• Kijk, gister ben ik nogal intiem geweest met mn lover& heb hem afgetrokken (spijt me als je hier niet tegenkunt)... Ik heb alleen voorvocht op mn handen gehad, hij heeft t verder afgemaakt. Mijn probleem is nu, ik was naakt toen hij klaarkwam:S Die avond kreeg ik vette buikpijn& heb da nog steeds een beetje last van:S
    Mijn probleem is nu of ik misschien door da voorvocht of nadat hij klaarkwam zwanger ben geworden:S We hebben niet echt sexueel contact gehad, ma ik ben bang dat het per ongeluk toen ik mn broek& alles optrok dat het toen fout is gegaan! Ik doe aan de pil, zit nu nog in de 1e week, ma die was ik gisterochtend vergeten:S
    Weet iemand wat er aan de hand is?

    Als je de pil gewoon op tijd slikt is er toch verder niks aan de hand?

    En j kan voor de zekerheid gwoon een zwangerschapstest doen,m tenzij je dat niet wilt ;)..
    suc6

    ik heb geen flauw benul, sorry.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    je kunt het beste eerst een zwangerschapstest doen, maar als je geen sperma op je hebt gekregen is die kans heel klein [denk ik]

    de kans dat je zwanger raakt van voorvocht is volgens mij heeel klein, je kan er wel een SOA van krijgen!


    If you want me to listen, whisper...

    je kunt het beste eerst een zwangerschapstest doen, maar als je geen sperma op je hebt gekregen is die kans heel klein [denk ik]


    De kans lijkt mij ook best klein... En ook omdat je nu nog in de eerste week zit..
    Maar de buikpijn kan ook van de spanning/angst komen. [omdat je denkt dat je misschien zwanger bent]
    Ik denk dus van niet, maar voor de zekerheid kan je altijd een zwangerschapstest doen, ik ben namelijk ook geen deskundige :X


    Remember the nights we drove around crazy, in love.