• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Vrijetijds kamer]


    I only miss you when I'm breathing

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [oja is ook zo :S ik laat mijn poppetje denk ik daar maar weggaan dan kunnen jou poppetje en jason praten]


    [Is goed, ik wacht wel tot hurted, Ik ben vanmiddag alleen weg.. s'avonds ben ik er wel weer.. weet alleen niet hoelaat]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okeeii.]

    Aimee Jade Tempeste
    Ik kijk even van Luna naar Jason en slaak dan een diepe zucht. 'Gaan jullie maar praten,' zeg ik en dan loop ik weer naar de woonkamer. Als ik de woonkamer in kom zie ik dat Alex en Vince zijn veranderd in een blokijs en Steef ligt te slapen op een stoel. 'Boe!' zeg ik in Steefs oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ik lag in een stoel te maffen.. Ineens schrok ik me dood. "BOE!" Riep iemand in mijn oor. Uit zelfverdediging sloeg ik hard in haar gezicht, maar zag later pas dat het Aimee was..

    Aimee Jade Tempeste
    Steef slaat me hard in mijn gezicht. Met een pijnlijk gezicht wrijf ik over mijn wang. 'Kom op, zo eng ben ik toch ook weer niet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ik wreef ik mijn ogen en keek naar Aimee, met een pijnlijk gezicht wreef ze over haar wang. "Kom op, zo eng ben ik toch ook weer niet?" Vroeg ze. "Nou.." Begon ik. "Het monster van Frankenstein is er niks bij." Grapte ik en ging normaal in de stoel zitten.

    Aimee Jade Tempeste
    'Nou...Het monster van Frankenstein is er niks bij'. 'Ach wat zijn we weer aardig,' grinnik ik, 'als je al bang voor mij bent zie ik je wel gillend wegrennen voor buldog ofso'. Ik kijk even naar het ijssculptuur van Alex en Vince. Ik zucht even en duw ze dan met veel moeite naar de open haard zodat ze kunnen ontdooien.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 14:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince~ Emotie beheersen

    Ik zit in een soort vam ijsblok een beetje, eh... niks te doen. Even later voel ik een behaagelijke warmte, volgens mij ontdooit het ijs nu een beetje. Zeker weet ik het alleen niet want ik knipperde net op het moment toen ik werd ingevroren.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 14:53 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Ach wat zijn we weer aardig." Grinnikte ze. "Of course." Mompelde ik. "Als je al bang voor mij bent zie ik je wel gillend wegrennen voor buldog of zo." Ik knikte. "Of voor een spin. En trouwens, ik kan niet gillen. Ik heb 'de baard in de keel'. Ik moet hem wel hoog nodig scheren." Zei ik en wreef over mijn keel.

    [OMG, F'cking droog. XD]

    [Bew Ehm ze zitten niet in ijs. Ze zitten gewikkeld in lianen die aan de muur vast zitten Er zit een laagje ijs omheen zodat je ze niet door kunt snijden]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Jade Tempeste
    'Of voor een spin. En trouwens, ik kan niet gillen. Ik heb 'de baard in de keel'. Ik moet hem wel hoog nodig scheren.' Ik huiver even bij het woord spin. 'Ach arme Steefje, hij heeft een baardje in zijn keel,' zeg ik sarcastisch. Ik wrijf weer over mijn wang, het doet nog steeds pijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    [Bew Ehm ze zitten niet in ijs. Ze zitten gewikkeld in lianen die aan de muur vast zitten Er zit een laagje ijs omheen zodat je ze niet door kunt snijden]
    [hm, nu kunnen we het net zo goed laten.]


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Ach arme Steefje, hij heeft een baardje in zijn keel." Zei ze sarcastisch. Ik keek haar aan met droge blik en zag dat ze even over haar wang wreef. "Heeft deze arme Steef je pijn gedaan?" Vroeg ik met een grijns.

    [Oke dan]
    Selena Claire Sensorene
    Ik liep naar de leerling kamer en zag de jongen die ik bevroren had bij de haard staan. Ik liet mijn hand snel naar beneden gaan en het vuur ging uit. Ik stuurde takjes naar het plafon en greep met mijn lianen vince weer die nipt niet meer bevroren was.


    I'm finally back, Finally after a Year break