• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vince~ Emotie beheersen

    'Beter?' vraagt hij. 'Ja veel beter.' ik wrijf even over mijn pijnlijke handen en zie dat Alex nog lang niet is ontdooit. 'ik verander een geen luie 30 jarige manneni n biefstuk, die zijn niet lekker genoeg.' hoor ik Aimee zeggen. 'Nou, deze 16 jarige jongen dan? Is die wel lekker genoeg?' vraag ik dan flirterig.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    Steef draait me om en gaat bovenop me zitten. "Nu kun je niet meer weg." grinnikt hij. 'Ik vind wel een manier,' zeg ik op een mysterieus toontje, 'met of zonder geweld'. 'Nou, deze 16 jarige jongen dan? Is die wel lekker genoeg?' Zegt Vince dan flirterig. Ik doe alsof ik hem uitgebreid bestudeer, 'hmmm misschien wel, misschien niet,'

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 15:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sioux schreef:
    [iemand waar ik kan inspringen??]


    [Je mag wel met Destiney praten, ze zit in de tuin.]

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Ik vind wel een manier." Mompelde ze mysterieus. "'Met of zonder geweld." Ik lachte. "Kom maar op dan, ik ben er klaar voor." Zei ik en boog over haar heen en hield haar armen tegen de grond gedrukt.

    Vince~ Emotie beheersen

    'Misschien wel, misschien niet.' zegt ze enig sinds mysterieus. 'Nou hopelijk wel.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 16:00 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    'Kom maar op dan, ik ben er klaar voor." zegt Steef en hij buigt over me heen en houd mijn armen tegen de grond gedrukt. Zijn gezicht hangt boven die van mij. Hij is een stuk sterker dus er is maar een manier om te ontsnappen, door hem af te leiden. Ik geef hem even speels een knipoog en druk dan mijn lippen om die van hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [Je mag wel met Destiney praten, ze zit in de tuin.]

    oke dankje

    Fateh
    Ik heb nog een hele tijd met mijn handen in het vuur gezeten. Ze waren nu lekker warm. Het deed me altijd al goed, welk soort vuur het dan ook was. Ik sta weer eens op, de tuin moet wel een rustige plek zijn om even te zitten. Ik zet mijn capuchon weer op en stop mijn handen in de zakken van mijn vest. Rustig, zonder verder iemand aandacht te geven loop ik naar buiten. Ik zie een meisje zitten. Zonder iets te zeggen ga ik in de schaduw bij haar zitten. In mijn gedachten heb ik alweer een heel aantal vragen zoals: 'waarom was zij hier?' of 'Zouden mensen hier iets anders kunnen dan elementen besturen?' Glimlachend keek ik haar aan. Ze was interessant om naar te kijken, maar dat is bijna iedereen.

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ze gaf me een speelse knipoog en drukte haar lippen op de mijne. Even werd ik afgeleid en liet mijn houdgreep verslappen.

    Vince~ Emotie beheersen

    Ik kijk wat teleurgesteld maar tegelijkertijd ook jaloers naar Steef en Aimee. Ik heb waarschijnlijk veel gemist toen ik was ingevroren.


    I only miss you when I'm breathing

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    Ik zat rustig in de tuin, het was begonnen met schemeren en de zon ging onder en dat vond ik altijd een mooi moment. Er kwam een jongen naar buiten lopen en ging vlak bij me, in de schaduw zitten. Ik keek naar hem en zag dat hij me glimlachend aankeek. Ik lachte terug en vroeg me af waarom hij hier was. Zo op het eerste gezicht te zien had hij een stoerdere blik in zijn ogen, maar wel een vriendelijk gezicht. "Héé."

    Aimee Jade Tempeste
    Steef wordt afgeleid en zijn houdgreep verslapt. Ik haal mijn lippen weer van die van hem af en draai de rollen snel om. Nu ben ik degene die Steef tegen de grond gedrukt houdt. 'Ik zei toch dat het wel zou lukken,' zeg ik flirterig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Quinten Happle
    Ik kijk haar aan als ik in het gras ga zitten. 'Hoe bedoel je die vraag?' Zeg ik terwijl ik mijn wenkbrauw omhoog trek. Ik begreep haar vraag echt niet.
    .

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 16:12 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samenvatting, graag. -_-


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Fateh
    Het meisje had me ondertussen opgemerkt. 'Héé,' zei ze. Stiekem was ik ook wel blij dat ze een gesprek begon. Alleen je eigen gedachten worden soms ook een beetje saai. 'Hoi,' zeg ik vriendelijk. Zelf was ik niet zo'n prater en vooral niet als ik een gesprek moest beginnen. Als ik eenmaal een onderwerp had ging het makkelijker. Ze leek me wel aardig, maar er zat een klein beetje brutaliteit in haar ogen, echt maar een klein beetje, maar genoeg voor mij om het op te merken.

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Ik zei toch dat het wel zou lukken." Zei ze flirterig. "Hmm, je bent nog lang niet van me af." Mompelde ik en probeerde weg te komen, toch was ze sterker dan ik dacht.

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Hoi." Zei hij vriendelijk, en er leek wel een lichte opluchting in zijn stem te zitten. "Ik ben Destiney, noem me maar 'Des'." Stelde ik mezelf voor. "En jou naam is?"