• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ja, ik verzin straks wel eventjes iets ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moet douchen, straks terug ):

    Luna Leroux

    Vince keek me aan maar zei niets. 'Eh, zal ik je nu met rust laten? Dan praten we een ander keertje verder, ok?' vroeg ik. Hij knikte en deed de deur dicht. Ik liep naar een plek waar niemand was. Ik sloeg me tekenblok open en ging naar een leeg blaadje. Ik moest Chiya en Fateh nog tekenen. Er waren nog twee onbekende, dat zag ik in de woonkamer. Ik wist alleen hun namen nog niet. Ik zuchtte en ging tekenen. Ik kwam er wel achter.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    'Daar hoeft hij niet veel meer voor te doen dan een hockeymasker opzetten.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince~ Stemming Beheersen

    Ik loop weer rustig naar beneden met een zak chips en een six-pack cola uit mijn tas. Ik loop de kamer binnen en zie dat ze al met de film zijn begonnen en dat er nog een pizzadoos ligt. Ik pak mijn pizza en ga inmde bank zitten terwijl ik begin met eten. De zak chips en de six-pack leg ik neer op de tafel.


    I only miss you when I'm breathing

    [Vince !! je bent nog niet van Luna af ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jij ging weg hoor.]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste
    'Daar hoeft hij niet veel meer voor te doen dan een hockeymasker opzetten.' zegt Alex. 'Ach Alex, zó eng is Jason weer niet hoor, hij vermoordt ons vast niet,' lach ik, 'tenminste míj niet, ik ben te knap op jong dood te gaan,' zeg ik zogenaamd arrogant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    'Vince mag ik 'n cola?' vraag ik met een gebaar naar het six-pack cola. 'Mij vermoordt hij ook niet hoor Aimee, want dan verander ik gewoon in een man van 2 meter 20 ofzo.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:07 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Omdat ik dacht dat jij wegging ;P ghehe, maar ik zei het niet omdat Vince nu opeens naar beneden ging]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince~ Stemming Beheersen

    Ik kijk even naar Alex en schuif met mijn voet het pakje met 6 blikjes naar hem toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex~transformeren
    'Bedankt.' zeg ik en ik open een blikje.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste
    'Mij vermoordt hij ook niet hoor Aimee, want dan verander ik gewoon in een man van 2 meter 20 ofzo.' Ik grinnik even, 'Dan leidt ik je af zodat Jason je alsnog kan vermoorden,' Ik kijk even naar het blikje cola in Alex hand en pak het af. 'Dankjewel,' zeg ik liefjes

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Biw. ^^

    Alex~transformatie
    'Hou wou je mij afleiden dan?' vraag ik nieuwsgierig.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.