• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee Jade Tempeste
    'Hou wou je mij afleiden dan?' vraagt Alex nieuwschierig. Ik kijk hem even veelbetekenend aan, 'ik verzin wel iets,' zeg ik met een knipoog.

    [lol niemand kijkt die film]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Quinten Happle
    'Jullie zijn echt onuitstaanbaar! jullie discussiëren om wie ik niet als eerst ga vermoorden? Ik dacht dat dit is een huis werd waar ik niet anders werd aangekeken... Fout gedacht.' Schreeuw ik half naar ze. Ik wou ze martelen, maar liep weg. Ik liep naar de vrije tijds ruimte en staarde baar het vuur. Een simpele traan gleed over mijn wang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luna Leroux

    Tevreden keek ik naar de tekeningen. Ik zette de namen Vince & Chiya eronder. Ik klapte mijn tekenblok dicht en ging naar de keuken voor een appel. Uiteraard nam ik mijn tekenspullen mee.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ok Luna gaat Jason bezoeken ;D]

    Luna Leroux

    Nadat ik de appel had gepakt ging ik naar de vrijetijdsruimte. Daar zag ik een jongen staan bij de openhaard. Ik liep naar hem toe. 'Hoi,' zei ik met een lach. 'Ik ben Luna'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    'Jason rustig, we hebben het over de Jason in de film. Heb je er uberhaupt wel naar gekeken?' vraag ik verbaasd.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste
    'Jullie zijn echt onuitstaanbaar! jullie discussiëren om wie ik niet als eerst ga vermoorden? Ik dacht dat dit is een huis werd waar ik niet anders werd aangekeken... Fout gedacht.' schreeuwt Jason ineens en hij loopt weg. Ik kijk hem geschrokken aan en loop snel achter hem. Ik zie hem samen met Luna staan in de vrijetijdsruimte. Ik loop naar hem toe en zie een traan over zijn wang glijden. Voorzichtig veeg ik de traan weg, 'sorry, het was niet mijn bedoeling je te kwetsen,' zeg ik zacht.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince~ Stemming Beheersen

    Als ik de pizza op heb gooi ik de doos naast de bank neer en ga wat relaxeder liggen. Dan pak ik ook een blikje cola en klik die open.
    Dan schrik ik op, 'Wat had die gast?' vraag ik dan aan Alex.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:22 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Haha sorry SomeMusic, ik ga zo even verder met Chiya. (;

    Alex~transformatie
    'Hij denkt dat onze discussie over hem ging, maar het ging over Jason in de film.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Aimee Ksstt Luna was eerst ;P]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:25 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince~ Stemming Beheersen

    'Oh, dat is niet echt handig.' zeg ik met een kleine grijns die ik binnen probeer te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:25 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Midna schreef:
    [Aimee Ksstt Luna was eerst ;P]


    [oepsss sorry, zie het nu pas -.- Faal van mij]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    'Ja klopt, misschien hadden we met achternaam moeten praten ofzo.' suggereer ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Selena Claire Sensorene
    Ik kende Jason al mijn broer accepteerde hem wel. Ik keek naar de jongens. Ik doe mijn handen omhoog en lianen komen uit mijn haren. Ik had altijd was bij me voor het geval dat ik bond het om de jongens heen en deed de tv uit. Ze kondenniet meer bewegen vooral toen ik water om hen heen deed en veranderde in ijs.

    Jason Quinten Happle
    ik haatte het hier. Ooit wou ik hieruit ontsnappen misschien de dood in lopen?? Aimee kwam bij me zitten en trooste me net als een ander meisje maar ik had geen zin geen zin om te luisteren. Ik bleef maar naar het vuur kijken. Afgesloten van de wereld.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vince~ Stemming Beheersen

    'Of misschien moeten we zo een andere film gaan kijken waar een hoofdrol speler niet een van onze namen heeft.' zeg ik met een kleine grijns.
    Dan opeens schieten er allemaal lianen om me heen ofzo, 'Wtf, hoe kan dit nou?' schreeuw ik uit als het me helemaal inwikkelt.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 21:30 ]


    I only miss you when I'm breathing