• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    [ben weer terug, had nog even tijg na het eten bleek:)]

    Fateh
    Niemand leek dus de moeite te nemen om iets te zeggen. Ach niet mijn probleem, het was lekker rustig in mijn hoofd. Ze hadden het hoorbaar over eten, pizza's zo te horen. Gelukkig had ik al gegeten. Ik was duidelijk te laat met bestellen. Ik lachte even bij het aanzicht van de groep. Dit ging nog leuk worden. Gelukkig had ik nog niet het probleem dat ik met iemand een kamer deelde. 'Auw!' hoor ik iemand roepen. Ik kijk even op. Ik glimlach als ik zie dat een jongen van zijn stoel is gevallen. Het is zijn eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:00 ]

    Iral ~ Telekinese

    'Heel erg,' zeg ik met een moeilijk gezicht terwijl ik eventjes over mijn buik wrijf.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ze ziet me niet staan. Letterlijk en figuurlijk. Nee, zo moet ik niet denken.
    'Heb jij die gemaakt?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ben ik weer a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    'Heb jij die gemaakt?' zei iemand. Geschrokken draaide ik me om en zag dat het Luel was. 'Eh, j-ja..' stotterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    Ik ga weer op m'n stoel zitten en kijk in de spiegel, m'n ene oog is helemaal rood en opgezwollen. Ik knijp m'n ogen dicht en mijn ogen worden nu groen en iets kleiner in plaats van blauw en de zwelling is weg.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Iral ~ Telekinese

    'Heel erg,' zeg ik met een moeilijk gezicht terwijl ik eventjes over mijn buik wrijf.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik probeer te glimlachen naar haar, wat mislukt. 'Ze zijn mooi.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Luna Leroux

    'Ze zijn mooi,' zei hij. 'Dank je,' zei ik en ik merkte dat ik rood werd. Ik zag dat zijn mond vervormde, op iets wat op een glimlach leek. Geloof ik.. Ik keek hem vriendelijk aan. 'Ik weet niet waarom jij hier heen ben gebracht,' begon ik. 'Wil je het vertellen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste
    Ik laat me op een stoel vallen. 'Waar blijft die verdomde pizza,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Telekinese

    'Heel erg,' zeg ik met een moeilijk gezicht terwijl ik eventjes over mijn buik wrijf.

    Luel ~ Verleidingskracht

    'Omdat ik een smeerlap ben,' zeg ik toonloos terwijl ik tegen de muur aan leun en naar de grond kijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex~transformatie
    'Ik heb ook honger.' zeg ik tegen Aimee.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Luna Leroux

    Ik legde de blaadjes in me tekenblok en klapte hem dicht. Ik klopte naast me, als gebaar dat hij naast me moest zitten. 'Vertel,' zei ik vriendelijk.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste
    'Ik heb ook honger.' zegt Alex. 'Als ze niet opschieten breek ik de voorraadkast op,' grinnik ik en kijk even om me heen, 'waar ís iedereen eigenlijk? Net was de hele kamer nog zo ongeveer vol en nu is iedereen, boem, weg'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    'Ja, nu je het zegt.' zeg ik en ik kijk de kamer rond. 'Weet nie, zullen we even gaan kijken bij de voorraadkast.' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Iral ~ Telekinese

    'Heel erg,' zeg ik met een moeilijk gezicht terwijl ik eventjes over mijn buik wrijf.

    Luel ~ Verleidingskracht

    'Moet dat?' zeg ik terwijl ik naast haar neer plof. Het was bedoeld als grapje, maar het komt er nogal vreemd uit. Niet zo gek als je op het punt staat om in tranen uit te barsten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste
    Ik grinnik even, 'is goed,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered