• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Kamer 8:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:50 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Diapal schreef:
    (...)
    Luel komt zo naar je toe, eventjes wachten nog!


    [Ok ;d als Luel begint over de tekening. wel ff onthouden dat er meer mensen op het blaadje staan ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ben er weer! Hebben ze al gegeten?]

    Alex~transformatie
    Ik kijk op als er een nieuwe jongen binnenkomt, hij ziet er een beetje emo uit.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    SomeMusic schreef:
    [Ik ben er weer! Hebben ze al gegeten?]


    [Nope]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Verveeld leunde ik met mijn ellebogen op tafel, ik had echt zin in pizza. Als het nou maar snel kwam... ondertussen hoorde ik dat er allemaal mensen binnen kwamen.

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    Ik zat achterin de eetkamer, aan een tafel.

    [ben even eten, en daarna naar weg. Ik weet niet wanneer ik weer online ben]

    Sioux schreef:
    [ben even eten, en daarna naar weg. Ik weet niet wanneer ik weer online ben]


    [Okee, eet smakelijk!]

    [ik ben ook even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eetse iedereen die gaat eten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luna Leroux

    Ik schreef de namen Vince & Iral onder de juiste personen. Nu Alex nog. Ik begon te denken. Wat nou, als Alex niet Alex is. Maar eigenlijk altijd als iemand anders getransformeerd is. Ik lachte in mijn eigen. Dat kan niet. Ik glimlachte en begon met Alex te tekenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    Als mijn maag weer knort, kijk ik naar mijn pols en besef ik dat ik geen horloge om heb. 'Duurt het nog lang met die pizza's?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Iral ~ Telekinese

    Ik ga weer naast Destiney zitten en zwijg terwijl ik naar de stemmen op de gang luister.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Als niemand reageert draai ik me om en besluit om alleen naar de vrijetijdsruimte te gaan. Als ik in de deuropening sta zie ik Luna op de bank zitten. Voor haar liggen tekeningen van mensen. Geïnteresseerd bekijk ik ze.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:56 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ze zit gewoon in de vrijetijdsruimte. Ik dacht, ik zeg het ff]

    Luna Leroux

    Ik hoorde voetstappen, maar ik besteedde niet echt veel aandacht aan. Bijna had ik Alex af. Ik vroeg me af of ik niemand vergeten was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    Iral ging weer naast me zitten. "Heb je ook zo'n honger?" Mopperde ik en hoorde mijn maag knorren.

    Alex~transformatie
    Ik zit nog steeds achterover geleund tegen de muur, op dat moment moet ik niezen en val ik van m'n stoel met m'n oog op tafel. 'Auw!' roep ik en zet m'n stoel weer goed en ga erop zitten.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.