• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [boem]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Abo]

    Atreyu

    "Koppigaard."
    Ze drukt een kus op mijn hand en draait dan haar hoofd weg om te hoesten. Bezorgd kijk ik haar aan.
    "Zou ik niet beter een dokter bellen?" vraag ik zacht terwijl ik mijn hand op haar voorhoofd leg.

    Irial

    "Wat doe ik aan? Wat doe ik aan?" hoor ik Maddie mompelen.
    Ik leg mijn handen in mijn nek en ga rechter zitten om haar beter te kunnen bekijken.
    "Mocht ik er niet jaloers door worden zou ik zeggen; ga in je ondergoed naar school," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik schud mijn hoofd.
    "Dat is van het overgeven, straks weten we wel waarom," zeg ik zacht en leg onze handen op mijn buik.
    Ik kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik draai me naar hem om en zet mijn handen in mijn zij. 'Laat ik dat maar niet doen he?' Zeg ik lachend en rommel weer verder in mijn tas opzoek naar kleren. 'Een beetje hulp zou fijn zijn.' Voeg ik er met een lachje aan toe.

    Atreyu

    "Dat is van het overgeven, straks weten we wel waarom," zegt ze stil terwijl ze onze handen op haar buik legt.
    Met mijn andere hand streel ik over haar wang.
    "Je ouders vermoorden me," zucht ik.

    Irial

    "Een beetje hulp zou fijn zijn," zegt ze lachend.
    "Hulp met uitkleden, geen probleem," antwoord ik grijnzend. "Aankleden is mijn afdeling niet."
    Ik sta op en ga achter haar staan terwijl ik mijn armen om haar heen laat glijden. Teder geef ik haar een kusje n de hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik giechel als hij een kusje in mijn nek plaatst. 'Jij wilde toch zo graag dat ik naar school ga?' Ik verstrengel mijn vingers met die van hem en kijk op om Irial aan te kunnen kijken.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:17 ]

    Fedea

    "Dan moeten ze eerst voorbij mij," zeg ik zo sterk mogelijk.
    Ik vermoord hen als ze Trey iets aan willen doen.


    [Ik moet weg]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Jij wilde toch zo graag dat ik naar school ga?" giechelt ze.
    Haar vingers glijden tussen de mijne en ze kijkt me aan.
    "Juist, gelukkig help je me eraan herinneren," grijns ik tegen haar lippen aan. Ik geef haar een tikje op haar kont en zeg lachend.
    "Kies nou maar wat, je ziet overal geweldig in."

    Atreyu

    "Dan moeten ze eerst voorbij mij," zegt ze krachtig.
    Ik kijk haar lachend aan en fluister,
    "Je bent een beetje in de war, ik ben degene die jou hoor te beschermen."
    Ik geef haar een kusje op de wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melody

    Ik grinnik zachtjes om Cam's opmerking terwijl ze zich naar Liam wendt voor een zoen. 'Aahh, ik voel me zoo lui,' geeuw ik en rek me een keer uitgebreid uit en rol vervolgens op mijn zij. 'Wat gaan jullie vandaag doen?' vraag ik ze terwijl ik wat met een pluk haar begin te spelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Hij tikt tegen mijn kont. Ik glimlach en kijk in mijn tas. 'Hmm, dit dan maar.' Ik trek een jeans met sxheuren uit mijn tas en leg daarbij een simpel zwart shirtje. De broek was licht van kleur en het ahirt had half lange mouwen. Naast de kleren zet ik mijn simpele zwarte All-Stars.

    Camargue

    "Wat gaan jullie vandaag doen?" vraagt Melody nadat ze zich uitgerokken heeft.
    "Niks," antwoord ik waarop ik me even lui uitstrek.
    Ik profiteer van de situatie om wat dichter tegen Liam aan te kruipen.

    Irial

    Terwijl ze wat kleren uitkiest loop ik de badkamer in. Ik zet de douche alvast en en kijk dan nog even naar Madeline.
    "Moet jij niet douchen?" vraag ik grijnzend waarop ik weer in de badkamer verdwijn.
    Ik stap onder de douche en geniet van de warme stralen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik glimlach wanneer hij vraagt of ik niet moet douchen. 'Eigenlijk wel.' Ik leg de kleren op het bed en loop net als Irial deed de badkamer in. Ik werp een blik in de spiegel en haal een hand door mijn haar.

    Liam

    Camargue kruipt nog wat dichter tegen me aan. 'Ik ga straks denk ik nog wat hardlopen.' Zeg ik. Vroeger deed ik dat eigenlijk elke dag maar sinds ik met Cam was leek het er elke keer niet van te komen

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:51 ]

    Irial

    Ik kijk even vanachter de wand wanneer ik Madeline de badkamer hoor in komen. Ze staat voor de spiegel.
    "Er is plaats voor twee," zeg ik met een kleine grijns.
    Ik steek mijn hand naar haar uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Ik ga straks denk ik nog wat hardlopen," zegt Liam.
    Lopen. Heb ik ook zin in. Het is al even geleden dat ik nog op vier voeten door een wei gedraafd heb met de wind in mijn manen.
    Ik knik even naar Liam en vraag aan Melody,
    "Had je plannen of ideeën?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.