• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    • Plaatje •



    • Plattegrond •


    Ware grootte.

    • Verhaal •

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    • 1 •
    Rose Murle • CallyJunior

    • 4 •
    Madeleine Star • BeSlytherinn
    Philip Téntes • GoogleIt

    • 5 •
    Kyara Loxeros • xSomewhere

    • 6 •
    Lucy Creanto • CallyJunior
    Iral • Diapal

    • 7 •
    Alianne Demore • Dashed
    Lucas Green • BeSlytherinn

    • 8 •
    Cecilia Baker • chocolatwolf

    • 9 •
    Joahanna Kloparos • PeetaMallark

    • 10 •
    Irina Brandon • Scotch
    Scarlet Smith • Luunn

    Loren • Stylist • Cressida

    • 11 •
    Valeria Blake • Cressida
    Xavier Gonzalez • PeetaMallark

    • 13 •
    Kim Buckley • shewerewolf
    Jason Coorspruy • Renoster

    • 14 •
    Annelyn Sky • xDesire
    Diël • Diapal

    • Regels •

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    • Topics •

    Rollenlijst

    • Waar speelt het zich af? •

    Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun “partner” in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.

    • Let the game begin •

    •Lucy Creanto | Plaats 6•
    Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
    ‘Wat nu?...’ vroeg ik, met redelijke schaamte.


    •Rose Murle | Plaats 1•
    Ik keek om me heen, mijn “partner” was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?

    [Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik merk dat ze het koud heeft en trek mijn jasje uit die ik om haar lichaam heen sla. Nu zit ik dan wel met een dun en kort T-shirt aan, maar ja, vrouwen gaan voor.

    Diël - Plaats 14

    Ik knik en neem dankbaar de fles van haar over. Ik ben niet vies van het speeksel dat eventueel aan het drinktopje zit en neem een paar kleine slokjes.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik merk dat Iral zijn jasje uit doet en om mijn lichaam heen sloeg, en ik kijk hem aan.
    'Nee joh, hoeft niet, ik red me wel,' zeg ik, 'straks word je nog ziek, en wieweet ga je dan nog dood van de kou.' Ik haal zijn jasje weg bij mij en steek hem terug uit naar hem, waardoor er, zonder dat ik het weet, een lieflijk glimlachje op mijn gezicht komt.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Ik zucht tevreden en trek mijn jas dichter tegen me aan.
    'Dus, wat nu? Kamp opzetten en jagen?' Stel ik voor.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Ik schud mijn hoofd en neem mijn jasje niet aan. 'Jij bent meer waard.'

    Diël - Plaats 14

    Ik geef haar haar flesje terug en kijk even naar onder. De beer is weggestrompeld, maar niet in de richting waar we vandaan kwamen, van de grot. 'Zullen we niet gewoon teruggaan naar de grot? Die is ten slotte niet meer bewoond.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Even denk ik na. Daar zit wat in. Die beer ligt waarschijnlijk ergens dood te gaan.
    'Goed plan.' zeg ik instemmend en laat me van tak naar tak naar beneden glijden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lucy Creanto • Plaats 6
    'Maar jij bent nu mijn "partner", en die is ook veel waard,' zeg ik en ik steek nog steeds het jasje uit.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:53 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik houd mijn hoofd even schuin maar neem hem hem dan wel aan. Eigenwijsje. Dan niet.

    Diël - Plaats 14

    Ik klim naar beneden, kijk nog even om me heen maar loop dan door, in de richting van de grot. Ik neem aan dat Annelyn achter me aan komt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Ik volg Diël richting de grot.
    Als we eenmaal bij de grot zijn aangekomen ga ik naar binnen en open mijn rugzak waar ik wat gedroogd brood uithaal. Een stuk overhandig ik aan Diël.
    'Dus.. Even wat punten doornemen.. Maken we een vuur? Ikzelf denk namelijk dat dat te riskant is. En houden we wacht 'S nachts?'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lucy Creanto • Plaats 6
    'Ik weet het, ik ben eigenwijs. Ja, ik kan het van je blik af lezen,' zuchtte ik. Ik draai weer aan de stok en haal de stok daarna van het vuur. Ik leg de stok met de vos neer op een schoongemaakte, warme stronk waar ik die vastbind, en de stokken bij het vuur uit de grond haal. Ik verbrand me, maar weet dat niet.
    'Au,' mompel ik en ik voel het branden en prikken. Ik pak wat sneeuw en leg het op de brandwond.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Er kan een klein glimlachje van af als ze dat zegt. Ik bekijk de vos en schraap de verbrande plekken eraf met een steen.

    Diël - Plaats 14

    'Dat tweede is wel handig ja,' zeg ik terwijl ik het droge brood fijn kauw. 'Maar dat eerste... zijn we bang voor de anderen? Ik heb eigenlijk wel zin in een beetje vechten. En wij hebben het voordeel, want als we een vuurtje maken en er komen mensen op af, verstoppen wij ons in de grot. Om ze van daaruit neer te schieten.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Ik grijns even. Ik hou wel van Diël's aanpak.
    'Goed plan.'
    Ik neem een hap van het brood en probeer het door te slikken, maar ik voel mijn maag protesteren. Toch probeer ik door te eten aangezien ik uitgehongerd ben.
    Uit mijn rugzak haal ik de grote steen en de slijpsteen. Dan begin ik er op te slaan en het te slijpen zodat het een mes kan worden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lucy Creanto • Plaats 6
    'Kan ik helpen?' vraag ik aan Iral die de vos begint te schrapen op verbrande plekken. Zelf kijk ik naar mijn brandwond die ietswat rood-omlijnd is geworden.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ze wil altijd iets te doen hebben, dat valt me op. 'Ga je gang,' zeg ik.

    Diël - Plaats 14

    Na een paar minuten weet ik dan toch het hele brood naar binnen te werken, met moeite. Ik zie dat Annelyn bezig is met haar mes. 'Ik ga een vuurtje maken,' zeg ik. En voordat ze me wil helpen voeg ik er nog aan toe: 'Ga jij maar lekker met je mes bezig, die heb je nodig.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Ik grijns als Diël opstaat en meedeeld dat hij een vuur gaat maken.
    'Oké.' Zeg ik schouderophalend en sla verder. Fijn dat hij dat ook doorheeft dat een mes me beter ligt dan pijl en boog.
    'Op één voorwaarde, ik jaag vanavond.' Zeg ik streng en ga verder.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:27 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Ze wil altijd iets te doen hebben, dat valt me op. 'Ga je gang,' zeg ik.

    Diël - Plaats 14

    'Natuurlijk, kan je er mooi mee oefenen,' zeg ik en ik gebaar naar het toekomstige mes. Dan loop ik het bos in, op zoek naar droog hout.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~