• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    • Plaatje •



    • Plattegrond •


    Ware grootte.

    • Verhaal •

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    • 1 •
    Rose Murle • CallyJunior

    • 4 •
    Madeleine Star • BeSlytherinn
    Philip Téntes • GoogleIt

    • 5 •
    Kyara Loxeros • xSomewhere

    • 6 •
    Lucy Creanto • CallyJunior
    Iral • Diapal

    • 7 •
    Alianne Demore • Dashed
    Lucas Green • BeSlytherinn

    • 8 •
    Cecilia Baker • chocolatwolf

    • 9 •
    Joahanna Kloparos • PeetaMallark

    • 10 •
    Irina Brandon • Scotch
    Scarlet Smith • Luunn

    Loren • Stylist • Cressida

    • 11 •
    Valeria Blake • Cressida
    Xavier Gonzalez • PeetaMallark

    • 13 •
    Kim Buckley • shewerewolf
    Jason Coorspruy • Renoster

    • 14 •
    Annelyn Sky • xDesire
    Diël • Diapal

    • Regels •

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    • Topics •

    Rollenlijst

    • Waar speelt het zich af? •

    Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun “partner” in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.

    • Let the game begin •

    •Lucy Creanto | Plaats 6•
    Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
    ‘Wat nu?...’ vroeg ik, met redelijke schaamte.


    •Rose Murle | Plaats 1•
    Ik keek om me heen, mijn “partner” was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?

    [Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Valeria Blake

    Ik zuchtte diep en besloot er dan maar zonder partner op uit te trekken, ik zou hem later in het spel wel nog tegenkomen. Tegen mijn zin klom ik naar beneden en liet me de laatste paar meter gewoon vallen. Met geruisloze passen liep ik even rond in het bos en trok onderweg de planten uit van wie ik wist dat ze eetbaar waren. Uiteindelijk trok ik mezelf onder een hoop gras en probeerde een beetje te slapen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Iral - Plaats 6

    Ik knik en kijk haar dankbaar aan terwijl ik de vos van haar overneem. Dan begin ik hem te vellen.

    Diël - Plaats 14

    'Oké... dat was raar,' zeg ik met een geschrokken gezicht. Ik beheers mezelf weer en kijk dan weer naar Annelyn.
    'Ja, dat is goed.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [De plaatsen kennen elkaar niet]
    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik glimlachte even, en keek weg van het sneeuwvosje. Ik liep naar het vuur en gooide er nog wat takjes in, en daarna wat kiezelsteentjes. Ik pakte mijn pijl en boog en richtte in de lucht. Ik schoot, maar hij ging niet hard en viel weer terug. Ik zuchtte en ving hem op.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Annelyn Sky • Plaats 14

    'Nogal' zeg ik bevestigend en loop met hem mee.
    Het leek uren te duren voordat we een grot konden vinden, maar uiteindelijk zag ik een lege grot van goeie grootte.
    'Bingo.' zeg ik terwijl ik me naar binnen begeef.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Xavier Gonzalez plaats 11

    Voordat ik het wist was het meisje weggerend ik liep haar achteraan en was haar opeens kwijtgeraakt totdat ik over iemand struikelde die sliep ik vroeg wie dat was en ze zei dat ze Valeria Blake uit plaats 11 was.


    Mijn geheim is geheim

    Iral - Plaats 6

    Ik ben bezig met de vos te vellen. Ik vraag me af wat Lucy aan het doen is.

    Diël - Plaats 14

    'Wacht!' roep ik naar Annelyn als ze de grot al binnenstapt.
    'We moeten voorzichtig doen. Je weet niet wat er in die grot zit. Ik vermoed dat er al een dier is die deze grot ook geschikt vind.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Even blijf ik staan. En sla ik mezelf voor mijn hoofd.
    'Pover,' vloek ik hardop.
    'Zo kan ik mezelf wel van de vloer schrapen. Ik ben veels te snel met dingen en ik vergeet telkens dat we in een wedstrijd zitten.'
    Even onderzoek ik de grond. Ik vind een geschikte steen waarmee ik de andere mee kan slepen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Ik ben bezig met de vos te vellen. Ik vraag me af wat Lucy aan het doen is.

    Diël - Plaats 14

    Zachtjes sluip ik naar binnen en kijk mijn bondgenoot aan terwijl ik mijn vinger op mijn lippen leg ten ten teken dat ze stil moet zijn. Voorzichtig loop ik verder.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik wil mijn achternaam graag veranderen in Loxeros, want er heet al iemand Blake :P ]

    Kyara Loxeros
    Oke, dat was eng. Ik moet beter uitkijken. Dan voel ik mijn maag rommelen. Eten... Ik spring op de grond, en probeer een dier te vinden. Ik loop stil rond, als ik ineens een flinke haas rond zie stappen. Snel hurk ik en span mijn boog. Raak! Het beest zag het niet aankomen. Snel pak ik hem op en begin hem te villen. Twijfelend kijk ik naar de lucht. Een vuurtje zou niet veilig zijn, maar ik had niet veel keus. Na een kwartiertje brandde de haas boven een vuurtje. Als ik gekraak hoor in de bossen, neem ik geen risico en pak de haas en ren weg.


    Tijd voor koffie.

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik liep terug naar Iral, zonder de vos een blik waardig te keuren.
    'En? Is het geen rot vlees?' grapte ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Jason Coorspruy
    Ik loop door het bos opzoek naar mijn partner 'Ik ging alleen de omgeving verkennen en ik ben nu alweer verdwaald' denk ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Iral - Plaats 6

    Ik schud mijn hoofd. 'We moeten het nu braden.'

    Diël - Plaats 14

    Zachtjes sluip ik naar binnen en kijk mijn bondgenoot aan terwijl ik mijn vinger op mijn lippen leg ten ten teken dat ze stil moet zijn. Voorzichtig loop ik verder.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14



    Ik knik bevestigend naar Diël en leg een pijl op mijn boog voor de zekerheid en richt in het donker voor het geval dat.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Ik schud mijn hoofd. 'We moeten het nu braden.'

    Diël - Plaats 14

    Mijn vermoedens worden bevestigd als ik een groot, harig lichaam kan onderscheiden in het donker. Het ligt in een hoekje tegen een muur aan. Het is niet duidelijk wat het is, maar het is zeker gevaarlijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Even blijf ik wachten op Diël's teken. Hij doet niks maar staart naar iets in de grot, maar ik kan het zelf niet zien.
    Voorzichtig loop ik op mijn hoede naar voren en ga achter Diël staan.
    Daarna zie ik het ook.
    'Lets get the hell out of here.'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."