• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    • Plaatje •



    • Plattegrond •


    Ware grootte.

    • Verhaal •

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    • 1 •
    Rose Murle • CallyJunior

    • 4 •
    Madeleine Star • BeSlytherinn
    Philip Téntes • GoogleIt

    • 5 •
    Kyara Loxeros • xSomewhere

    • 6 •
    Lucy Creanto • CallyJunior
    Iral • Diapal

    • 7 •
    Alianne Demore • Dashed
    Lucas Green • BeSlytherinn

    • 8 •
    Cecilia Baker • chocolatwolf

    • 9 •
    Joahanna Kloparos • PeetaMallark

    • 10 •
    Irina Brandon • Scotch
    Scarlet Smith • Luunn

    Loren • Stylist • Cressida

    • 11 •
    Valeria Blake • Cressida
    Xavier Gonzalez • PeetaMallark

    • 13 •
    Kim Buckley • shewerewolf
    Jason Coorspruy • Renoster

    • 14 •
    Annelyn Sky • xDesire
    Diël • Diapal

    • Regels •

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    • Topics •

    Rollenlijst

    • Waar speelt het zich af? •

    Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun “partner” in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.

    • Let the game begin •

    •Lucy Creanto | Plaats 6•
    Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
    ‘Wat nu?...’ vroeg ik, met redelijke schaamte.


    •Rose Murle | Plaats 1•
    Ik keek om me heen, mijn “partner” was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?

    [Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Irina Brandon
    'Ik dacht dat het nep was, of vergiftigd.' zeg ik rustig.


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    [Je stoort niet hoor, dat is het zeker niet. Valeria is van nature nogal onvriendelijk :Y)]

    Valeria Blake | 11

    'Ga zitten.' Ik ging rechtop zitten en keek de jongen recht voor mij aan, we kwamen van dezelfde plaats, dat kon je zo zien. Je kan hem vertrouwen, galmde het door mijn hoofd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Madeleine Star 4

    Ik rende door het bos maar er leek geen einde aan te komen.
    Ik ging tegen een boom zitten en dacht 'waar ben ik aan begonnnen'.
    Na een tijd stond ik weer op en besloot dan toch maar opzoek te gaan naar mijn partner. Maar zou ik die hier ooit vinden


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Xavier Gonzalez plaats 11

    Gellukig dacht ik dat meisje komt uit dezelfde plaats als ik stel je voor dat ze uit nummer 4 of 8 kwam ofzo dan rende ik gauw weg ze stelde zich voor. Toen ik mezelf ook had voorgesteld keek ik haar goed aan en vroeg me af of ze wel te vertrouwen was.

    Joahanna Kloparos plaats 9

    Het meertje had ik gevonden en het water stroomde richting het westen ik ging bukkend bij het meertje zitten en dronk wat water en wasde mijn gezicht ik liep over het beekje heen en liep verder aan de overkant.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:25 ]


    Mijn geheim is geheim

    Valeria Blake

    Ik besloot hem het voordeel van de twijfel te geven en bood hem een assortiment eetbare vruchten en planten uit. 'Ze zijn eetbaar, no worries.' Ik lachte even zacht, het enige wat ik nog zou moeten zoeken was water en dan overleefde ik het wel een tijdje.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Xavier Gonzalez plaats 11

    Ze gaf me wat eetbare vruchten en planten ik at er een op hopend niet te sterven omdat ze giftig blijken blijkbaar zocht ze naar water ik stond op en begeleidde haar naar een beekje wat ik al had zien liggen.


    Mijn geheim is geheim

    Lucas Green plaats 7

    Ik rende zo hard als ik kon maar had een kuil in de grond over het hoofd gezien en lag ineens languit. Ik wou opstaan maar het ging niet. Wat een goed begin dacht ik, waarom was ik degene met een ongeluksreputatie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alianne Demore | plaats 7
    Toen het donker was en ik voor mijn been een paar bladeren als verband had gebruikt,vervolgde ik strompelend mijn weg verder het bos in.Ik pakte mijn zaklichtje voor wat licht en zocht naar een teken van leven.ik trlde over mijn hele lichaam en ik had honger,gelukkig had ik een rijke kennis kwa planten en eetbare dingen,oma leerde mij alles nadat mijn moeder dood was gegaan daar was ik haar nog steeds dankbaar voor.Ik draaide me vliegensvlug om toen ik een kreunend en vloekend geluid hoorde.ik liet me licht heel voorzichtig een kant op schijnen en zag een jongen liggen.Ik twijfelde,stoppen of doorgaan?

    (partner HAAK IN!!!!!!! ghgehghe dwingend xd)


    On wednesdays we wear black

    Annelyn Sky • Plaats 14



    'Achja, moet toch wat proberen!' roep ik hijgend terwijl ik verder ren.
    Ondertussen kijk ik rond om te kijken of er ergens een geschikte boom is om in te klimmen om de gemuteerde beer af te schudden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Ik schud mijn hoofd. 'We moeten het nu braden.'

    Diël - Plaats 14

    Daar geef ik haar gelijk in en ik sprint door. Dan probeer ik haar blik te volgen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14

    We rennen ongeveer een kwartier zonder succes. Dan, verderop, zie ik mijn redding. Een hoge klimboom die voornamelijk alleen in plaats 14 wordt gekweekt. Het bos staat er vol van.
    Ik wijs naar de boom, Diël zal waarschijnlijk precies hetzelfde denken: Deze boom is alleen geschikt voor degenen die weten hoe er in te klimmen. Zelfs de beste bomenbeklimmers moeten er voorzichtig doen, maar als je ermee bent opgegroeid is het een eitje.
    Zonder na te denken ren ik als het ware de boom in en klim zo hoog ik kan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik steek twee stokken naast het vuur de grond in, en de punten zijn gespleten, van beide. Ik leg er een tak in en knoop een touw eromheen, er is genoeg plaats om de vos vast te binden. Ik neem het vosje over van Iral en hang hem in het touw, en vervolgens trek ik het touw goed aan. Daarna draai ik de stok zachtjes rond.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik kijk geïnteresseerd naar wat ze doet.

    Diël - Plaats 14

    Als de boom in mijn blikveld verschijnt twijfel ik niet en klauter er gelijk in. Ik klim helemaal naar de top en blijf doodstil zitten op de dunne takken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Zachtjes ril ik door de kou, maar ik laat het niet merken. Ik draai nog steeds de stok rond, en ga dan op de grond zitten, met mijn armen nu om me heen geslagen.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Annelyn Sky • Plaats 14



    Nadat ik helemaal naar boven ben geklommen probeert de beer ook de boom in te rennen, wat hem niet lukt. Dan merk ik dat zijn huid begint te schilveren en dat hij verzwakt. Ik aarzel geen moment en span een pijl in mijn boog en richt hem op zijn hart waarna ik schiet. Hij lijkt nog meer verzwakt te zijn en hinkelt zachtjes de andere richting uit.
    'Goh,' zeg ik nonchalant en hijg nog steeds.
    'Is weer eens wat anders dan een gewone beer.'
    Daarna ga ik even liggen op de tak, hijs mijn rugzak van mijn rug en haal er een waterfles uit. Voorzichtig neem ik kleine slokken, bang om hem gelijk op te drinken. Want anders zou ik terug naar het meer moeten, wat veelste gevaarlijk is.
    Ik overhandig de fles naar Diël. 'Wil je ook?'


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."