Plaatje
Plattegrond
Ware grootte.
Verhaal
Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.
1
Rose Murle CallyJunior
4
Madeleine Star BeSlytherinn
Philip Téntes GoogleIt
5
Kyara Loxeros xSomewhere
6
Lucy Creanto CallyJunior
Iral Diapal
7
Alianne Demore Dashed
Lucas Green BeSlytherinn
8
Cecilia Baker chocolatwolf
9
Joahanna Kloparos PeetaMallark
10
Irina Brandon Scotch
Scarlet Smith Luunn
Loren Stylist Cressida
11
Valeria Blake Cressida
Xavier Gonzalez PeetaMallark
13
Kim Buckley shewerewolf
Jason Coorspruy Renoster
14
Annelyn Sky xDesire
Diël Diapal
Regels
-Geen seksuele teksten.
-Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
-De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
-Minimaal 1 zin per bericht.
-Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().
Topics
Rollenlijst
Waar speelt het zich af?
Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun partner in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.
Let the game begin
Lucy Creanto | Plaats 6
Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
Wat nu?... vroeg ik, met redelijke schaamte.
Rose Murle | Plaats 1
Ik keek om me heen, mijn partner was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?
[Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]
[ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]
'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.