• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    • Plaatje •



    • Plattegrond •


    Ware grootte.

    • Verhaal •

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    • 1 •
    Rose Murle • CallyJunior

    • 4 •
    Madeleine Star • BeSlytherinn
    Philip Téntes • GoogleIt

    • 5 •
    Kyara Loxeros • xSomewhere

    • 6 •
    Lucy Creanto • CallyJunior
    Iral • Diapal

    • 7 •
    Alianne Demore • Dashed
    Lucas Green • BeSlytherinn

    • 8 •
    Cecilia Baker • chocolatwolf

    • 9 •
    Joahanna Kloparos • PeetaMallark

    • 10 •
    Irina Brandon • Scotch
    Scarlet Smith • Luunn

    Loren • Stylist • Cressida

    • 11 •
    Valeria Blake • Cressida
    Xavier Gonzalez • PeetaMallark

    • 13 •
    Kim Buckley • shewerewolf
    Jason Coorspruy • Renoster

    • 14 •
    Annelyn Sky • xDesire
    Diël • Diapal

    • Regels •

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    • Topics •

    Rollenlijst

    • Waar speelt het zich af? •

    Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun “partner” in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.

    • Let the game begin •

    •Lucy Creanto | Plaats 6•
    Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
    ‘Wat nu?...’ vroeg ik, met redelijke schaamte.


    •Rose Murle | Plaats 1•
    Ik keek om me heen, mijn “partner” was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?

    [Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Mag je iemand vermoorden?


    Mijn geheim is geheim

    Iral - Plaats 6

    Ik sta op en begin te lopen terwijl ik mijn boog en pijlenkoker tevoorschijn haal. Ik haal er een pijl uit en leg die op mijn boog. 'Ik ga jagen,' zeg ik kortaf.

    Diël - Plaats 14

    Ik ren door het bos, zoekend naar mijn partner.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Ineens blijf ik zwijgend stil staan. Boven me klinkt een stem.
    'De plannen zijn gewijzigd. Vanaf nu heb je een partner.' spreekt de stem van de spelmaker. Ik zucht en trap gefrustreerd een steentje weg.
    'Verdomme,' vloek ik terwijl ik verder waggel, kalm, maar op mijn hoede.
    Nu moest ik hem natuurlijk eerst weer tegenkomen, wat verspilde moeite was in deze ondraagelijke kou en dichte bossen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 15:34 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Ik sta op en begin te lopen terwijl ik mijn boog en pijlenkoker tevoorschijn haal. Ik haal er een pijl uit en leg die op mijn boog. 'Ik ga jagen,' zeg ik kortaf.

    Diël - Plaats 14

    Nouja, ik kan het ook wel zonder partner af, denk ik terwijl ik me uitgeput tegen een boom aan laat zakken. Mijn maag knort hevig. Ik ben uitgehongerd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Chaggerijnigheid, ga weg! Zeg ik tegen mezelf terwijl ik mijn pijl en boog van mijn rug af hijs. Als ik nu al negatief zou gaan doen, zou het vast en zeker een lange spelen worden. Ik moet mijn partner vinden, zeg ik tegen mezelf terwijl ik het weer op een lopen zet. Dan zou het wat makkelijker zijn dan in je eentje.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Ik sta op en begin te lopen terwijl ik mijn boog en pijlenkoker tevoorschijn haal. Ik haal er een pijl uit en leg die op mijn boog. 'Ik ga jagen,' zeg ik kortaf.

    Diël - Plaats 14

    Na een paar minuten sta ik weer op. Ik moet nu echt gaan jagen. Terwijl ik mijn koker en boog pak bedenk ik me dat overleven makkelijker gaat met een bondgenoot.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14

    Ik loop verder en gebruik mijn vossensluip-techniek. Heel voorzichtig sluipen in de vorm van een vos zodat niemand je hoort.
    Ik moet een mes hebben, zeg ik tegen mezelf terwijl ik onder het lopen de grond bespeur naar een geschikt mes. Ik was altijd beter met mes dan met pijl en boog, ook thuis met het jagen.
    Ineens blijf ik aan de grond genageld staan en staar voor me uit.
    Daar, recht voor me, staat een tribuut. Een jongen met slordig haar dat over zijn voorhoofd hangt, ongeveer dezelfde grootte dan mij en net zo oud.
    Binnensmonds dacht ik aan alle mogelijke ontsnappings scenario's.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    PeetaMallark schreef:
    Mag je iemand vermoorden?


    [Haakjes gebruiken =.=, en nee, want dat verpest redelijk het spel]

    Lucy Creanto • Plaats 6
    'Is goed,' mompelde ik. 'Ik ga wapens maken, én benodigheden. Ik zie je straks wel.'


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik schenk haar nog een kort knikje en loop dan weg. Het is winter, dat maakt het voor de tributen nog moeilijker om te jagen, maar uiteindelijk weet ik toch een mooie sneeuwvos te vinden. Hij zit doodstil tussen twee sneeuw heuveltjes in. Het is een kleintje, maar groot genoeg om voor Lucy en mij als avondmaal te dienen.

    Diël - Plaats 14

    Het duurt een paar seconden voor ik haar pas opmerk. Dat is niet zo gek, ze is zo stil als een vos. Maar dan zie ik haar toch staan.
    Thuis heb ik wel eens geoefend met pijl en boog. Hoewel ik er niet meesterlijk in ben, weet ik toch razendsnel aan te leggen en op haar te richten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14

    Ik zie de jongen opstaan. Hij pakt zijn boog en heeft er voor dat ik het opmerk er razendsnel een pijl ingelegd. Ookal zou ik hetzelfde doen, ik had geen schijn van kans.
    'Mooie sneeuw hé?' Zeg ik maar om zijn concentratie te verbreken.
    'Welke plaats ben je?' Vraag ik vervolgens en loop stilletjes naar voren, wat eigenlijk ongelovelijk dom van me is.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kyara | Plaats 5
    Ik zie iemand lopen. Geruisloos pak ik mijn pijl en boog. Schichtig keek ze om zich heen. Ik spande mijn boog, maar een takje knakte. Ze zag het. Snel klom ik de boom in, en schatte de ruimte in tot de volgende boom. Ik sprong. Het lukte. Het meisje rende verder. Opgelucht haal ik adem.


    Tijd voor koffie.

    xSomewhere schreef:
    Kyara | Plaats 5
    Ik zie iemand lopen. Geruisloos pak ik mijn pijl en boog. Schichtig keek ze om zich heen. Ik spande mijn boog, maar een takje knakte. Ze zag het. Snel klom ik de boom in, en schatte de ruimte in tot de volgende boom. Ik sprong. Het lukte. Het meisje rende verder. Opgelucht haal ik adem.

    In welke tijd schrijf je nou precies? Want in de eerste twee zinnen en de laatste zin schrijf je in tegenwoordige tijd, en in de rest van het berichtje in verleden tijd...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik legde de takken op de grond neer, en pakte twee takjes weg. Die wreef ik hard tegen elkaar aan, en daarna ontstond er een vuurtje, en ik gooide snel de takjes naar de stapel. Ik gooide er wat kiezelsteentjes uit mijn zak bij, en zuchtte even. Daarna begon ik stenen te slijpen en het overgebleven hout verboog ik en ik maakte ook pijlen.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Diapal schreef:
    (...)
    In welke tijd schrijf je nou precies? Want in de eerste twee zinnen en de laatste zin schrijf je in tegenwoordige tijd, en in de rest van het berichtje in verleden tijd...


    [Haakjes als het niet IC is]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik richt en schiet. De pijl boort zich in de staart van de vos, slecht gemikt. De vos maakt een jankend geluid en trippelt razendsnel weg.
    Hij zal ongelooflijk veel pijn lijden, maar niet sterven. Ik vloek zacht. Misschien was dit wel mijn enige kans.

    Diël - Plaats 14

    Haar lange, rode haar hangt voor haar gezicht waardoor ik die niet goed kan zien. Ik moet bijna lachen als ik haar stomme opmerking hoor, maar dan doet ze een stap naar voren.
    Vrijwel gelijk laat ik mijn pijl lopen. Maar hij beland net tussen de voeten van het meisje omdat ik tijdens het schot de boog opeens liet zakken.
    Toen ze naar voren kwam, viel het haar voor haar gezicht weg.
    Dit is mijn bondgenoot.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~