• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    • Plaatje •



    • Plattegrond •


    Ware grootte.

    • Verhaal •

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    • 1 •
    Rose Murle • CallyJunior

    • 4 •
    Madeleine Star • BeSlytherinn
    Philip Téntes • GoogleIt

    • 5 •
    Kyara Loxeros • xSomewhere

    • 6 •
    Lucy Creanto • CallyJunior
    Iral • Diapal

    • 7 •
    Alianne Demore • Dashed
    Lucas Green • BeSlytherinn

    • 8 •
    Cecilia Baker • chocolatwolf

    • 9 •
    Joahanna Kloparos • PeetaMallark

    • 10 •
    Irina Brandon • Scotch
    Scarlet Smith • Luunn

    Loren • Stylist • Cressida

    • 11 •
    Valeria Blake • Cressida
    Xavier Gonzalez • PeetaMallark

    • 13 •
    Kim Buckley • shewerewolf
    Jason Coorspruy • Renoster

    • 14 •
    Annelyn Sky • xDesire
    Diël • Diapal

    • Regels •

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    • Topics •

    Rollenlijst

    • Waar speelt het zich af? •

    Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun “partner” in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.

    • Let the game begin •

    •Lucy Creanto | Plaats 6•
    Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
    ‘Wat nu?...’ vroeg ik, met redelijke schaamte.


    •Rose Murle | Plaats 1•
    Ik keek om me heen, mijn “partner” was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?

    [Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Annelyn Sky • Plaats 14



    Ik let op of er andere tributen in de buurt zijn, maar ik zie niks en mijn instinct laait ook geen alarm af. Ik ga wat ontspannender zitten.

    [Wanneer volgende dag eigenlijk?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Annelyn Sky • Plaats 14



    Ik let op of er andere tributen in de buurt zijn, maar ik zie niks en mijn instinct laait ook geen alarm af. Ik ga wat ontspannender zitten.

    [Wanneer volgende dag eigenlijk?]

    Moet TS bepalen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    In mijn droom moet ik huilen, letterlijk. In de gewone wereld hoor je het gesnik en gehuil van me. Zal Iral het horen of niet?


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Xavier Gonzalez - 11
    Ja dat is een goed idee misschien kunnen we ergens een hol maken of een overhangende rots vinden laten we gaan zoeken

    Joahanna Kloparos - 9
    Ik was zo moe ik moet wat eten anders val ik flauw van de ondervoeding.
    Ik zocht wat bessen en vond er een paar ik twijfelde of ik ze wel zou eten maar dacht het geen kwaad kon ik at ze op en viel in slaap


    Mijn geheim is geheim

    Kyara Loxeros
    De zwerm was ik kwijt. Fijn. Nu weer verder naar water. Behendig sloop ik weg. Na een halfuur zag ik een glinstering. Water! Snel plukte ik alle bladeren die ik kon pakken en rende ernaar toe. Ik keek naar het water. Schoon. Ik begon te drinken. Met mijn bladeren vlocht ik een zak, en ik liet het water erin lopen.


    Tijd voor koffie.

    Valeria Blake | 11

    'Er zijn hier verder wat grotten, maar ik weet niet of ze niet al, eh, bewoond zijn.' Ik aarzelde even maar begon dan toch te stappen. Na een tijdje stappen in stilte besefte ik opeens dat we ongewapend waren. 'Shit.' Met een paar snelle en bruuske bewegingen trok ik een twee geschikte takken af. Eén om mee te schuren en één die later als speer kon gebruikt worden. 'Heb jij wapens, of moet ik er jou ook één maken?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Iral - Plaats 6

    Midden in mijn droom word ik wakker gemaakt door een treurig geluid. Naast me ligt Lucy te huilen. Eerst denk ik even dat ze wakker is, maar ik heb al gauw door dat ze huilt in haar slaap.
    Bezorgd wrijf ik langs haar arm heen. 'Gaat het wel?' zeg ik zo geruststellend mogelijk.

    Diël - Plaats 14

    Ik slaap.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14



    Langzaam ga ik even liggen en geniet van de sterren die hoog aan de hemel schitteren.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik kan er niet tegen dat ik in de WinterSpelen beland ben. Ik voel hoe iemand of iets, volgensmij Iral, over mijn arm wrijft. Ik hoor een stemmetje wat 'Gaat het wel?' vroeg en ik probeer te stoppen met snikken en huilen, maar dat lukt niet zo goed.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    'Hé, stil maar,' probeer ik twijfelend. Wat moet ik nu doen?

    Diël - Plaats 14

    Ik slaap.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik ben ook warm, zou die vogel die ik gevangen had een ziekte hebben? Ik open mijn ogen waarna ik stop met snikken en huilen, en ik veeg mijn hoofd af. Ik draai mijn hoofd naar Iral.
    'Eh...' probeer ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik trek één wenkbrauw vragend omhoog.

    Diël - Plaats 14

    Ik slaap.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    'O, ehm, misschien was die vogel ziek, hihi, en ik baal er gewoon van dat ik hier in dit bos zit opgesloten,' zeg ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    'Oké,' zeg ik alsof dat alles verklaart. Daarna kruip ik mijn slaapzak weer in en doe een poging om weer te gaan slapen.

    Diël - Plaats 14

    Ik slaap.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik zucht zachtjes en sluit mijn ogen dan weer, maar het lukt niet om te gaan slapen.
    'Iral, ik ga jagen,' mompel ik en ik kruip mijn slaapzak uit. Ik pak mijn pijl en boog en mes.

    [Volgende week ga ik op schietles met pijl&boog xd]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.