• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    • Plaatje •



    • Plattegrond •


    Ware grootte.

    • Verhaal •

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    • 1 •
    Rose Murle • CallyJunior

    • 4 •
    Madeleine Star • BeSlytherinn
    Philip Téntes • GoogleIt

    • 5 •
    Kyara Loxeros • xSomewhere

    • 6 •
    Lucy Creanto • CallyJunior
    Iral • Diapal

    • 7 •
    Alianne Demore • Dashed
    Lucas Green • BeSlytherinn

    • 8 •
    Cecilia Baker • chocolatwolf

    • 9 •
    Joahanna Kloparos • PeetaMallark

    • 10 •
    Irina Brandon • Scotch
    Scarlet Smith • Luunn

    Loren • Stylist • Cressida

    • 11 •
    Valeria Blake • Cressida
    Xavier Gonzalez • PeetaMallark

    • 13 •
    Kim Buckley • shewerewolf
    Jason Coorspruy • Renoster

    • 14 •
    Annelyn Sky • xDesire
    Diël • Diapal

    • Regels •

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    • Topics •

    Rollenlijst

    • Waar speelt het zich af? •

    Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun “partner” in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.

    • Let the game begin •

    •Lucy Creanto | Plaats 6•
    Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
    ‘Wat nu?...’ vroeg ik, met redelijke schaamte.


    •Rose Murle | Plaats 1•
    Ik keek om me heen, mijn “partner” was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?

    [Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    CallyJunior schreef:
    (...)

    [Haakjes als het niet IC is]

    [Waarom?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joahanna Kloparos - Plaats 9
    Door al dat geren ben ik moe geworden ik ging even tegen een boom zitten uit te rusten in de verte liep iemand ik was veel te moe om te kijken ik deed mijn ogen dicht en viel in slaap


    Mijn geheim is geheim

    Annelyn Sky • Plaats 14


    De jongen kijkt bedenkelijk, schiet zijn pijl af maar mist door mijn (gelukkig net op tijd) geplaatste opmerking.
    'Wat?' vraag ik als hij me niet geraakt heeft.
    'Waarom vermoord je me niet gewoon?' vraag ik verbaasd terwijl ik opzij stap om een zware, grote steen te pakken.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 16:24 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [@Diapal, omdat het anders nogal in de war raakt.
    @x Desire, ze mogen elkaar niet vermoorden, wel pijn doen (:]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    CallyJunior schreef:
    [@Diapal, omdat het anders nogal in de war raakt.
    @x Desire, ze mogen elkaar niet vermoorden, wel pijn doen (:]



    [klopt, gebeurt ook niet maar voor de sfeer haha]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Haha, dan is het goed :')]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Af en toe zie ik nog wat bewegingen in de sneeuw, maar die zijn van sneeuw molletjes en die gaan er razendsnel van door.

    Diël - Plaats 14

    'Omdat ik uit plaats 14 kom, Annelyn,' zeg ik rustig. Ik ben er van verzekerd dat ze niet met die steen naar me gaat gooien, door wat ik net zei.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik stond op, en wilde de gemaakte pijl en boog even uitproberen. Ik keek om me heen, toen ik een jankend, piepend geluidje horen, en daarna zag ik een sneeuwvos voorbij rennen met een pijl in zijn staart. Ik schoot, en het beestje viel neer. Vandaag kon ik goed met pijl en boog omgaan.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Verbaasd keek ik op toen de jongen mijn naam zei.
    'Eh,' reageer ik verbaasd, even van mijn stuk gebracht.
    'Oké dan..' vervolg ik, nog steeds verbaasd terwijl ik de steen bij me houd. Hiervan zou ik een goed zwaard kunnen maken.
    'En eh, hoe heet jij?' zeg ik vervolgens terwijl ik naar hem toe loop.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Uiteindelijk besluit ik het maar op te geven en loop ik terug naar het vuurtje waar Lucy nog is. Ik bereid me er op voor om haar teleur te stellen door mee te delen dat ons avondeten nogal schaars is, maar dan zie ik haar net een pijl uit een levenloze sneeuwvos trekken.

    Diël - Plaats 14

    'Ik heet Diël,' stel ik mezelf voor. 'We hebben elkaar nooit gesproken in Plaats 14, alleen wist ik wel wie je was.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Ik keek op bij voetstappen, en zag Iral aankomen.
    'Was dit jou prooi?' vroeg ik en ik stak de sneeuwvos naar hem uit. Daarna pakte ik uit mijn zak een scherpgeslepen steen om die ook aan Iral te geven.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Ik merk dat ik opgelucht zucht als hij alles verklaard.
    'Nou, oké dan. Zullen we eerst maar beschutting zoeken? Ik voel me totaal niet op m'n gemak op dit open veldje,' zeg ik terwijl ik naar hem toe loop en de steen stevig tegen me aan druk. Dit is mijn enige kans op overleven, als ik dat stomme mes nou maar maak. Ondertussen voel ik mijn maag rammelen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Hmm, foutje idd. Ik ga gewoon in toekomstige tijd schrijven]

    Kyara Blake
    Ik pak mijn boog. Ik ben er nog steeds trots op. Helemaal zelf gesneden, en toen ik nog tijd over had, had ik er zelf tekeningen in gegraveerd. Het zag er mystiek uit. Ik wou graag mijn bondgenoot vinden, maar ik weet niet waar hij ia. Ik stap op een andere tak. Dan zie ik 2 mensen voorbij lopen. Ik hou mijn adem in. Het zijn de mensen van Plaats 14. Ik kruip iets hoger, waarbij ik niet oplet, en de tak kraakt. Ik moest weg, uit de boom maar waarheen? Dan hoor ik nog een krak en ik val. Snel rol ik overeind en maak gebruik van de verwarring. Ze kijken me raar en verbaasd aan. Snel pak ik mijn boog en ren weg. Ik ren zo snel mogelijk en ik hoor geroep achter me, maar ik heb gelukkig een goede voorsprong. Ik snijd mezelf aan een tak, maar ik besteed er geen aandacht aan. Snel klim ik een boom in, en zucht. Ik heb het overleefd.


    Tijd voor koffie.

    [Hoe weet ze dat wij uit 14 komen?]

    Iral - Plaats 6

    Ik knik en kijk haar dankbaar aan terwijl ik de vos van haar overneem. Dan begin ik hem te vellen.

    Diël - Plaats 14

    'Er zijn hier vast wel grotten. Waar moeten grote dieren zoals beren zich anders verschuilen?' Ik kijk naar de steen die ze in haar handen heeft en vraag me af wat ze er mee gaat doen.
    Dan hoor ik achter me gekraak en een klap. Ik kijk op en er rent een meisje weg.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 16:57 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14

    'Klopt. Zullen we er een zoeken zodat we daar kunnen overnachten?' stel ik voor terwijl ik mijn rugzak dichter tegen me aan druk en de steen blijf vast houden. Ineens merk ik het meisje ook op. Even blijf ik luisteren om te checken of ze inderdaad weg is.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."