• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    • Plaatje •



    • Plattegrond •


    Ware grootte.

    • Verhaal •

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    • 1 •
    Rose Murle • CallyJunior

    • 4 •
    Madeleine Star • BeSlytherinn
    Philip Téntes • GoogleIt

    • 5 •
    Kyara Loxeros • xSomewhere

    • 6 •
    Lucy Creanto • CallyJunior
    Iral • Diapal

    • 7 •
    Alianne Demore • Dashed
    Lucas Green • BeSlytherinn

    • 8 •
    Cecilia Baker • chocolatwolf

    • 9 •
    Joahanna Kloparos • PeetaMallark

    • 10 •
    Irina Brandon • Scotch
    Scarlet Smith • Luunn

    Loren • Stylist • Cressida

    • 11 •
    Valeria Blake • Cressida
    Xavier Gonzalez • PeetaMallark

    • 13 •
    Kim Buckley • shewerewolf
    Jason Coorspruy • Renoster

    • 14 •
    Annelyn Sky • xDesire
    Diël • Diapal

    • Regels •

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    • Topics •

    Rollenlijst

    • Waar speelt het zich af? •

    Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun “partner” in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.

    • Let the game begin •

    •Lucy Creanto | Plaats 6•
    Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
    ‘Wat nu?...’ vroeg ik, met redelijke schaamte.


    •Rose Murle | Plaats 1•
    Ik keek om me heen, mijn “partner” was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?

    [Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Lucy Creanto • Plaats 6
    'Ben jij ook een harde werker? Ik heb je anders bijna niet gezien in onze plaats,' zeg ik en ik loop naar hem toe, pak ook een steen en begin mee te schrapen.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik haal mijn schouders op en zwijg verder terwijl ik bezig ben met de vos.

    Diël - Plaats 14

    'Natuurlijk, kan je er mooi mee oefenen,' zeg ik en ik gebaar naar het toekomstige mes. Dan loop ik het bos in, op zoek naar droog hout.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14

    Ik glimlach instemmend.
    Na ruim 20 minuten heb ik 2 messen gemaakt, met een bot onderkant en een vlijmscherpe bovenkant. De een was groter dan de ander.
    Ik liep het bos in om te gaan jagen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Lucy Creanto • Plaats 6
    Een minuutje later zie ik een vogel, dat best zeldzaam is rond dit seizoen, overvliegen en ik stop met schrapen. Daarna haal ik uit naar mijn boog en ik pak een pijl uit mijn pijlenkoker. Ik richt in de lucht en schiet, wat precies raakt. Ik zucht opgelucht, dat zou ons eten voor morgen worden. Ik ren naar de plek waar de vogel was neergevallen en ik loop terug naar Iral.
    'Kijk eens? Ons eten voor morgen,' zeg ik tegen Iral en ik bekijk de grote vogel aandachtig.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik gaap. 'Die ga ik niet plukken,' zeg ik terwijl ik stukjes vlees scheur en het proef.

    Diël - Plaats 14

    Ik zoek naar droog hout.

    Ik moet gaan, tot morgenavond! (denk ik)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats 6
    'Dat doe ik,' zeg ik meelevend. 'Die avond daarop doe jij het weer. Tenminste, het licht er dan aan of we nog leven.' Ik frons.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Na ruim drie kwartier heb ik 3 konijnen gevangen. Best een goeie vangst, denk ik bij mezelf terwijl ik terug loop naar de grot en de konijnen begin te villen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valeria Blake|11

    'water.' mompelde ik zachtjes terwijl ik een klein slokje van het heldere en koele water nam. Snel en behendig begon ik een mijn kleine flesje te vullen met water. 'We moeten een goede plek vinden om te slapen en te jagen.' meldde ik zakelijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Iral - Plaats 6

    Als ik mijn maagje vol gegeten heb schuif ik het gebraden stuk vlees naar Lucy toe, maak een bedje van zacht gras en haal mijn slaapzak tevoorschijn. Ik rits hem open en sta op om daarna in een afgelegen bosje mijn behoeftes te doen. Dan kruip ik in mijn slaapzak en ga slapen.

    Diël - Plaats 14

    Uiteindelijk kom ik terug met een stapeltje droog hout omdat het bijna pikdonker werd. 'Ik ga slapen,' meld ik terwijl ik mijn slaapplekje alvast klaar maak.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Ik glimlach naar Diël. 'Oke, ik hou wacht vannacht. Slaaplekker.'
    Als Diël gaat slapen maak ik vuur en vindt een stok waar ik de konijnen aanvast spit. Na een tijdje zijn ze gaar. Ik neem een stuk, maar doe er rustig mee aan aangezien we hier misschien wel langer mee moesten doen. En zodat er wat overbleef voor Diël natuurlijk.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Als ik mijn maagje vol gegeten heb schuif ik het gebraden stuk vlees naar Lucy toe, maak een bedje van zacht gras en haal mijn slaapzak tevoorschijn. Ik rits hem open en sta op om daarna in een afgelegen bosje mijn behoeftes te doen. Dan kruip ik in mijn slaapzak en ga slapen.

    Diël - Plaats 14

    Als ik in mijn slaapzak lig steek ik mijn vinger nog omhoog, om duidelijk te maken dat ik nog iets wil mededelen. 'Als jij moe bent, moet je me wakker maken. Dan hou ik de wacht.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Annelyn Sky • Plaats 14



    Ik glimlach geruststellend. 'Komt goed, komt goed.' mompel ik zachtjes en doof het vuur. Zelf pak ik ook mijn slaapzak aangezien het een koude nacht beloofd te worden. Het konijn berg ik op in een stukje plastic dat in mijn tas lag.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Als ik mijn maagje vol gegeten heb schuif ik het gebraden stuk vlees naar Lucy toe, maak een bedje van zacht gras en haal mijn slaapzak tevoorschijn. Ik rits hem open en sta op om daarna in een afgelegen bosje mijn behoeftes te doen. Dan kruip ik in mijn slaapzak en ga slapen.

    Diël - Plaats 14

    Ik val in slaap.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lucy Creanto • Plaats
    Ik eet het stuk vlees op die ik gekregen heb van Iral. Ik pak mijn slaapzak en ga erin liggen. Ik hou mijn zaklamp dicht bij me.
    'Truste, Iral,' fluister ik snel en daarna val ik in slaap.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik fluister iets onverstaanbaars terug als ze me welterusten wenst.

    Diël - Plaats 14

    Ik val in slaap.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~