• Om 18 te worden!!!

    (al duurt het nog een half jaar)

    Ja ut klikt raar maar ja... Ik zie vooral op tegen brieven die in de bus vallen en alles te regelen, in november had ik al de ziekenfonds polis binne:S.

    wie heeft dat (niet)???

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nope, ik niet. Ben al 19 en heb nog nooit echt zulke brieven gekregen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben al 20 en alles wordt voor mij geregeld en betaald door mijn ouders zolang ik nog studeer.

    Ik word ook bijna achttien, maar ik heb er juist wel zin in (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik moet eerst nog 17 worden, haha. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben net 16 geworden dus ik heb daar nog helemaal geen last van ^^ Al moet ik wel mijn eigen lenzen betalen en krijg ik kleedgeld, moet ik werken en moet ik mijn eigen mobiel en abbonement betalen... Dus... ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Sighs. Ik weet wat je bedoelt. In september word ik ook 18, en ik zie er nu al tegenop.


    To infinity and beyond •

    ik ben al 19, bijna 20
    moet zelf school betalen, gelukkig betalen mn ouders mn boeken
    en zorgtoeslag moet ik aan mn vader geven

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 10:37 ]

    Dat had ik ook in september, toen ik bijna 18 werd. :W Valt mee, trust me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Alles went, behalve een vent. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik dacht ook dat ik van alles moest regelen toen ik 18 werd, maar ik ben nu alweer 19 en zoveel geregel is het helemaal niet :')


    -

    Daar zie ik ook tegen op maar mijn ouders gaan me helpen en mijn moeder heeft aangeboden mijn ziekenfondsverzekering te betalen. Wel eiste ze min of meer dat ik eindelijk eens ging werken


    Physics is awesome

    Dat had ik destijds ook, maar het valt reuze mee hoor. :')


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn ouders kennende regelen en betalen zij dat gewoon voor mij als ik in april 18 word, dus ik maak me er niet druk om :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Voiceless schreef:
    Ik moet eerst nog 17 worden, haha. (krul)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fluorescent schreef:
    Mijn ouders kennende regelen en betalen zij dat gewoon voor mij als ik in april 18 word, dus ik maak me er niet druk om :'D


    SLOAN.