• Als jij wereldberoemd was, hoe zou jouw hotellijst er dan uitzien? zet het hieronder! gedraag je als een diva! wees niet bang om alleen groene m&m's te willen! Wentel jezelf in denkbeeldige luxe en wees niet bang om me te vervelen met eindeloze details over de kleur van de lakens of de textuur van het tapijt!

    en voor wie geïntresseerd is, mijn lijst is ongeveer zo:

    een lekker groot bed met donzen deken en opgeschud kussen, breed nachtkastje met een flesje vers water in ijs, een klok met radio en alarm en een pakje zakdoekjes. GEEN papieren. Stoffen.
    in de badkamer een ligbad en een douche met zo'n enorme douchekop waar je iemand met één klap buiten westen mee slaat. douche- en badproducten van zowel Rituals en Lush en ook Appel/Peer douchegel van H&M. Zachte witte handoeken en een grote spiegel met lichtjes erboven.
    In de ijskast gegrilde kip, Cote D'or in die papieren verpakkingen, meerdere soorten limonade, Sisi en Fanta. Verder een broodmandje met naast een halfje tijgerbruin ook Mueslirepen en Bolletjes met sesamzaad, Doritos, Cheese onion chips en een glazen bak zoals je die in snoepwinkels ziet gevuld met kitkats, Lions, Celebrations, Biggetjes(die dingen van Katja, weet je wel), Yoghurtsnoepjes, brownies en minstens vijf soorten koekjes waaronder chocolate chip cookies.
    EN een ochtendjas. Van dat leuke, fluffy, fleece-achtige materiaal waar ze ook knuffels van schapen enzo van maken. Met wafeltjespatroon.

    let NIET op het feit dat het gedeelte over eten verreweg het grootste is. het is puur toeval. alle soorten voedsel hebben gewoon lange namen

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 18:40 ]


    Xanh ---> Zeleni

    Eh, het moet een balkon hebben waarop de paperazzi me niet kan zien, maar waar ik wel in de zon kan zitten. En het bed moet lekker liggen. Verder boeit het me dus typisch niets XD


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    I don't really care, als er maar een bed en een badkamer is :P


    Life is hard and then we die

    Even denken:
    - Het moet niet te klein zijn
    - Niet op een hoge verdieping.
    - De Hotel kamer moet er goed uit zien en schoon zijn. Niet oud en te zien dat het al een paar jaar niet opgeknapt is.
    - De badkamer moet goede ventilatie hebben.
    - Geen Schimmel in de badkamer - vooral bij hoekjes-
    - Een goede badkuip en douche hebben die niet klein is met een irritante doek ervoor.
    - Een spiegel die er ook gewoon goed uit ziet.
    - Een balkon waar niemand je kan zien, maar toch mooi uitzicht heb.
    - niet te klein of te grote bedden met een zacht matras en geen irritante kussen (lang leven mijn lente)
    - Gast vrijheid
    - lekkere en duidelijke dingen op het menu. - wordt moeilijk bij mij. Ik lus bijna niks :'D-
    - Winkels en andere leuke dingen in de buurt.


    Dat was mijn was lijst :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pollux schreef:
    Eh, het moet een balkon hebben waarop de paperazzi me niet kan zien, maar waar ik wel in de zon kan zitten. En het bed moet lekker liggen. Verder boeit het me dus typisch niets XD


    comfort in c h a o s

    even kijken:
    -geen beestjes in de kamer
    - een kingsize bed
    - een grote bak met skittles
    - een heleboel chocolade
    - een tv met dvd-speler en een grote collectie DVDs

    dat is het wel zo'n beetje :)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Het moet chique zijn. Modern zijn. Niet te druk. Er moet een fitnesszaal, sauna, zwembad en jacuzzi inzitten. Het moet een luxe badkamer hebben. Een inloop kledingkast. Een balkon met goed uitzicht. Het moet elke dag schoongemaakt worden. En een bar hebben. :]


    Tell me about it, stud.

    Een grote waterbed,grote badkuip en een brede balkon.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ben bang in hotels.
    Ik vraag wel een tent...

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 21:35 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tweepersoonsbed, dikke dekens want ik heb het áltijd koud. Een balkon, een douche, want ik ben geen type voor een bad. Een minibar met eten en drank. Eh, shampoo neem ik sowieso zelf mee, want ben erg gehecht aan mijn body shop producten. Verder eis ik een tv en wifi verbinding. En uhm, dunno eigenlijk. Oh ja, ik houd van licht dus ik wil een lichte ruimte. En een radio in de badkamer, want ik wil douchen met muziek. Haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Als het een restaurant heeft zou ik graag géén kakkerlakken of andere enge beesten in mijn eten hebben, verder zou ik een schoon bed willen, een kamer met een kleine woonkamer, WC, douche en eventueel een klein keukentje. Ook graag een stereo of zoiets dergelijks.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb dan te veel eisen, denk ik. :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Invidia schreef:
    Ik heb dan te veel eisen, denk ik. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    MisaAmane schreef:
    Even denken:
    - Het moet niet te klein zijn
    - Niet op een hoge verdieping.
    - De Hotel kamer moet er goed uit zien en schoon zijn. Niet oud en te zien dat het al een paar jaar niet opgeknapt is.
    - De badkamer moet goede ventilatie hebben.
    - Geen Schimmel in de badkamer - vooral bij hoekjes-
    - Een goede badkuip en douche hebben die niet klein is met een irritante doek ervoor.
    - Een spiegel die er ook gewoon goed uit ziet.
    - Een balkon waar niemand je kan zien, maar toch mooi uitzicht heb.
    - niet te klein of te grote bedden met een zacht matras en geen irritante kussen (lang leven mijn lengte)
    - Gast vrijheid
    - lekkere en duidelijke dingen op het menu. - wordt moeilijk bij mij. Ik lus bijna niks :'D-
    - Winkels en andere leuke dingen in de buurt.


    Dat was mijn was lijst :'D


    Shoganai i ne~

    Groot bed
    Koelkast
    Bubbelbad
    Hangslot

    Meer heb ik echt niet nodig :')


    26 - 02 - '16