• Om 18 te worden!!!

    (al duurt het nog een half jaar)

    Ja ut klikt raar maar ja... Ik zie vooral op tegen brieven die in de bus vallen en alles te regelen, in november had ik al de ziekenfonds polis binne:S.

    wie heeft dat (niet)???

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Midna schreef:
    Ik D: maar ik word op 1 april 18 -.-


    Overigens ben je op dezelfde dag als Gred en Feorge jarig ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Zoveel gedoe is dat niet, mijn broer is bijna 20 en zegt dat ik me er geen zorgen om hoef te maken. Ik moet trouwens eerst nog 17 worden (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mysteria schreef:
    (...)

    Overigens ben je op dezelfde dag als Gred en Feorge jarig ^^


    Mijn moeder was uitgerekend op 1 april, maar ik ben zes weken te vroeg gekomen! *O*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn broer is in Oktober 18 geworden, en volgens mij valt het best mij. Het enige wat hij moest regelen was met de bank en zijn zorgverzekering voor zover ik weet. Maar anyway, ik hoef sowieso niet zo nodig ouder te worden ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben half jaar geleden 18 geworden, het regelen valt wel mee. Vond het vooral vervelend dat ik meteen verplicht autorijles moest nemen lol

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 18:53 ]


    As travars

    Het gaat nog een tijdje duren voor ik achttien word.
    Maar mijn ouders willen alles voor me betalen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn ouders regelen alles voor mij. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Taize schreef:
    Ik word ook bijna achttien, maar ik heb er juist wel zin in (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja oke maar waarschijnlijk moet ik een jaar wachten met mijn rijbewijs die moet ik zelf betalen -_-"


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben 15 en ben daar dus nog lang niet mee bezig. (cool)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Had dat vorig jaar. Vooral brieven van banken. -ik ben er bij 4 aangesloten- over wat er allemaal aan mijn rekeningen veranderd enzo. Maar je moet meestal maar gewoon even binnen springen, want zoveel verandert er nu ook weer niet.
    Je krijgt ook voortaan belastingbrieven, maar als je nog naar school blijft gaan, staat er €0,00 bij te betalen. Dus dat zijn de beste belastingbrieven van je leven! :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Had dat vorig jaar. Vooral brieven van banken. -ik ben er bij 4 aangesloten- over wat er allemaal aan mijn rekeningen veranderd enzo. Maar je moet meestal maar gewoon even binnen springen, want zoveel verandert er nu ook weer niet.
    Je krijgt ook voortaan belastingbrieven, maar als je nog naar school blijft gaan, staat er €0,00 bij te betalen. Dus dat zijn de beste belastingbrieven van je leven! :Y)



    Dat is wel chill xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mysteria schreef:
    (...)

    Overigens ben je op dezelfde dag als Gred en Feorge jarig ^^


    Ghehe I know


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die brieven vallen wel mee hoor.
    Ik had er volgens mij maar 2.


    I am an idiot, I move.

    jezus wat worden hier veel mensen verwent en dingen voorgekauwt door ouders.
    Ik moest alles zelf regelen en betalen. Verzekeringen, school, rijlessen, kleding, alles. Leer maar eens te werken. XD Leven is niet gratis.

    Ik had er totaal geen moeite mee hoor. T is best makkenlijk allemaal. gewoon zorgen dat je alles op orde hebt en niet meteen gaat shoppen als je je studiefinantiering (ik kan niet spellen XD) binnen hebt. Dat geld heb je nodig voor school. Ben nu over een half jaar 19. Ik heb er pas een hekel aan als ik 21 word. Want tot die tijd zijn je ouders nog finantieel verantwoordelijk over je. Dat vergeten de meesten. Ja je bent meerderjarig en je mag van alles en je bent zelf verantwoordelijk over je geld. Maar als je schulden maakt of zo zijn je ouders nog steeds aansprekenlijk tot ana je 21ste. En heel veel mensen weten dat niet.
    Maar wees niet bang om 18 te worden. Het is heel simpel allemaal hoor.


    Hell is what you make it.