• Oké dit is misschien een nutteloze topic maar ik ben echt chagie. Ook een zeur topic
    Ik was dus vrijdag van mijn fiets gedonderd. Die fiets is op mijn been gevallen en ik ben met mijn rug tegen de stoep aan ge knald. Mijn been is dik en doet vreselijk pijn net als mijn rug. Ik heb morgen LO (gym) en heb de piepjestest. NOu vindt ik die altijd al vreselijk hoor. Dus ik vraag aan mijn ma of ze een briefje schrijft dat ik hem een week later kan in halen ofzo. Zegt ze " Nee je stelt je gewoon aan" Mijn knie doet mega pijn enz. Vanochtend ben ik 3x bijna eronderuit gegaan en heb dus mijn been een paar keer pijnlijk hard gestrekt. Hij doet alleen maar meer pijn. NOrmaal doet ze niet moeilijk maar kom op zeg. Straks heb ik een voldoende voor LO.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Straks heb je een voldoende voor LO? Omg, een voldoende voor LO, de wereld vergaat!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ga even met je gymleraar praten?
    En als je been echt zo dik is, zou dat je moeder toch ook wel opgevallen zijn? Misschien moet je het maar gewoon proberen, daar knapt het soms ook wel van op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mirth schreef:
    Straks heb je een voldoende voor LO? Omg, een voldoende voor LO, de wereld vergaat!


    Als jij bij mij op school in 4VMBO zit en je haalt een onvoldoende betekent dat dat je zakt voor je examen. Je MOET een voldoende hebben.


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    Mirth schreef:
    Straks heb je een voldoende voor LO? Omg, een voldoende voor LO, de wereld vergaat!


    SLOAN.

    Dat is kut. :W Zeg het aan je gymleraar? Val plotseling, kermend van de pijn, neer?

    Het moet BTW onvoldoende zijn. Diekan ik niet gebruiken. Bij de arabier had ik een 6je. Dit kwam omdat ik met vingers in tape zat en niet kon oefenen. Als ik voor LO onvoldoende sta mag ik niet over naar de 4de


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Laat je gymleraar je dikke been zien en leg het uit. Als je voorstelt het volgende week te doen, moet hij toch wel begrijpen dat je het niet doet, omdat je de shuttle run niet wilt doen ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Het is een zij en geen hij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat maakt dat uit? Gewoon eerlijk zijn.


    I am an idiot, I move.

    Mirth schreef:
    Straks heb je een voldoende voor LO? Omg, een voldoende voor LO, de wereld vergaat!


    comfort in c h a o s

    Delightee schreef:
    Het is een zij en geen hij


    Jemig, dat maakt volgens mij niet eens uit. Maar als je been toch zo dik is dan kan je het aan HAAR laten zien toch? :W

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 20:51 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Delightee schreef:
    Het moet BTW onvoldoende zijn. Diekan ik niet gebruiken. Bij de arabier had ik een 6je. Dit kwam omdat ik met vingers in tape zat en niet kon oefenen. Als ik voor LO onvoldoende sta mag ik niet over naar de 4de

    Maar er zijn toch nog wel meer onderdelen dan dat?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ga naar de dokter en stel je verschrikkelijk aan. (krul)
    En vraag anders of je het een andere keer mag doen?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik moet morgen een salto doen met gym voor cijfer :S Wordt nog leuk...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Glucio schreef:
    Laat je gymleraar je dikke been zien en leg het uit. Als je voorstelt het volgende week te doen, moet hij toch wel begrijpen dat je het niet doet, omdat je de shuttle run niet wilt doen ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt