• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Sitka| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Sitka| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Effe boemen zodat het in mijn topics staat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee," zeg ik koppig waarop ik met mijn voet stamp. Dan pas besef ik hoe belachelijk dat ik omdat ik helemaal niet op de grond sta. Ik barst in lachen uit om mijn eigen actie.

    Irial

    "Maar ik meen het wel hoor," zegt ze lachend voor ze me kust.
    "Maar je bent ook knap ja," giechelt ze dan.
    Ik kijk aan haar aan raak helemaal vertederd door het lachje.
    "Wat ben jij schattig!" roep ik uit.

    Camargue

    "Eerst noem je me liefje en nu rotzak," zegt hij grijnzend. Hij schud zijn hoofd en ik ben zodanig naar zijn gezicht aan het kijken dat ik niet in de gaten hou wat hij met zijn hand doet. Net omdat het zo onverwacht komt is het genot veel intenser. Ik leg mijn voorhoofd kreunend op zijn schouder.
    "Ben ik nu wel lief?" fluistert hij.
    "J-ja," zeg ik meer om hem aan te sporen dan als antwoord op zijn vraag.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 22:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    'Ik heb geen plannen, nee. Jij wel?' vroeg Juléan met een schuine lach 'Nog niks,' antwoordde ik en woelde een keer door mijn haren heen. 'Maar misschien dat we samen iets kunnen doen?' vroeg ik en wierp hem een speelse blik toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Fedea

    Ik grinnik even.
    "Toe? Alsjeblieft?"
    Ik voel mijn maag weer moeilijk doen, maar in gedachten dwing ik ze te kalmeren, en gelukkig voel ik niets opborrelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, niet deze keer, prinses," zeg ik wanneer ze bijna smeekt.
    Ik trek haar naar me toe en druk opnieuw mijn lippen op die van haar. Ik laat mijn hand weer op haar buik glijden en teken onzichtbare cirkeltjes rond haar navel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Waarom niet? Ik zeg toch ook altijd wat ik denk?"
    Als er iets is wat ik niet leuk vind, dan is het iets dat ik niet mag weten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Wat ben jij schattig!" Zegt hij dan. Ik kijk hem niet
    begrijpend aan. 'Hoezo?' Vraag ik lachend terwijl ik
    naar hem op kijk.

    Liam[/b

    "J-ja," Ik kan het niet laten in de lach te schieten
    wanneer ze kreunt. Het zag er gewoon zo leuk uit. Met
    mijn vingers streel ik verder wachtend op een reactie.

    Atreyu

    "Waarom niet? Ik zeg toch ook altijd wat ik denk?" zegt ze dan.
    "Ik ben jou niet, prinses," fluister ik zacht in haar oor "en ik ben niet van plan het te vertellen."
    Ik druk mijn lippen opnieuw op de hare, op haar kaaklijn, in haar hals.
    "Wat vind je van Camargue of Liam als naam?" vraag ik terwijl ik mijn hand op haar buik leg.

    Irial

    "Hoezo?" vraagt ze lachend na een niet begrijpende blik.
    "Hoe je net giechelde, mijn hart wilde even in je handen springen," zeg ik zacht "doe het nog een keer," zeg ik grijnzend terwijl ik haar dichter tegen me aantrek. Ik geef haar een lief kusje op de wang

    Camargue

    Hij moet lachen. Als wraak zet ik mijn tanden in zijn schouder. Lang hou ik het niet vol voor de ene kreun na de andere over mijn lippen rolt.
    Ik verberg mijn gloeiende gezicht in zijn hals en geniet van elke seconde. Ik voel mijn hoogtepunt naderen.
    "Liam," weet ik nog uit te brengen terwijl ik mijn spieren voel samentrekken. Zonder het door te hebben duw ik mijn nagels in zijn borstkas.
    Hijgend blijf ik tegen hem aan hangen, hij heeft me zo mak als een lammetje gekregen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    "doe het nog een keer," Vraagt hij zachtjes. Ik glimlach
    even. 'Ik kan niet op comando giechelen.' Prevel ik terwijl
    hij lief mijn wang kust. En ja daar is het ik moet er van
    giechelen geweldig hoor...

    Liam

    Met gemak laat ik Camargue tot haar hoogtepunt komen.
    "Liam." Kreunt ze. Ik lach en druk dan zacht mijn lippen
    op die van haar waardoor de rest van haar gekreun niet meer
    hoorbaar is.

    Fedea

    Ik besluit de discussie even te laten rusten. Ik kom er heus wel achter. Ooit.
    "Wat denk je van Camargue of Liam als naam?" vraagt hij, en legt zijn hand op mijn buik.
    "Awh, dat is zo lief," zeg ik glimlachend en druk een kus op zijn lippen.
    "Ik vind ze mooi. De namen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ik kan niet op commando giechelen," zegt ze zacht waarop ze het toch doet.
    Ik kijk haar lachend aan tot me er iets te binnen valt.
    "Nu vraag ik me af hoe we de band met jou school gaan combineren," zeg ik zacht.

    Camargue

    Ik voel Liam's lippen op de mijne en kus hem zacht terug. Dit keer ben ik helemaal de zijne, zonder spelletjes.
    "Ik hou van je," prevel ik tegen zijn lippen aan terwijl ik me helemaal tegen hem aanvlei. Ik had nooit durven dromen dat ik dit ooit tegen iemand zou zeggen om het vanuit de grond van mijn hart te menen.

    Atreyu

    "Awh, dat is zo lief," zegt ze glimlachend waarop ze me een kusje geeft.
    "Ik vind ze mooi. De namen."
    Ik druk mijn lippen op de hare en leg mijn hand op haar onderrug. Nu heb ik er een idee van hoe junks zich voelen na een shot. Ik heb geen idee wat ik nog zonder haar zou moeten.
    "Ik had me nooit ingebeeld dat ik letterlijk "voor eeuwig" met je zou krijgen," fluister ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik voel hoe ik rood word.
    "Dat gevoel is wederzijds," zeg ik stil en verdrink weer in zijn ogen.
    Mijn hand leg ik voorzichtig op de zijne, op mijn buik.
    "W-wat zou jij eigenlijk het liefste hebben?" vraag ik voorzichtig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    "Nu vraag ik me af hoe we de band met jou school gaan combineren,"
    Ik stop met lachen en denk even na. 'Ik denk dat ik met huiswerk
    niet in de problemen kom, ik ben een vrij goede leerling.' Zeg ik
    en kijk hem aan. 'En verder ja..' Ik haal mijn schouders op.

    Liam

    "Ik hou van je," Preveld ze tegen mijn lippen aan. Ik glimlach.
    'Ik hou ook van jou.' Glimlcah ik en trek haar tegen me aan.
    'Wat wil je vandaag verder gaan doen?' Vraag ik dan.

    Atreyu

    Haar hand komt voorzichtig op de mijne te liggen.
    "W-wat zou jij eigenlijk het liefste hebben?" vraagt ze zacht.
    Ik denk even na met een schuine lag op mijn gezicht.
    "Een jongen," zeg ik dan "om mee te ravotten en respect tegenover meisjes te leren. Mocht het een meisje zijn dat nog maar half zo prachtig opgroeit als jij, dan zou mijn hart het begeven bij elke jongen die haar aankijkt."

    Irial

    "Ik denk dat ik met huiswerk niet in de problemen kom, ik ben een vrij goede leerling," zegt ze terwijl ze me aankijkt. Ik moet moeite doen om te blijven luisteren en niet in haar ogen te verdrinken. "En verder ja,..." zegt ze schouderophalend.
    "Dat bedoel ik niet," zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud "soms moeten we tijdens de schooluren spelen en vaak repeteren we dan ook. Dat wordt moeilijk gezien ik niet van plan ben je daarvoor van school te halen."

    Camargue

    "Ik hou ook van jou," zegt hij glimlachend terwijl hij me tegen zich aantrekt. "Wat wil je vandaag verder gaan doen?" vraagt hij dan.
    "Zoveel 'vandaag' blijft er volgens mij niet meer over," zeg ik zacht. "Maar het maakt me niet, zolang jij er maar bij bent."
    Ik druk een liefdevol kusje op zijn wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik en voel vanbinnen hoe ik weer smelt.
    "Hoe doe je dat toch? Je betovert me elke keer je iets zegt."
    Ik druk mijn lippen op de zijne.
    "Ergens zou ik het wel jammer vinden. Gewoon, wij tweetjes, dat maakt mij ook perfect gelukkig," zucht ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.