Celeste Artemis Dubois
De jongeman waar ik naartoe gelopen was, keerde zijn hoofd een kwart in de richting van de glazen toegangsdeuren en ik gebruikte dit moment om zijn kaaklijn en zijkant van zijn gezicht te bestuderen. Hij heeft een sterke kaaklijn en zijn haar is sneeuwwit, het soort wit dat magisch lijkt. Hij is veel langer dan dat is ben, misschien nog wel langer dan de normale jongen. Dus ik moet omhoog kijken naar hem, maar op het moment dat ik nog wat meer over hem wil ontdekken en mijn kracht wil inschakelen, knikt hij licht en kijkt hij mij in mijn hazelkleurige ogen aan. Op dat moment schakel in mijn kracht wel in, al is het maar om te weten hoe hij zich nu voelt, misschien helpt het wat. "Er is niets fundamenteels gezegd. Je weet jezelf wel te redden, toch?" Waarom wil hij zo snel bij mij weg? Is het dan zo erg dat ik het even vroeg, dacht ik en ik kijk naar zijn aura. Hij ontwijkt mijn blik en stapt weg. Er is nog één vraag die mij bezighoudt en ik vernauw mijn ogen even, waarom was hij verward? Hij wilde zo snel mogenlijk weg, of hij heeft te veel om over te piekeren of het heeft met mij te maken. Toch liep ik hoofdschuddend weg en met een glimlach op mijn lippen stak ik mijn hand omhoog, roepend nog naar hem: "Natuurlijk weet ik mijzelf te redden, I'm a independent woman!" En ik liep naar binnen, al zag ik een ander meisje met blond haar naar buiten lopen, maar ik negeerde haar en ging naast een aziatisch meisje zitten die vanalles naar binnen propte. Ik keek haar even aan, rolde mijn ogen snel, maar glimlachte toen. Mijn benen deed ik over elkaar op een vrouwelijke manier en ik schoof dichter naar de tafel toe. Mijn kleding die ik aan heb, sluit zich goed aan op mijn lichaam.
Jayden Micah Rhodes
Ahn Lyn sprong op toen ze het eten zag. Blijkbaar kon het haar niet zoveel schelen, but I couldn't blame her. "WOHOOOOH~!" schreeuwde zij, waarna ze snel weer ging zitten met een rood hoofd, omdat ze merkte dat mensen naar haar keken. Ik begon te lachen en keek naar haar, terwijl zij drie broodjes tegelijk naar binnen propte. Ik propte ook wat naar binnen en begon toen weer met praten. Een glimlach gleed op mijn gezicht, "Je bent echt schattig als je rood wordt," Grinnikte ik, terwijl ik weer door at, alsof het de normaalste zaak van de wereld was - en alsof ik het al duizenden keren gezegd had. "Wat vindt je van het eten?" Vroeg ik haar toen maar, het gesprek met haar gaande proberend te houden.
Er kwam een ander meisje aanzetten en ik keek haar glimlachend aan, terwijl ze aan de andere kant van Ahn Lyn ging zitten. Ze deed haar benen even over elkaar en ik volgde haar benen, maar keek toen weer naar mijn bord en at nog wat.
[ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 12:41 ]
Quiet the mind, and the soul will speak.