• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ciao]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ook hallo," zegt hij lachend waarop ik een kusje op mijn wang krijg.
    "En, Amy van de dood geholpen?"
    "Het scheelde niet veel," zeg ik lachend "maar wiens hart gaat nu niet terug sneller kloppen als ik even op hen ga liggen?" zeg ik met een gespeelde air terwijl ik mijn hand even door mijn haar laat gaan.
    Ik moet er zelf om lachen en geef Mary, nu ze toch niet aan mij kan, een schopje op haar kont.

    [Ja nou, goeie vraag, hoe laat is het :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Bye bye]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik spring even wanneer ze aan mijn kont komt, en hang mijn tas over mijn schouder.
    "Ik ehm, ga naar de les."
    Zonder hen verder aan te kijken loop ik naar waar ik denk dat ik moet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik begin te lachen.
    "Je hebt haar zo te horen flink onderhanden genomen." zeg ik en ik ondersteun Charlotte onder haar kont.
    Ik kijk naar Mary.
    'Alleen vrienden' vorm ik met mijn lippen maar zonder geluid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik zou zeggen iets van half vier? Glee time!]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Zeg dat niet steeds'' zeg ik terwijl ik haar blik ontwijk. ''Ik vind het heel jammer, eigenlijk is mijn leven gebroken, maar ja ik heb Glee-Club nog, en zou je nu willen stoppen met dit onderwerp'' ratel ik geïriteerd.

    Isabelle.

    "Jezus Amy! Ik wil je alleen maar moed inspreken, en wat krijg ik, een andwoord die nergens op slaat." Ik kijk haar even boos aan. maar hou haar vast zodat ze niet weg kan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Dat hoeft niet, als je me nu los zou willen laten'' zeg ik nog geïriteerder.

    Isabelle.

    "Nee ik laat je niet los!" Ik zie haar geirriteerd kijken. "Oké, weetje wat ga maar!" Boos laat ik haar los. "Rot lekker op." Zeg ik boos en draai me van haar weg.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Amy


    ''Dankje en ga jij nu maar lekker naar die nieuwe vriendinnetjes van je toe, en laat mij met rust'' spuug ik tegen haar, ookal staat ze weggedraait. En ik loop met op geheven hoofd naar Glee-Club.

    Charlotte

    "Je hebt haar zo te horen flink onderhanden genomen," zegt hij lachend. Ik wil hem net vragen of ik dat bij hem ook nog een keer zal doen wanneer Mary zegt dat ze naar de les moet. Zonder om te kijken loopt ze weg.
    "Ze doet raar," zeg ik bezorgd tegen Michael terwijl ik mijn kin op zijn schouder leg.

    Irial

    "Hoe laat is het?" vraagt Kyle plots.
    Ik haal mijn mobiel uit mijn zak en kijk even.
    "Half vier, waarom?" vraag ik een beetje verward.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ow, wou het weten." I kvind het zo flut dat ik mijn mobiel nu niet hier heb, die ligt nog thuis, maar ik durf nu echt niet naar huis te gaan hoor.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabelle.

    Ik zucht en kijk de boos weglopende Amy na. "Goed zo Isa!" Zeg ik tegen mezelf, nu kan ik me niet meer inhouden en begin als een gek rondjes door de zaal te renne, daarna pak ik een trampoline en ga erop springen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    "Ze doet raar," zegt ze bezorgd.
    "Hoe bedoel je raar?" vraag ik terwijl ik Charlotte naar het Glee lokaal breng.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."