• First:


    (zelf gemaakt)

    Na nog even hard werken:


    (O.o dit is de eerste keer dat ik het doe en ik ben gewoon super trots)

    De naam die er op staat, is niet zijn echte naam. Is naam van de karakter van het Rpg

    AAH, dit wordt mijn nieuwe onderschrift voor mijn karakter op RPG (hij is nog niet af Nu wel >.<) Maar ik ben nu al zo blij dat de plaatjes goed zijn!!

    Helemaal zelf gemaakt van een GIF en een normaal plaatje. xD
    Wat vinden jullie er van??

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 19:47 ]


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Ik vind dat 'ie een beetje raar is op de GIF. :') Hij maakt een rare beweging.
    Maar petje af, hoor, ik kan het niet. :]


    I can't even think straight.

    Dat komt omdat de gif achter elkaar door speelt, dan ziet het er altijd een beetje vaag uit, maar er komt nog iets tussen met zijn naam waardoor de gif apart word afgespeeld, waardoor je ziet dat hij "Ja" Zegt xD


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    How dafuq heb je dat gedaan?

    xLermaniac schreef:
    Dat komt omdat de gif achter elkaar door speelt, dan ziet het er altijd een beetje vaag uit, maar er komt nog iets tussen met zijn naam waardoor de gif apart word afgespeeld, waardoor je ziet dat hij "Ja" Zegt xD

    Ik snap wel hoe een GIF werkt, maar zelfs als je niet let op het irritante herhalen vind ik het een rare beweging. :')


    I can't even think straight.

    @ Siva: Met photoscape en Photofiltre en geduld

    @ Anyysbys: Hahaha oke xD


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Ik vind hem mooi!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh, de tweede vind ik echt mooi. Veel mooier dan die eerste (al vond ik die ook leuk). Knap!


    I can't even think straight.

    thanks >.<


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Wauw mooi! Ik vind hem erg goed gelukt! Ik zou het in ieder geval niet kunnen! :'D

    Flemish schreef:
    Ik vind hem mooi!


    26 - 02 - '16

    Leuk ;d
    En telkens als ik de titel lees krijg ik dat deuntje in me kop.
    I feel good! tananaunau


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan het niet :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het echt vet dat je dat kan maken! En Logan Lerman is knap, dus dat makat de gif nog leuker haha (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wauw echt. Die tweede. c: Ik wou dat ik dat ook kon doen, haha.

    Avignon schreef:
    Ik vind het echt vet dat je dat kan maken! En Logan Lerman is knap, dus dat makat de gif nog leuker haha (:


    Deep inside, I've never felt alive