• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Dit is...verschrikkelijk..."
    Ze blijft even stil en ik slik de krop in mijn keel terug in.
    "Je komt bij mij wonen. Ik kan je daar niet laten," zegt ze met een vastberaden blik.
    Ik grinnik even terwijl ik naar Michael kijk.
    "Ik heb voorlopig al een stekje gevonden," zeg ik zacht.
    Wanneer ik Donna hoor zingen leg ik mijn vingers even op Mary's lippen dat ze stil moet zijn. Het lied roept weer die rare angst op dat ze Michael zou terug willen. Ik dwing mezelf afleiding te zoeken en richt me weer tot Mary.
    "W-wat wou je daarnet zeggen? Toen je...niet kon," vraag ik zacht terwijl ik de nieuwsgierigheid voel branden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "W-wat wou je daarnet zeggen? Toen je...niet kon."
    Ik slik even en bedenk een excuus. Het is niet dat ze de waarheid niet mag weten, gewoon nog niet nu.
    "Ik miste je," zeg ik zacht en leg mijn hand op haar wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik loop nog moe naar het gleelokaal. Ja ik was iets te actief geweest en dat was al een maand geleden dat ik actief bezig was. Snle liep ik naar binnen en pakte een stoel. Ik zette mijn flesje aan mijn lippen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Ik miste je," zegt ze terwijl ze haar hand op mijn wang legt.
    Ik trek mijn hoofd weg en kijk haar met vuur in de ogen aan.
    "Je liegt," zeg ik zo zacht mogelijk opdat mijn stem niet zou breken "dat is helemaal niet moeilijk te zeggen. Ik was eerlijk tegen jou, waarom kun jij dat niet?" vraag ik terwijl ik tegen de tranen vecht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik lieg niet. Ik miste je."
    En dat deel is niet gelogen. Eigenlijk lieg ik niet. Ik verzwijg het gewoon.
    "Ik kon je niet vergeten, ik dacht altijd aan je..."
    Nu voel ook ik de tranen opkomen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 16:38 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik klokte mijn flesje leeg. Ik zuchte even maar liep daarna even naar de prullebak om het weg te gooien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Zachtjes speel ik het liedje opnieuw, en opnieuw. Het is prachtig. Er dringen tranen in mijn ogen klaar om mijn hard schild te doorbreken. Snel knipper ik ze weg. Niemand mag mij kwetsbaar zie, nooit meer. Daarmee bereik je niet. Ik word terug in de werkelijk geslingerd door een schreeuw van Michael.

    Michael

    "Verloren!" schreeuw ik als ik mijn kaarten neergooi.
    Ik kijk Pablo met een grote grijns aan.
    "Ik zou stoppen als ik jou was. Je raakt al je geld kwijt." zeg ik lachend.
    Pablo kijkt een beetje beteuterd naar mijn buit.
    "Pak je geld maar weer terug hoor." zeg ik en ik schuif zij geld terug.
    "Nee, ik heb verloren dus mijn geld is nu van jou." En hij schuift het geld weer terug.
    Ik kijk hem aan.
    "Nog een potje?" vraag ik lachend.
    Ik zie hem twijfelen.
    "Zonder geld." stel ik voor.
    Pablo begint te lachen en de kaarten te schudden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik hoor wat geschreeuw en zie Donna. Ze had tranen in haar ogen. Had ze tranen ik keek nog eens maar ik zag niks. Ik liep naar haar toe. 'gefeliciteerd met isa' zeg ik glimlachend. als ik normaal doe moet zij dat ook dacht ik bij mezelf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Ik kon je niet vergeten, ik dacht altijd aan je..." zegt ze terwijl er tranen in haar ogen springen.
    Ligt het aan mij of klinkt dat nou vreemd?
    "W-waarom zocht je dan geen contact? Ik had best iemand kunnen gebruiken," antwoord ik zacht. Ik leg mijn hand op haar wang en wrijf de tranen weg met mijn duim.
    Ik schrik me rot wanneer ik Michael hoor schreeuwen en val bijna achterover. Ik sla mijn hand tegen mijn voorhoofd en lach mezelf uit.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 16:52 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik denk even na en zoek in mijn tas weer naar een zakdoek. Ik smijt ze weg wanneer ik het niet vind. Voorzichtig neem ik haar hand vast en verstrengel mijn vingers met de hare.
    "Ik wilde wel. Goh, je hebt geen idee hoe hard ik wilde." Ik zucht even en haal mijn neus op.
    "Maar het was niet gemakkelijk, en dat is het nog steeds niet."
    De tranen lopen verder over mijn wangen en ik sluit mijn ogen. Ik wil haar blik niet zien wanneer ze het te weten komt.
    "Ik miste je," herhaal ik met bevende stem, "en niet alleen vriendschappelijk."
    Trillend leg ik mijn vrije hand voor mijn ogen en wacht met angst op het moment dat ze weer kwaad wegstormt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    "gefeliciteerd met isa." hoor ik achter me. Lilly.
    "Dank je." zeg ik quasi-vriendelijk terwijl ik me omdraai.
    "Tja, we moesten iemand kiezen. Je kan we zien dat alle goede meiden al ik het Cheer team zitten. De meeste dansde gewoon en cheren is niet dansen." meld ik Lilly en ik kijk aan strak aan, zonder emotie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik zie dat ze het over mij heeft en kijk haar terug strak aan. 'Ach Isa wou het zoo graag. Ze deed echt haar best.' zei ik terug en ik toonde ook geen emotie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten tot straks]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Zo eerste dag school ook weer gehad, ben op! :P]

    Kyle.

    "Ja, dat snap ik." Zeg ik als Irial weer terug trekt. Ik glimlach lief en knuffel hem weer. "Zullen we iets zingen?" Vraag ik zachtjes in zijn oor.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Ik wilde wel. Goh, je hebt geen idee hoe hard ik wilde," zucht ze. "Maar het was niet gemakkelijk, en dat is het nog steeds niet."
    Ik veeg opnieuw voorzichtig haar tranen weg. Dan krijg ik een kramp in mijn kuit en ga even recht staan terwijl ik aandachtig verder luister. Ik balanceer op één been terwijl ik van het andere mijn kuit masseer.
    "Ik miste je," zegt ze met bevende stem, en ik ben zo vertederd dat het haar zoveel doet dat ik even glimlach
    "En niet alleen vriendschappelijk."
    En niet alleen vriendschappelijk?
    Traag komt het besef en ik laat mijn been terug op de grond zakken, op zoek naar stevigheid. Mijn hart slaat verscheidene slagen over. Ik wil de muur nog vastgrijpen maar ik weet dat het te laat is wanneer ik de klas rond me heen zie draaien. Dan wordt alles zwart en voel ik een lichte wind voor ik iets hards tegen mijn hoofd voel. Dan gebeurt er niks meer.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 17:13 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.