• © Copyright Dracy

Topic 18: KLIK!!!

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[daarop moet ik dansen met jazz-ballet](yeah)

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Lillay
    Ik kijk naar Isa. Mooi. KOm ik daar aan met mijn dans dadelijk achja. Een beetje nerveus stond ik op

Donna
    ik laat mijn gezicht emotieloos maar kijk veel betekend naar zijn vriendinnen. Estelle haalt haar schouders op.
    "Next!" roept Jodie hard.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

Net wanneer ik klaar ben met Michael te verwennen hoor ik muziek vanuit de gymzaal komen. Er verspreid zich een grijns op mijn gezicht. Ik druk mijn lippen nog een keer vol passie op die van Michael en ren dan de douche uit. Ik droog me af en schiet in mijn kleren. Net wanneer ik de gymzaal kom binnengewandeld zie ik dat er audities aan de gang zijn.
    "Ach wat zou het ook," zeg ik lachend tegen mezelf.
    Lilly begint te dansen en ik ga een battle met haar aan.
    Ik zing Here come all the boys terwijl ik wat Cubaanse danspassen met wat gymoefeningen combineer.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik schrik op wanneer ik Charlotte zie dansen en verberg mijn gezicht in mijn handen. Dit is ze niet aan het doen, dit doet ze niet!

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle.

Irial laat zijn hand van mijn zij naar mijn buik, ik krijg het daardoor nog warmer, "Ir, stop." Zeg ik en voel dat dit niet lang meer 'goed' gaat. Heel licht gaat Irial met zijn lippen op de mijne, hij raakt ze amper.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik ga klaar staaan en begin met mijn dans ineens komt char binenn en verstoord eht. Ik merk dat ze wilt battle dus ik ga de strijd aan. Met veel techniek. Als ik klaar ben grinik ik even naar Char. Daarna kijk ik even naar Donna maar die kijkt emotieloos terug

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:23 ]

Amy

Ik zie wat er geberud met Lilly en Char. Dit kan goed uitpakken voor haar. denk ik goed keurend.

[ehm reactie?????]xD

Donna
    Jodie stoot me aan.
    "Zeg hier iets van!" sist ze in mijn oor.
    "Niet nodig Lilly gaat toch niet door." sis ik terug.
    Ik hoor Jodie hard en hatelijk lachen. Geamuseerd kijk ik naar Charlotte's pasjes.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Ahw zo lullig!xD al die moeite voor niks Lilly xD]

[lieveschat lily is al klaar met dansen ze heeft gebattled ofzoiets]:P

Charlotte

Wanneer ik klaar ben loop ik snel naar Mary toe. Ik verberg mijn gezicht opnieuw in haar hals en kan het lachen niet langer tegenhouden. Ik probeer het geluid zo goed als mogelijk te dempen. Met tranen in mijn ogen van het lachen kijk ik haar aan.
    "Wat?" vraag ik met een grijns.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

lamaar]

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:30 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Waar was je? Ik was helemaal alleen en ik wist niet waar ik zijn moest," verwijt ik haar half overstuur.
    "En dat dansje? Enorm volwassen..."
    Ik sla mijn armen over elkaar heen

But I still have this faith in the truth of my dreams.