• © Copyright Dracy

Topic 18: KLIK!!!

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Aiden

Als ik bijna in slaap ben, krijg ik een smsje terug, ik lees het een ik moet lachen, en dan val ik in een diepe slaap.

Mary

"Glee, dat was het. Dank je."
    Ik glimlach nog even en loop naar het lokaal dat ze net aanwees. Ik duw de deur open en glip stilletjes naar binnen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle.

Irials mobiel gaat en zie dat hy een smsje heeft. Hij schrijft ook wat terug. "Hé, niet zonder mij smsn hé." Zeg ik en spring op hem af. "Ik bedoelde het niet geergerd dat Wat hé." Zeg ik en geef hem een kus op zijn wang.

Ich liebe dich 27.12.23

[sorry guys ik moet gaan bye, ben er morgen weer =D]

[Zie je morgen op school Xxx]

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Ik kijk naar Charlotte die begint te zingen. Lang kan ik mijn aandacht niet op haar vestigen want Pablo en Donna komen binnen. Ze stormen op mij af. Alle twee beginnen ze druk een verhaal tegen mij te vertellen. Alle twee een ander verhaal.
    "Wat vind jij?" vragen ze tegelijk.
    Ik schiet in de lach.
    "Ik vind niets, wil je advies vraag Irial." lach ik.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

Geschrokken kijk ik op wanneer Donna en Pablo honderuit beginnen te vertellen. Het is zo chaotisch dat ik geen van beiden begrijp. Ik kijk even om me heen en zie Mary zitten. Voorzichtig glij ik van de vensterbank. Gezien er geen stoel naast haar staat ga ik maar weer op haar schoot zitten
    "Wat is er met je?" vraag ik met een krop in mijn keel.

Irial

Ik moet lachen wanneer hij met hangende pootjes terug komt als ik aan het smsen ben.
    "Ben je nou jaloers?" vraag ik lachend.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Met mij? Moet er dan iets zijn?"
    Zenuwachtig lach ik even en zet mijn gezicht weer op neutraal.
    "Ik heb geen idee waar je het over hebt."
    Zouden mijn ogen nog rood zien van het huilen?

Kyle.

"Ik jaloers?" Ik kijk onschuldig. "Wie was het!" Vraag ik dan snel, ik ga recht zitten maar blijf op zijn schoot.

[Haat aan me vader >: (]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"M-Mary, waarom doe je zo?" vraag ik terwijl er tranen in mijn ogen springen. Ik raak helemaal in de war van haar. Ik wend mijn blik af en wenste dat ik gewoon mijn mond gehouden had over alles. Het ziet er vast heel vreemd uit, ik zit op haar schoot en we zeggen geen woord.

Irial

"Wie was het!" eist hij.
    "Aiden, hij is ziek en wilde weten hoe het met jou was," zeg ik.
    Ik vraag me af waarom Kyle opeens zo raar doet.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ik ga even douchen.. tot zo]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Kyle.

"Aiden, ziek en wilde weten hoe het met mij was?" Ik kijk Irial met een WTF gezicht aan, en begin te glimlachen. "Lief toch." Zeg ik en knuffel hem.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ze begint te huilen, en ik breek. De tranen wellen weer op en ik kan me niet meer inhouden.
    "Zelfs mijn 55-jarige moeder kan meer mannen krijgen dan ik, en zij is niet de enige reden dat ik hierheen ben gekomen. Ik wist dat je hier was en ik wilde je komen vertellen dat... Dat..."
    Ik besef dat ik al teveel heb gezegd en slik de rest van mijn zin in.

Irial

Ik geniet van de knuffel die ik krijg van Kyle en sla mijn armen om hem heen om hem daar te houden. Het lijkt alsof er iemand in mijn buik zit die naar buiten wil.
    "Vind je mij ook lief?" fluister ik in zijn oor.

Charlotte

"Zelfs mijn 55-jarige moeder kan meer mannen krijgen dan ik, en zij is niet de enige reden dat ik hierheen ben gekomen. Ik wist dat je hier was en ik wilde je komen vertellen dat... Dat..."
    En plots is daar haar pokerface weer. Ik sta op van haar schoot en veeg kwaad de tranen uit mijn ogen. Ik ga terug op de vensterbank zitten en vouw mijn armen tegen mijn borsten over elkaar.

Kyle.

"Liever dan lief." Fluister ik terug en druk nog een ksu op zijn wang. "Veeeeel liever dan lief!!!" Zeg ik en kijk hem verliefd aan.

Ich liebe dich 27.12.23