• © Copyright Dracy

Topic 18: KLIK!!!

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Lang verhaal..."
    Ik lach een beetje en wuif zijn vraag weg.
    "Dus, jij en Charlie?"

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Amy

Ik glimlach even om wat Charlotte zegt. ''Dat weet ik, gelukkig heb ik Glee-Club nog, anders zou ik helemaal dood gaan.'' zeg ik een beetje lachend.

Kyle.

"Weet ik." Zeg ik zachtjes en kijk hem nogsteeds en beetje moeilijk aan. "Ik jou ook niet."

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Dus, jij en Charlie?" vraagt ze.
    "We zijn gewoon vrienden, niets meer. Dat wil ik ook niet en dat wilt zij ook niet." praat ik er snel overheen. Niemand hoeft te weten wat Charlotte en ik nog meer doen behalve vriendschap. Dat ik niets meer verder wil is de waarheid, ik hoef geen relatie.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

"Dus dat van daarnet was... poppenkast?"
    Ik kijk hem grinnikend aan. Jarenlang vriendinnen zijn heeft zo zijn voordelen in bepaalde situaties.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Dood hier xD]

Charlotte

Ik grijp naar mijn hart en laat me van haar af rollen. Dramatisch leg ik mijn hand op mijn voorhoofd.
    "Oh god nee, Amy niet doodgaan," zeg ik overdreven.
    Ik moet lachen en trek haar overeind.
    "Kom op, we gaan naar binnen," zeg ik lachend wanneer ik het kou krijg. Wanneer ik Michael en Mary zie lopen laat ik haar hand los en neem een aanloopje om in Michael's rug te springen.
    "Hoppa," zeg ik vrolijk terwijl ik mijn benen om zijn middel klem.

Irial

"Weet ik," zegt hij zachtjes terwijl hij me met een pijnlijke blik aankijkt "ik jou ook niet."
    Ik moet even lachen en knijp in zijn armen.
    "Zou je niet lukken ook, spierbundel," zeg ik plagerig.
    Ik laat hem los en ga terug in de zitzak zitten.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Melding:

~Bel gaat!~

Ich liebe dich 27.12.23

Amy

Ik sta daar wat ongemakelijk, nu Charlotte op Michaels Rug zit. Ik durf Michael niet aan te kijken, door dat wat er laatst was gebeurd met Lilly, Donna, Ik en Michael.

Kyle.

Ik steek mijn tong uit en kijk om me heen. "Hoe laat is het?" Vraag ik en kijk Irial aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Voordat ik Mary antwoord kan geven wordt ik 'gered' door Charlotte. Ze spingt op mijn rug.
    "Ook hallo," zeg ik lachend tegen haar en ik druk een kus op haar wang. "En Amy van de dood geholpen?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Amy

Ik hoor wat Michael zegt, ik rol met mijn ogen van woede. En ik negeer hem.

[Ik moet gaan, byebye]

26 - 02 - '16

Cya]

Isabelle.

Ik zie Amy binnenkomen. "Am Am Am!" Ik ren naar haar toe en pak haar vast. "Sorry, nogmaals, ik wist ook niet dat ik zo goed was." Zeg ik eerlijk en kijk haar vol medeleiden aan. "Echt Sorry. Ik weet zeker, als ik het niet was geworden, dat jij dat zou zijn." Zeg ik en kijk haar vol hoop aan.

Ich liebe dich 27.12.23