• © Copyright Dracy

Topic 18: KLIK!!!

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[hebben jullie het liedje gehoord, ''Girls, Girls who one the World, Girls, Girls'' xD. Zo als Brittany op die clip danst zo dans Amy ook ongeveer.

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:11 ]

[tuurlijk heb cd]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Isabelle.

"Op? Wat zou ik op hebben?" Vraag ik alsof ik het niet weet, tuurlijk heb ik iets op maar ik ga het haar niet zeggen, dat is cheaten! "Niks toch?" Lach ik hyper en friemel met mijn handen.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna
    "Dank je, Amy" zeg ik bitcherig. "Next!"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lilly
    ik grinik. 'jij bent' zei ik en zei zacht succes. AMy liep moe naa rme toe. IK stak mijn duimen op.

[ik heb een dansgevonden die lilly uitvoert je moet alleen niet op de man letten]xD

Amy

''Alsjeblieft'' zeg ik op de zelfde toon als Donna. En ik loop weer terug naar mijn plek. Ik staar wat onzeker voor me uit. Was het wel goed genoeg? Ach ja ik vond het goed, maar als ik niet door ben.. ach nou ja.

[Haha ik heb zin om Charlotte de audities te laten crashen :')]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Jaah, een beetje drama :W]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[ oke xD]

[noooooooooo]
    lilly
    Ik keek naar Amy het ging goed hoor. Het zag er onwijs leuk uit' zei ik tegen haar en sloeg een arm om haar heen.

[snel ik moet zo weg](huil)

[laat anders lilly eerst plzzzzzzzzz]

Irial

"Ir," zegt Kyle zacht terwijl hij zijn hoofd schudt. Ik laat mijn hand van op zijn zij naar zijn buik glijden.
    "Je tong verloren?" fluister ik plagerig waarop ik verderlicht een kusje op zijn lippen druk. Mijn lippen raken die van hem amper.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[drama!]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Amy

''Dankje'' zeg ik zacht, maar ik blijf onzeker, omat ik toch laatst ruzie met Donna had.

Isabelle.

De muziek start: Swagger Jagger
    Ik dans op de maat, maak wat ratslagen achterwaartse salto's en handstanden, koprollen, en ook nog een schroef. Als ik klaar ben kijk ik hijgend naar Donna en haar vriendinnen.

Ich liebe dich 27.12.23