• Ik vind het eigenlijk verschrikkelijk vervelend dat de laatste tijd veel topics worden gesloten zonder dat er bij staat waarom. Als ze de moeite nemen om het te sluiten, dan kunnen ze er toch evengoed bij zetten waarom ze het sluiten. Bij sommige weet je het al omdat een user zij dat er al een topic over was, maar dan nog. Het kost toch niet veel moeite om er iets bij te zetten. Ik verwacht nu ook geen brief of dergelijke, maar de mods kunnen er toch gerust een zin bij zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap niet waar je je druk om maakt?
    Als je het per se wilt weten, PB een moderator en vraag waarom dat topic dicht ging?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=124301

    Als het daarom gaat: Het was een dubbeltopic, zoals iemand in dat topic gezegd heeft :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=124301

    Als het daarom gaat: Het was een dubbeltopic, zoals iemand in dat topic gezegd heeft :P


    En zoals ik braaf gemeld hebt bij de modjes. (A)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Discord schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=124301

    Als het daarom gaat: Het was een dubbeltopic, zoals iemand in dat topic gezegd heeft :P
    Nee het gaat daar niet om. Ook al konden ze het daar ook gerust bij zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)In de meeste gevallen waar ik een gesprek volg staat het er niet bij als het gesloten wordt. Als dat die 10% uitmaakt van het totale kan dat voor de 90% zijn. Als mijn topic gesloten wordt kan ik niet rieken welke mod het deed.

    Maar kan je dat dan vaak niet gewoon uit het topic opmaken? Ik bedoel, als een topic tegen de regels is valt dat vaak echt wel op en bij een dubbeltopic zijn er altijd mensen die opmerken dat er al een topic van is, bij de gevallen waarvan je echt niet inziet waarom het topic gesloten is, heeft de user het meestal zelf gevraagd. En buiten dat, als een mod een topic sluit staat er wel vaak "slotje" dus die mod kan je dan toch berichten om het te vragen? En anders vraag je het een willekeurige mod, dan kan die dat desnoods voor je navragen op het forumgedeelte voor de mods en kom je er zo achter door wie en waarom je topic gesloten is.
    En ik denk dat nu je er een klacht over gegeven hebt, de mods er misschien wel wat meer op zullen gaan letten om redenen bij gesloten topics neer te zetten ^^


    “Love is a contradiction.”

    Vroeger deden ze dat precies altijd, nu heb ik het al vaak voorgehad dat het gesloten werd zonder dat er een reden geplaatst werd.
    Dus ik ben het wel eens (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Saph schreef:
    De moderators kunnen niet ALLES doen, they have a life and they're busy. :W Seriously.
    Nee, maar ze kunnen wel voluit 'slotje' typen en niet de reden.. wat zijn we daar nu mee..


    Get outta my head!

    Pendule schreef:
    (...)Nee het gaat daar niet om. Ook al konden ze het daar ook gerust bij zetten.


    Het is een van de weinige topics waar het niet bij staat, en niet lang na de sluiting maak je dit topic aan. Verder verwees je ernaar dat je heel graag wilde weten waarom je topic gesloten werd. Waar gaat het dan wel om?


    quidquid excusatio prandium pro

    Gelijk ook, was er een boeiend topic over het homohuwelijk. Hop opeens gesloten terwijl er alleen een verschil in mening was en niet echt een probleem of hevige ik-doe-je-wat-aan-want-jij-bent-gek-discussie.
    Reden? Prrt geen idee. Het is niet omdat de topicposter vraagt om een slotje, dat de mensen die reageren en opgaan in het gesprek dat weten. We zijn geen honden en kunnen zoiets niet rieken. Dan ga je gauw denken dat je iets verkeerd gezegd hebt ...

    :Y)


    Shoganai i ne~

    Reloaded schreef:
    (...)Nee, maar ze kunnen wel voluit 'slotje' typen en niet de reden.. wat zijn we daar nu mee..
    Ja dan heb ik iets van: "Ik kan ook symbolen herkennen.". Nogmaals ik vind dat het niet veel moeite vraagt en ik vind het vervelend dus ja ik zie het als een klacht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PinkaminaPie schreef:

    :Y)

    Totaal niet relevant

    Oke ja, het kan wel handig zijn hoor, maar als ze bij elke topic die ze sluiten moeten schrijven waarom ze het sluiten. Dan duurt het wel heel lang voor hun. Om het te lezen duurt niet lang en om dat bij een paar te doen ook niet. Maar bij ze ALLEMAAL? dat duurt denk ik wel heel lang.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ganymede schreef:
    Gelijk ook, was er een boeiend topic over het homohuwelijk. Hop opeens gesloten terwijl er alleen een verschil in mening was en niet echt een probleem of hevige ik-doe-je-wat-aan-want-jij-bent-gek-discussie.
    Reden? Prrt geen idee. Het is niet omdat de topicposter vraagt om een slotje, dat de mensen die reageren en opgaan in het gesprek dat weten. We zijn geen honden en kunnen zoiets niet rieken. Dan ga je gauw denken dat je iets verkeerd gezegd hebt ...

    Dat was dus, omdat zulk soort topics alleen door mods gemaakt mogen worden > stellingtopics. Tenzij 't voor school is etc. Maar, enfin, de user is ervan op de hoogte gesteld. En als je al iets verkeerds had gezegd, dan zou je wel 'n PB ontvangen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Paramouse schreef:
    Oke ja, het kan wel handig zijn hoor, maar als ze bij elke topic die ze sluiten moeten schrijven waarom ze het sluiten. Dan duurt het wel heel lang voor hun. Om het te lezen duurt niet lang en om dat bij een paar te doen ook niet. Maar bij ze ALLEMAAL? dat duurt denk ik wel heel lang.

    Het duurt niet echt zo lang om bv: aanvraag door user, dubbel topic, pesterij, faker, of dergelijke te typen vind ik persoonlijk.