• Ik vind het eigenlijk verschrikkelijk vervelend dat de laatste tijd veel topics worden gesloten zonder dat er bij staat waarom. Als ze de moeite nemen om het te sluiten, dan kunnen ze er toch evengoed bij zetten waarom ze het sluiten. Bij sommige weet je het al omdat een user zij dat er al een topic over was, maar dan nog. Het kost toch niet veel moeite om er iets bij te zetten. Ik verwacht nu ook geen brief of dergelijke, maar de mods kunnen er toch gerust een zin bij zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Merida schreef:
    (...)
    Ik geef gratis consulten, hoor *O*


    Mehhh, ik denk niet dat Freddy Kruger meets Jason Voorhees gone female een goeie psychiater zou zijn D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Merida schreef:
    (...)
    Wtf, sinds wanneer woon ik in Groningen? Sander dacht dat ook al D: Wat 'n belediging voor 'n Fries (no_chears)

    Bijdehandje 8)

    Klein, gemeen, Fries'- krengetje (cat)
    Jk, I love you mijn kleine Friesje:3


    Let it come and let it be

    Ik heb er nog geen last van gehad.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    een mod die offtopic gaat, waar zijn we mee bezig D:
    Nee graptjen.

    Ganymede schreef:
    een mod die offtopic gaat, waar zijn we mee bezig D:
    Nee graptjen.


    Ze kan over 3 weken een waarschuwing verwachten (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Pendule schreef:
    (...)Dus jullie vinden dat wij dan het hele topic maar moeten lezen voor we weten waarom ie gesloten werd (en dan weten we het soms nog niet) ipv dat jullie moeten zetten waarom ie gesloten werd? Verder vind ik het wel goed van je dat je er vanaf niet gaat proberen iedere keer er iets bij te zetten. Het kan goed zijn dat jij dat zo goed als altijd doet, maar jij bent nu eenmaal niet de enige mod en niet iedereen doet het hier op dezelfde manier. Zoals iemand anders al zei als wij als users hevig in een topic opgaan en de user vraagt via pb of gb aan een mod om het topic te sluiten, weten wij als gewonen users niet waarom het gesloten werd als het er niet bij komt.

    'k Zeg niet dat jullie in alle gevallen 't topic maar door moeten lezen, maar vaak is 't gewoon overduidelijk. En ik spreek hier ook niet voor alle mods, nee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Discord schreef:
    (...)

    Het is een van de weinige topics waar het niet bij staat, en niet lang na de sluiting maak je dit topic aan. Verder verwees je ernaar dat je heel graag wilde weten waarom je topic gesloten werd. Waar gaat het dan wel om?
    Ik vroeg mij niet af waarom mijn topic gesloten werd, maar het stond er gewoon niet bij en zo gebeurt de laksheid hier. In bijna alle topics die ik volg en die een slotje krijgen staat het er niet bij en ik erger me er aan en omdat het nu in mijn topic ook zo was (howel ik de reden nu wel weet), vond ik het tijd om het te melden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het meestal overduidelijk waarom topics gesloten worden :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zet het er meestal bij, maar vergeet dit ook nog wel eens.

    Wij zijn mensen en geen machines.


    I am an idiot, I move.

    Ganymede schreef:
    een mod die offtopic gaat, waar zijn we mee bezig D:
    Nee graptjen.

    'k Wil ook wel de stugge mod-cop uithangen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind ook dat de mods soms heel overbodig topics sluiten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Silvester schreef:
    Ik zet het er meestal bij, maar vergeet dit ook nog wel eens.

    Wij zijn mensen en geen machines.

    _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    'k Wil ook wel de stugge mod-cop uithangen :Y)


    Okay, ik kan nu niet kiezen hoe ik je moet plagen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ontopic jongens?


    I am an idiot, I move.

    Discord schreef:
    (...)

    Okay, ik kan nu niet kiezen hoe ik je moet plagen D:

    'k Zou 't ook maar niet proberen :'D Tonight I'll be eating skwewers :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'