• Ik vind het eigenlijk verschrikkelijk vervelend dat de laatste tijd veel topics worden gesloten zonder dat er bij staat waarom. Als ze de moeite nemen om het te sluiten, dan kunnen ze er toch evengoed bij zetten waarom ze het sluiten. Bij sommige weet je het al omdat een user zij dat er al een topic over was, maar dan nog. Het kost toch niet veel moeite om er iets bij te zetten. Ik verwacht nu ook geen brief of dergelijke, maar de mods kunnen er toch gerust een zin bij zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben het met je eens.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Dat is meestal toch wel het geval? dat er wat word bij geschreven, bedoel ik. :W

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:36 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Orleans schreef:
    Dat is meestal toch wel het geval? dat er wat wordt bij geschreven, bedoel ik. :W
    Das niet waar, want soms is het door offtopic of omdat de user het vroeg en dat staat er meestal niet bij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja helemaal!
    Ik had ooit een topic aangemaakt op een andere account en daar was niks mis mee en toch werd die gesloten. Toen ik een topic maakte met de vraag waarom het gesloten werd, kreeg ik onder mijn flikker en kwam dat op mijn strafblad terecht. Wat.

    Is meestal het geval, zelfs als het duidelijk is (bijvoorbeeld het topic met de naaktfoto waar duidelijk vermeld staat in de OP waar het om gaat)

    Ik vermoed dat het gewoon af en toe vergeten wordt. Sowieso kun je het dus in 90% van de gevallen uit de OP halen, en in 90% van de resterende gevallen uit het gesprek in het topic.


    quidquid excusatio prandium pro

    Pendule schreef:
    (...)Das niet waar, want soms is het door offtopic of omdat de user het vroeg en dat staat er meestal niet bij.

    O, oke.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    De moderators kunnen niet ALLES doen, they have a life and they're busy. :W Seriously.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Discord schreef:
    Is meestal het geval, zelfs als het duidelijk is (bijvoorbeeld het topic met de naaktfoto waar duidelijk vermeld staat in de OP waar het om gaat)

    Ik vermoed dat het gewoon af en toe vergeten wordt. Sowieso kun je het dus in 90% van de gevallen uit de OP halen, en in 90% van de resterende gevallen uit het gesprek in het topic.

    OP?


    I am an idiot, I move.

    Eens :3


    Let it come and let it be

    Ganymede schreef:
    Ja helemaal!
    Ik had ooit een topic aangemaakt op een andere account en daar was niks mis mee en toch werd die gesloten. Toen ik een topic maakte met de vraag waarom het gesloten werd, kreeg ik onder mijn flikker en kwam dat op mijn strafblad terecht. Wat.
    Dat snap ik ook nog steeds niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als ik 'n topic sluit, dan vermeld ik d'r meestal wel de reden bij, maar soms moet 't ook even snel-snel en dan wordt 't weleens vergeten :Y) Maar vaak kan je ook wel afleiden uit topic waarom het is gesloten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    In de meeste gevallen wordt zoiets er wel bijgezeten en als de user heeft gevraagd om een slotje op zijn/haar topic, is dat natuurlijk ook wel duidelijk. Mods kunnen niet altijd overal aan denken, misschien vergeten ze af en toe de reden erbij te zetten. Als je het dan echt wil weten, dan kan je toch de mod die 'm sloot een berichtje sturen en vragen waarom het topic gesloten werd? (al zou ik dit alleen begrijpen als je eigen topic wordt gesloten, want een gesloten topic van een ander lijkt mij toch niet zo belangrijk?)


    “Love is a contradiction.”

    Saph schreef:
    De moderators kunnen niet ALLES doen, they have a life and they're busy. :W Seriously.
    Ik zeg ook niet dat die niet werken, maar iets kleins erbij typen kost hen maar enkele seconden. Ik zie het probleem niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Silvester schreef:
    (...)
    OP?


    Original Post (of Original Poster, afhankelijk van context)

    Geen Quizlet taal?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ladylit schreef:
    In de meeste gevallen wordt zoiets er wel bijgezeten en als de user heeft gevraagd om een slotje op zijn/haar topic, is dat natuurlijk ook wel duidelijk. Mods kunnen niet altijd overal aan denken, misschien vergeten ze af en toe de reden erbij te zetten. Als je het dan echt wil weten, dan kan je toch de mod die 'm sloot een berichtje sturen en vragen waarom het topic gesloten werd? (al zou ik dit alleen begrijpen als je eigen topic wordt gesloten, want een gesloten topic van een ander lijkt mij toch niet zo belangrijk?)
    In de meeste gevallen waar ik een gesprek volg staat het er niet bij als het gesloten wordt. Als dat die 10% uitmaakt van het totale kan dat voor de 90% zijn. Als mijn topic gesloten wordt kan ik niet rieken welke mod het deed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?