• Ik vind het eigenlijk verschrikkelijk vervelend dat de laatste tijd veel topics worden gesloten zonder dat er bij staat waarom. Als ze de moeite nemen om het te sluiten, dan kunnen ze er toch evengoed bij zetten waarom ze het sluiten. Bij sommige weet je het al omdat een user zij dat er al een topic over was, maar dan nog. Het kost toch niet veel moeite om er iets bij te zetten. Ik verwacht nu ook geen brief of dergelijke, maar de mods kunnen er toch gerust een zin bij zetten.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Merida schreef:
    (...)
    Dat was dus, omdat zulk soort topics alleen door mods gemaakt mogen worden > stellingtopics. Tenzij 't voor school is etc. Maar, enfin, de user is ervan op de hoogte gesteld. En als je al iets verkeerds had gezegd, dan zou je wel 'n PB ontvangen :Y)

Kijk, dat weet ik nu :'D

Merida schreef:
    (...)
    Dat was dus, omdat zulk soort topics alleen door mods gemaakt mogen worden > stellingtopics. Tenzij 't voor school is etc. Maar, enfin, de user is ervan op de hoogte gesteld. En als je al iets verkeerds had gezegd, dan zou je wel 'n PB ontvangen :Y)

Owjaaa, die pb's zijn ook altijd even logisch. Kreeg ik opeens een pb over een bericht van twee weken oud <_<

en dan heb ik het niet eens over de wens om mij te spiezen (cat)

quidquid excusatio prandium pro

Kijk, soms is 't wel handig als er 'n reden bij staat, maar in sommige gevallen is 't gewoon echt niet zo moeilijk om dat op te maken uit 't topic zelf. Ik zeg nu al dat ik vanaf nu niet braaf in elk topic 'n reden ga schrijven, want er zijn van die topics waarbij 't pretty obvious is.

"I shut my eyes in order to see.'

Merida schreef:
    (...)

Maar lief, de mensen die in dat topic zo gezellig bezig waren snapten er niets van. Het is niet alleen voor ons fijner, maar dat bespaard jullie ook tig pb's. :Y)

Let it come and let it be

Discord schreef:
    (...)

Owjaaa, die pb's zijn ook altijd even logisch. Kreeg ik opeens een pb over een bericht van twee weken oud <_<

en dan heb ik het niet eens over de wens om mij te spiezen (cat)

Goh, zeg. Welke mod stuurt er nou zoiets...

Ehm, in principe sturen we geen PB's over zaken die 'verouderd' zijn, maar er zal vast wel 'n reden voor zijn geweest :Y)

Combustible schreef:
    (...)
    Maar lief, de mensen die in dat topic zo gezellig bezig waren snapten er niets van. Het is niet alleen voor ons fijner, maar dat bespaard jullie ook tig pb's. :Y)

Mee eens, dat is nu niet echt een van de bekendste regels geloof ik 'hmm

Combustible schreef:
    (...)

Hoor je mij zeggen dan dat ik vind dat er geen reden bij moest staan? :Y)

Merida schreef:
    (...)
    Hoor je mij zeggen dan dat ik vind dat er geen reden bij moest staan? :Y)

Het is nogal moeilijk horen wat iemand in Groningen zegt als je zelf in Brabant woont (cat)

Let it come and let it be

Merida schreef:
    (...)
    Goh, zeg. Welke mod stuurt er nou zoiets...

Ehm, in principe sturen we geen PB's over zaken die 'verouderd' zijn, maar er zal vast wel 'n reden voor zijn geweest :Y)

Jaaaa, welke mod... (cat) Imma never forgive you. De psychiaterskosten zijn ondertussen een groot onderdeel van mijn maandelijkse uitgaven >:C

Combustible schreef:
    (...)
    Het is nogal moeilijk horen wat iemand in Groningen zegt als je zelf in Brabant woont (cat)

Wtf, sinds wanneer woon ik in Groningen? Sander dacht dat ook al D: Wat 'n belediging voor 'n Fries (no_chears)

Bijdehandje 8)

Merida schreef:
    Kijk, soms is 't wel handig als er 'n reden bij staat, maar in sommige gevallen is 't gewoon echt niet zo moeilijk om dat op te maken uit 't topic zelf. Ik zeg nu al dat ik vanaf nu niet braaf in elk topic 'n reden ga schrijven, want er zijn van die topics waarbij 't pretty obvious is.
    Dus jullie vinden dat wij dan het hele topic maar moeten lezen voor we weten waarom ie gesloten werd (en dan weten we het soms nog niet) ipv dat jullie moeten zetten waarom ie gesloten werd? Verder vind ik het wel goed van je dat je er vanaf niet gaat proberen iedere keer er iets bij te zetten. Het kan goed zijn dat jij dat zo goed als altijd doet, maar jij bent nu eenmaal niet de enige mod en niet iedereen doet het hier op dezelfde manier. Zoals iemand anders al zei als wij als users hevig in een topic opgaan en de user vraagt via pb of gb aan een mod om het topic te sluiten, weten wij als gewonen users niet waarom het gesloten werd als het er niet bij komt.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Merida schreef:
    (...)
    Wtf, sinds wanneer woon ik in Groningen? Sander dacht dat ook al D: Wat 'n belediging voor 'n Fries (no_chears)

Bijdehandje 8)

Ik meen me te herrineren dat die ook dacht dat de eerste wereldoorlog begon door de moord op de prins van Frankrijk xD

Discord schreef:
    (...)

Jaaaa, welke mod... (cat) Imma never forgive you. De psychiaterskosten zijn ondertussen een groot onderdeel van mijn maandelijkse uitgaven >:C

Ik geef gratis consulten, hoor *O*

Discord schreef:
    (...)

Original Post (of Original Poster, afhankelijk van context)

Geen Quizlet taal?

Nee.
    En ik ben het volledig met je eens!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik zet het er áltijd bij, tenzij het op aanvraag van de user van het topic zelf is.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.