• In het land Hafnarfjardur heeft Kerkura de macht. Hij regeert met ijzeren hand en laat het hele volk in het gelid lopen. Veel mensen sterven omdat ze geen voedsel of geneesmiddelen kunnen kopen. De verdelgers zorgen ervoor dat de inwoners niet in opstand komen, ze straffen op vreselijke manieren en schrikken niet terug voor een moord. Maar waar haalt Kerkura zijn verdelgers vandaan?
    Nou, uit zijn eigen land. Hij laat mensen ontvoeren, 30% wordt dienster bij hem in zijn kasteel. 60% wordt getraind. De trainingen zijn hard en maar 30% overleeft ze. Van die 30% slaagt maar 20% voor de trainingen. Maar waar gaan de andere 10% en degenen die niet slagen voor het examen naartoe?
    Iedereen denkt dat ze worden vermoord, maar eigenlijk worden ze veroordeeld tot een hels leven. Ze worden namelijk gebruikt als labratoriumratten. De enige keer dat ze uit hun kerker komen is om iets op hen te testen. Nieuwe medicijnen en technieken passeren eerst langs hen.
    Hoe houdt Kerkura al de diensters en verdelgers onder de duim?
    Rond hun polsen en enkels worden zilveren banden bevestigd. Die staan in contact met een hoofdzenuw. Wanneer ze besluiten weg te lopen of een opdracht te negeren gaat er een vreselijke pijn door hun heen. Pas als ze hun idee verwerpen stopte die.
    Maar aan de andere kant van die armoede en ellende heb je de rijken. Ze hebben werkelijk alles wat hun hartje begeert. Computers, vliegende auto's, olifanten,... alles! Je kan het zo raar niet bedenken, ze hebben het.

Wat is de bedoeling van deze RPG?
    Jij wordt een:
    -inwoner
    Alex Thompson
    Sthephanie Norems
    Katherine Bright
    -dienster
    Nathalia Rottem
    -verdelger
    -labratoriumrat
    -rijke
    Phoebe Vöillanc
    Kaylee Vöillanc
    Kimberly Buckley

Eerst ga je gewoon even tijd krijgen om vrienden te maken, ontvoerd te worden,... Dan gaan er stilletjes aan dingen gebeuren en na een lange tijd komt er een oorlog, rebellen tegen Kerkura. Wie wint er? Wat zijn de plannen? Dat hangt allemaal van jullie af!

Kleding:
    Dienster: Man: bruine broek, wit hemd
    vrouw: zwart kleed met een witte schort
    Verdelger in training: nauwsluitend wit lijfje, zwart jack, legerachtige broek, maar dan volledig in het zwart, een dolk aan de riem.
    Verdelger: Nauwe, maar soepele zwarte broek. Zwart T-shirt, zwart jack met ingebouwde kogelwerende vest, riem met wapens + verborgen wapens. (in de mouw, de laars...)

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:01 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

geef niks

Stephanie Norems
    Ik stond in de keuken. Ik prakte de aardappelen en deed er verschillen kruiden bij die ik zelf had geplukt. Ik wist welke eetbaar waren en welke niet. De kooktaak had ik op me genomen als dankbaarheid dat ik hier mocht wonen. Ik vond het niet erg. Koken was leuk.

"Ignite, my love. Ignite."

Katherine Bright
    'Meisjes, als je wilt dat hij zo op jullie gaat kotsen moet je vooral zo doorgaan.' zei ik in een poging ze te laten stoppen.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Alex Thompson
    "Dat doet hij nooit, he Alex! Alex kost nooit, zeker niet als wij erbij zijn." riep Laura, maar toch stopten ze met draaien.
    "Alex laat het nooit zien als hij ziek is." zei Lilly stilletjes tegen Katherine;

Stephanie Romers
    Het begon lekker te reuken in de keuken en ik begon de tafel te dekken met onze oude borden. Ik wist niet zeker of het meisje (waarvan ik nog steeds de naam niet wist) mee at dus zette ik er een bord extra bij voor het geval dat.

Even niet dat ik niemand hier ken, dat was een fout bericht :)

Kimberly Buckley
    Ik klop aan de deur en ik stap in het huis van Stephanie. Ik weet dat ze het de vorige keer niet aannamen maar toch ga ik het nog eens proberen. 'Hey meiden!' zeg ik als de meiden om me heen dansen. Ik loop de keuken binnen, geleid door de meisjes. 'Hey Stephanie. woow wat ruikt het lekker! Ik zal zo weer weg gaan maar ik kwam even die dekens van vorige week brengen. Ik kom het nog eens proberen. Kom toch eens bij mij eten. Geld kan je ook van me krijgen als je wilt. En kom nou bij mij gezellig eten, ik ben toch alleen en ik vind het erg leuk.' zeg ik.

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:12 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

huh?
    nu volg ik het echt niet
    we staan bij jou
    buiten

nee ze zijn bijna aan het eten nu in het huis van Stephanie en ik kom binnen

Nee, jullie staan buiten en ik ben aan het koken

Alex Thompson
    Ik keek even naar Kimberley. Ze zag er zo anders uit, ze droeg mooie en nette kleren. Terwijl de onze bruin en afgewassen waren. Je kon er af en toe een plek op zien en er zat hier en daar een scheur, maar ik haatte haar er niet om. Zij had geluk, wij niet. En ze zat met ons in, dat was wel duidelijk, dus ik was enkel blij dat ze toch haar best deed iets te doen voor armere mensen.

shewerewolf schreef:
    nee ze zijn bijna aan het eten nu in het huis van Stephanie en ik kom binnen

Nee, ze zijn nog altijd buiten aan het wandelen.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

omg ik snap er niks meer van. Gewoon dat ik kom binnenlopen, oke?

lees het allemaal eens over anders

Kimberly Buckley
    'Nou?' zeg ik afwachtend. 'Het lijkt me leuk iemand in mijn huis te hebben. En jullie mag ik graag!'

Dit heeft geen zin als het verhaal niet een klein beetje klopt. Ik kan nu wel dingen random gaan posten, maar ik snap het nu ook niet meer. --'

wacht ik zeg het allemaal eens:
    -we zeiden dat we naar buiten zouden gaan
    -dat deden we toen
    -we kwamen jou tegen
    -Laura liep weg, dus ik ging haar halen
    -ik kwam terug met laura en dan probeerden de kindjes me gek te maken.
    daar zitten we.