• Als ik inlog, en op "onthoud mij" klik, dan onthoud hij me niet.
    Dus als ik dan de volgende keer weer op Q kom, dan ben ik dus nog niet ingelogd.
    Of is dat niet de hele bedoeling van de Onthoud mij - Button?


    Als je maar een ananas hebt..

    geen idee, maar bij mij werkt hij ook niet..


    -

    Als ik dat doe en ik wil weer op Quizlet, dus ik kom op de beginpagina; ben ik ook niet ingelogd.
    Maar dan ga ik naar een ander deel van Q, en dan ben ik gewoon ingelogd hoor. De hele tijd al (nerd) Misschien moet je dat eens proberen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Als ik dat doe en ik wil weer op Quizlet, dus ik kom op de beginpagina; ben ik ook niet ingelogd.
    Maar dan ga ik naar een ander deel van Q, en dan ben ik gewoon ingelogd hoor. De hele tijd al (nerd) Misschien moet je dat eens proberen?

    Bij mij is dat ook zo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat heb ik ook, maar als ik dan op het forum klik ben ik opeens (zonder opnieuw ingelogt te hebben) ingelogd x'D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    bij mij onthoud dat wel.


    Some people make the world special just by being in it

    Hopeless schreef:
    Als ik dat doe en ik wil weer op Quizlet, dus ik kom op de beginpagina; ben ik ook niet ingelogd.
    Maar dan ga ik naar een ander deel van Q, en dan ben ik gewoon ingelogd hoor. De hele tijd al (nerd) Misschien moet je dat eens proberen?


    .

    Dan word je geschiedenis gewist als je de computer opstart. (nerd) En aangezien een wachtwoord onthouden een cookie is, verwijdert hij die ook. :] Als je snapt wat ik bedoel.


    You move me ......... Kurt

    Hopeless schreef:
    Als ik dat doe en ik wil weer op Quizlet, dus ik kom op de beginpagina; ben ik ook niet ingelogd.
    Maar dan ga ik naar een ander deel van Q, en dan ben ik gewoon ingelogd hoor. De hele tijd al (nerd) Misschien moet je dat eens proberen?

    Oh ok.
    Jah, dat heb je met inloggen ook.. dan vraagt ie altijd opnieuw naar je gebruikersnaam en ww. Maar dan moet je dus ook ergens anders op klikken... :S


    Als je maar een ananas hebt..

    Prankster schreef:
    Dan word je geschiedenis gewist als je de computer opstart. (nerd) En aangezien een wachtwoord onthouden een cookie is, verwijdert hij die ook. :] Als je snapt wat ik bedoel.

    jammie cookies


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    als ik inlog,, zie hij ook nog niet dat ik ingelogt ben.. dan moet je gewoon op het forum klikken ofzu,, en dan krijg je gewoon te zien dat je online bent =]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    bij mij werkt het wel hoor.. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.