• © Copyright Dracy

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Irial

Ik heb wat van het deken over me heen geslagen en zit gespannen naar de film te kijken. Ik hoop maar dat Kyle niet doorheeft hoe erg ik er in opga. Op een gegeven moment schrik ik waardoor ik een gilletje sla en mijn hand op Kyle's bil leg. Net omdat het zo spannend is heb ik dit niet door en grijp met beide handen het deken vast dat ik voor mijn mond hou.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Een schok gaat door mijn heen als Irial ineens schrikt een gilletje slaakt en een hand op mijn bil legt, daarna pakt hij met bijde handen de deken vast en houd hem voor zijn mond. Eerlijk gezegt schrok ik ook, maar erger van Irials actie. Toch voel ik me warm worden en doe zelf een beetje de deken van me af. Ik zeg expres niks en kijk dan verder naar de film, maar af en toe vanuit mijn ooghoek kijkend naar Irial. Ik leg zonder erg mijn hand op zijn been.

[ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 0:04 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Net op het moment dat het weer spannend wordt voel ik iets op mijn been. Ik wip in de lucht van het schrikken. Bijna val ik af de bank maar deze keer heb ik gelukkig niet de reflex iets vast te grijpen.
    "Kyle wat doe je nou? Ik schrik me rot!" zeg ik terwijl ik hem verbaasd aankijk.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Ik kijk hem even aan en lach dan. "Sorry." Zeg ik en bloos, nu pas merkte ik wat ik deed. "Gaat het?" Vraag ik en lach een beetje zenuwachtig, nee niet nu Kyle, niet nu!

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Terwijl hij zijn excuses aanbiedt moet hij lachen.
    "Oh kun je ermee lachen?" zeg ik grijnzend terwijl ik de film op pauze zet. Ik ga opnieuw dicht tegen hem aanzitten en zeg
    "Ik zal je eens doen lachen."
    Dan zet ik mijn handen net onder zijn ribben en begin hem te kietelen.

Kyle.

"N-Nee Ir!" Lach ik en probeer hem vast te pakken, maar het lukt niet zo goed, ik voel me rood worden en zenuwen gieren weer door mijn lijf. Ik gier het uit van het lachen. Uiteindelijk weet ik met een hand een van zijn armen weg te duwen, nu de ander nog, uiteindelijk lukt dat ook en valt hij boven op me. Ik lach nog na maar kijk hem recht en diep in zijn ogen aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik moet lachen omdat Kyle zo grappig lacht. Hij weet één van mijn armen weg te duwen en nog voor ik steun kan zoeken heeft hij ook de andere te pakken. Ik beland knal bovenop hem. Het lachen vergaat me snel wanneer hij me in de ogen kijkt en ik mijn hart bijna uit mijn borstkas voel springen. Ik schraap mijn keel en ga recht zitten.
    "Waar zaten we?" vraag ik terwijl ik naar de televisie staar.
    Mijn tong gaat oncontroleerbaar over mijn piercing.

Kyle.

Ik kijk naar Irial, hij ging rechtop zitten en vroeg: "Waar zaten we?" Daarna keek hij weer naar de tv. Hij gaat vaak met zijn tong over zijn piecing. Het valt me op dat zijn hart net heel hard ging. Hij ziet er wat zenuwachtig uit, "Ir." Ik wil mijn hand op zijn schouder leggen maar bedenk me, Horrorfilm!

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik hoor hem mijn naam zeggen en weet niet wat ik moet doen. Ik wrijf even in mijn haar en ga recht staan.
    "Wil je iets te drinken?" vraag ik terwijl ik alvast naar de keuken loop. Ik snap zelf niet wat er net gebeurde en waarom mijn hart zo tekeer ging. Stiekem hoop ik dat Kyle snel terug naar school kan. Misschien ben ik dan wat meer afgeleid door de mensen om ons heen.

Kyle.

Ik voel me een beetje k*t als hij opstaat en vraagt of ik wat te drinken wil, hij loopt bijna direct weg. "Nee bedankt." Zeg ik nog snel en staar voor me uit. Ik snap het nu niet meer...

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

"Nee bedankt," hoor ik hem nog zeggen. Ik neem zelf een flesje spuitwater en loop terug naar de zetel. Ik ga terug naast hem zitten maar zorg ervoor dat ik hem niet raak. Ik sla het deken weer over me heen en druk op play. Ik probeer niet toe te geven aan de onweerstaanbare drang dichter bij hem te kruipen en bekijk hem af en toe vanuit mijn ooghoeken.

Kyle.

Zelfs als Irial terug komt zitten blijft hij afstand houden, die film intreseert me niet eens meer. "Ik ga even naar de wc." Zeg ik zachtjes en sta op, ik loop richting de toilet en sluit mezelf op, daar begin ik zachtjes te huilen. Heb ik iets fout gedaan? Zo ja, wat!?

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik steek mijn hand naar hem uit wanneer hij zegt naar de wc te gaan maar hij ziet het niet. Verward kijk ik naar mijn uitgestrekte hand.
    Waarom deed ik dat?
    Ik kan even niet overweg met mezelf en ga buiten nog een sigaretje roken tot Kyle terugkomt.

Kyle.

Ik probeer mijn tranen te stoppen, na goed proberen lukt het, ik droog mijn wangen en ogen en open de deur. Ik snuif nog een keer en loop dar de woonkamer in, hopelijk merkt hij niet op dat ik heb gehuild... Ik zie hem nergens maar bedenk me dan dat hij vast in de tuin is. Ik laat hem daar en ga op een aparte stoel zitten, en staar weer voor me uit, nogsteeds wateren mijn ogen een beetje.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik kijk naast me en laat mijn sigaret op de grond vallen. Meteen ben ik vergeten wat er net gebeurd is.
    "Kyle heb je gehuild?" vraag ik terwijl ik met mijn stoel recht tegenover hem ga zitten. Ik veeg de tranen van zijn wangen.