• Ik slik al best lang de pil.. Maar ik was vóór de pil best wel dun, en sindsdien ik die pil slikte ben ik best wel veel aangekomen wat me best irriteert.. Heeft iemand last van dit probleem of tips? Ik zit er aan te denken over te stappen op een andere pil maar ben bang dat dat misloopt i.v.m mijn migraine T_T

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Ik ben 17 & heb nog nooit de pil genomen

~ Don't remember the days, remember the moments. ~

Het is best normaal dat je iets aan komt. Zo erg is dat toch niet? Zolang je niet te dik word, wat volgens mij niet echt lukt met de pil.
    Als je af wilt vallen gewoon goed op je eten letten, goed sporten ex cetera. Om voor zo iets van pil te veranderen is een beetje overdreven vind je niet.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ik slik de pil nu drie jaar, misschien al wel vier jaar, en ik ben ook wel wat ervan aangekomen. Dat is normaal, volgens mij.

Destroy what destroys you.

xDesire schreef:
    (...)

'kind, we moeten iets bekennen.. We hebben gelogen, we hebben je niet van een boom geplukt..' :')

+9999999

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Philyra schreef:
    Nop, ben ik nog iets te jong voor .. sorry :X

Te jong.. Voor de pil? Mens, ik slik dat ding al sinds mijn 11e, maar ben nog altijd maagd hoor :'] De pil is echt niet alleen om zwanger te worden, omg x'D

Anyway, sommige mensen komen inderdaad (sneller) aan als ze de pil slikken, maarja.. Even de bijsluiter lezen bij de bijwerkingen en dan contact opnemen met je huisarts, krijg je vast informatie die nuttiger is dan informatie van de mensen hier n__n''

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Doe allemaal eens niet zo lullig vanwege die abortus van Kamerplant, godverdomme zeg. Kom dan ook bij mij zeiken, ja? Ik heb toch ook een abortus gehad en daar hoorde je NIEMAND over zeiken. Doe verdomme even normaal.

OT: Ik heb heel lang de pil geslikt, er ondanks goed slikken toch zwanger door geraakt. Nu heb ik een spiraaltje.
    Ik kwam van de pil ook aan, ja. Is niet raar.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Voiceless schreef:
    Doe allemaal eens niet zo lullig vanwege die abortus van Kamerplant, godverdomme zeg. Kom dan ook bij mij zeiken, ja? Ik heb toch ook een abortus gehad en daar hoorde je NIEMAND over zeiken. Doe verdomme even normaal.

OT: Ik heb heel lang de pil geslikt, er ondanks goed slikken toch zwanger door geraakt. Nu heb ik een spiraaltje.
    Ik kwam van de pil ook aan, ja. Is niet raar.

Ik denk dat mensen zo op kamerplant reageren omdat velen denken dat het Hale is (: (en misschien op de manier waarop ze het zegt)
    Het gaat volgens mij niet echt om die abortus

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Endure schreef:
    (...)

Te jong.. Voor de pil? Mens, ik slik dat ding al sinds mijn 11e, maar ben nog altijd maagd hoor :'] De pil is echt niet alleen om zwanger te worden, omg x'D

Anyway, sommige mensen komen inderdaad (sneller) aan als ze de pil slikken, maarja.. Even de bijsluiter lezen bij de bijwerkingen en dan contact opnemen met je huisarts, krijg je vast informatie die nuttiger is dan informatie van de mensen hier n__n''

Het is niet zo goed om de pil op hele jonge leeftijd te slikken. Of het nu als anticonceptie is of als hulp bij ongesteldheid. Dus ze heeft wel een punt.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Frigga schreef:
    (...)
    Het is niet zo goed om de pil op hele jonge leeftijd te slikken. Of het nu als anticonceptie is of als hulp bij ongesteldheid. Dus ze heeft wel een punt.

De dokter schrijft echt niet iets voor wat ontzettend slecht voor me is hoor ;o Snap sowieso niet wat er zo slecht aan zou kunnen zijn.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    (...)

11 is best wel vroeg.

Today will be Girl's Day party with you~

Ik slik hem, en volgens mij ben ik ook aangekomen. Maar dat kan ook zo zijn omdat ik verliefd was en toen vijf kilo ben afgevallen*op vakantie, oke?* en dat ik ook daarna gewoon weer ben aangekomen.
    Je kunt het wel vragen aan je huisarts.

Food.

LoveyDovey schreef:
    (...)11 is best wel vroeg.

Beter dan dagelijks ongesteld zijn, trust me. Vooral op die leeftijd n_n

Endure schreef:
    (...)

De dokter schrijft echt niet iets voor wat ontzettend slecht voor me is hoor ;o Snap sowieso niet wat er zo slecht aan zou kunnen zijn.

Het is niet natuurlijk om (chemische) hormonen te slikken. Het is niet slecht, alleen het is beter om het niet te doen.

Mensen, beetje ontopic graag.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Het gaat over de pil + ze heeft al antwoord gehad + ze had beter gewoon meteen haar huisarts kunnen vragen.