• Ik slik al best lang de pil.. Maar ik was vóór de pil best wel dun, en sindsdien ik die pil slikte ben ik best wel veel aangekomen wat me best irriteert.. Heeft iemand last van dit probleem of tips? Ik zit er aan te denken over te stappen op een andere pil maar ben bang dat dat misloopt i.v.m mijn migraine T_T


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nop, ben ik nog iets te jong voor .. sorry :X


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben de pil vergeten de slikken. En heb dus een maand geleden een abortus moeten plegen.

    ontopic; Ik denk dat het heel normaal is.
    Maar het hangt van pil tot pil af.
    Misschien kan je het beste naar de huisarts gaan om raad te vragen, misschien moet je inderdaad overstappen naar een pil met minder bijwerkingen :)


    Offtopic: *Dies*
    Kijk die reactie boven me :')
    I'm mean, but I laughed :')
    Het is Hale, zeker weten

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 2:27 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    kamerplant schreef:
    Ik ben de pil vergeten de slikken. En heb dus een maand geleden een abortus moeten plegen.


    Ja hoor, je gelooft nog in sprookjes.

    kamerplant schreef:
    Ik ben de pil vergeten de slikken. En heb dus een maand geleden een abortus moeten plegen.




    Nouja, misschien moest je beter opletten? Want ik vind zoiets zeker weten je eigen schuld. Nouja, sterkte met je ongeboren kind dat geen recht kreeg op een eerlijk leven.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 2:28 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    kamerplant schreef:
    Ik ben de pil vergeten de slikken. En heb dus een maand geleden een abortus moeten plegen.


    Vraag je ouders eens naar seksuele voorlichting. Er zal een wereld voor je open gaan.


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Vraag je ouders eens naar seksuele voorlichting. Er zal een wereld voor je open gaan.

    auwtch :')
    But so true


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Humble schreef:
    (...)

    Vraag je ouders eens naar seksuele voorlichting. Er zal een wereld voor je open gaan.


    'kind, we moeten iets bekennen.. We hebben gelogen, we hebben je niet van een boom geplukt..' :')

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 2:32 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    'kind, we moeten iets ontkennen.. We hebben gelogen, we hebben je niet van een boom geplukt..' :')


    + 1000 !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    xDesire schreef:
    (...)

    'kind, we moeten iets ontkennen.. We hebben gelogen, we hebben je niet van een boom geplukt..' :')


    Psht, dan is het bekennen en niet ontkennen.(nerd)

    Trouwens, dat je bent aangekomen is normaal. De pil zorgt ervoor dat je baarmoeder denkt zwanger te zijn en hierdoor zet het iets of wat uit, om ruimte te maken voor de 'baby'. Je kunt hierdoor zeker twee kilo aankomen.
    (:


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Psht, dan is het bekennen en niet ontkennen.(nerd)

    Trouwens, dat je bent aangekomen is normaal. De pil zorgt ervoor dat je baarmoeder denkt zwanger te zijn en hierdoor zet het iets of wat uit, om ruimte te maken voor de 'baby'. Je kunt hierdoor zeker twee kilo aankomen.
    (:


    Ohja, even edit'ten lol.
    Hmm dat klinkt inderdaad wel logisch.. Maar betekent het dan dat dat met iedere pil soort is? En is er niks tegen te doen? Want dan is het blijkbaar geen vet neem ik aan..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Ohja, even edit'ten lol.
    Hmm dat klinkt inderdaad wel logisch.. Maar betekent het dan dat dat met iedere pil soort is? En is er niks tegen te doen? Want dan is het blijkbaar geen vet neem ik aan..

    Nee, sorry. Maar twee kilo verschil zou je als het goed is niet moeten zien?^^


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)
    Nee, sorry. Maar twee kilo verschil zou je als het goed is niet moeten zien?^^


    Oh didn't notice that. Nee het zijn sowieso een paar kilo's meer. Eerst woog ik ong. 61-62 en dat is opgelogen tot 69.?< (afhankelijk wanneer maaltijd)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik slik wel de pil, maar een heel lichte vorm. Maar ik moet wel op mijn eten letten ja, sinds dat ik ze slik. De kilo's blijven veel makkelijker plakken, dan dat ze er vanaf gaan.

    Misschien zou ik toch even de huisarts contacteren, misschien weet hij wel iets. Of als het een zij is zij.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Het is normaal dat je aankomt met de pil, dat heeft -denk ik- iedereen. Ik vond het ook te erg worden en ben daarom gaan zwemmen en ik drink heel veel water. Ik ben toen 5 kilo afgevallen en dat zag je ook echt.
    Wegens tijdgebrek ben ik moeten stoppen met het zwemmen en nu zijn die kilo's jammer genoeg terug maar ik ga binnenkort weer proberen te gaan zwemmen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn