• Ik heb vandaag een samsung 335 (chat) gekocht.
    Maar hoe lang moet ik hem nu voor de eerste keer opladen?
    In de winkel hebben ze niks gezegt en in de handleiding staat gewoon van laad de batterij op tot ze helemaal vol is of zo iets!Niet echt precies dus.
    Moet ze 24 uur of 12 uur worden opgeladen of 8 uur?
    Kheb er geen idee van!
    Jullie wel???
    dankje!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 13:18 ]

    -facepalm- simpel tot dat ding zegt: "Batterij vol/Batterij is helemaal opgeladen/nog meer dingen dat met batterij vol te maken heeft."


    Shoganai i ne~

    gwn.. todat dat balkje hemaal vol is..
    heb ik ook gedaan bij die van mij.. :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    *kijkt naar eigen mobiel*
    Ik heb een andere mobiel en die laad in minder dan 2 uur op.
    En denk je echt dat dat ding 24 moet opladen?:'D Welkom in het heden:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Camellia schreef:
    gwn.. todat dat balkje hemaal vol is..
    heb ik ook gedaan bij die van mij.. :)

    Maar heb je dan niet minder capaciteit of zo iets van de batterij voor altijd?

    Want ik wil natuurlijk niet mijn gsm van de eerste dag verprutsen door hem niet lang genoeg op te laden!(hihi ;dxD)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 13:16 ]

    PinkaminaPie schreef:
    -facepalm- simpel tot dat ding zegt: "Batterij vol/Batterij is helemaal opgeladen/nog meer dingen dat met batterij vol te maken heeft."


    Maar heb je dan niet minder capaciteit of zo iets van de batterij voor altijd?

    b114 schreef:
    (...)
    Maar heb je dan niet minder capaciteit of zo iets van de batterij voor altijd?

    Tuurlijk niet -.-' Die dingen zijn vaak al opgeladen voor dat je ze koopt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    b114 schreef:
    (...)

    Maar heb je dan niet minder capaciteit of zo iets van de batterij voor altijd?
    Meid welkom in het heden :W.


    Shoganai i ne~

    En ik wil zeker zijn! :) ;dxD

    Lol, ik heb een andere gsm, maar ik moest die van mij de eerste keer echt redelijk lang opladen, hoewel het balkje al lang vol was. Echt iets van 10u ofzo, maar is er geen webpagina ofzo van jouw gsm? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Resurrection schreef:
    Lol, ik heb een andere gsm, maar ik moest die van mij de eerste keer echt redelijk lang opladen, hoewel het balkje al lang vol was. Echt iets van 10u ofzo, maar is er geen webpagina ofzo van jouw gsm? (:


    Stond dat in jouw handleiding?

    Volg de handleiding, dus tot het balkje vol is.


    (Be)lieve in (you)rself

    b114 schreef:
    (...)

    Stond dat in jouw handleiding?


    In de handleiding, of op de doos ofzo...
    Ik weet het niet goed, want mijn papa regelde dat allemaal, maar ik neem aan dat hij dat niet zelf heeft verzonnen. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Resurrection schreef:
    (...)

    In de handleiding, of op de doos ofzo...
    Ik weet het niet goed, want mijn papa regelde dat allemaal, maar ik neem aan dat hij dat niet zelf heeft verzonnen. :'D


    oke ik ga eens kijken op de doos! ;d

    Tot het balkje vol is inderdaad, maar meestal krijg je dan nog een melding -bijvoorbeeld een piep geluidje of zo- tenminste, dat doet mijn gsm dan toch als hij vol is (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.