• Ik slik al best lang de pil.. Maar ik was vóór de pil best wel dun, en sindsdien ik die pil slikte ben ik best wel veel aangekomen wat me best irriteert.. Heeft iemand last van dit probleem of tips? Ik zit er aan te denken over te stappen op een andere pil maar ben bang dat dat misloopt i.v.m mijn migraine T_T


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Probeer anders eens een lightpil? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bij mezelf nooit op gelet.
    Maar ik zie dat je 16 bent, dan zit je weer in een 'verdikkingsfase'. Dus het hoeft niet per se aan de pil te liggen.
    Ik zou ook niet teveel overstappen van pil. Misschien gewoon wat meer bewegen enzo?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Komt omdat de pil hormonen bevat, en die zorgen voor een hongergevoel bij veel vrouwen. Maar wat Amused zegt: drink veel water en ga sporten, dat helpt (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zolang je niet veel kilo's aankomt hoef je niet over te stappen. Als je erge buikpijn etc krijgt, hoef je pas over te stappen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben aangekomen door de pil ja. Maar daar kan je zelf wat aan veranderen, daar hoe je niet voor de veranderen van pil. Ik ben zelf weer de 5 kilo die ik aangekomen was, kwijt geraakt. Geen enkel probleem dus (: En nu let ik op wat ik eet en dergelijke en blijven die kilo's weg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xDesire schreef:
    (...)

    Oh didn't notice that. Nee het zijn sowieso een paar kilo's meer. Eerst woog ik ong. 61-62 en dat is opgelogen tot 69.?< (afhankelijk wanneer maaltijd)


    In je leeftijd spelen zoveel meer factoren de rol, en het gaat toevallig samen met de pil :) Je wordt ook vrouwelijker (ga ik toch vanuit hehe), en dat telt ook mee. Komt heus niet alleen door de pil :) En je moet even kijken naar hoe lang je bent, zolang je niet kleiner bent dan 1.68 zit het wel goed xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik ben ook aangekomen toen ik begon met het slikken van de pil. Je kan proberen om over te stappen op een andere pil, dat heeft voor mij toen wel gewerkt. Als je bang bent voor wat dat gaat doen voor je migraine, dan kan je altijd met je huisarts overleggen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is ook de rede dat ik niet aan de pil wil.
    Verder kan ik je eigenlijk dus niet helpen.


    I am an idiot, I move.

    Wow wat zijn we weer vriendelijk voor elkaar en oké je kan denken dat het Hale is, wat niet meteen betekent dat ze het is, dus je moet mensen niet meteen gaan beschuldigen.

    Ontopic: Ik ben ook wat aangekomen van de pil, maar dat gebeurt nu eenmaal. Er bestaat geen pil waar je van afslankt. Ik ga binnenkort gewoon wat meer op mijn voeding letten en wat minder tussen door eten. Mss moet je dat ook doen als je wilt vermageren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Offtopic: Is kamerplant nu geband omdat mensen hier zeggen dat het Hale is? O.o

    OT: Geen idee, ik slik de pil niet. Ben ik ook niet van plan overigens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Offtopic: Is kamerplant nu geband omdat mensen hier zeggen dat het Hale is? O.o
    Ik denk dat ze dat wel aan het IP-adres konden zien


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:
    (...)Ik denk dat ze dat wel aan het IP-adres konden zien


    Waaw.
    Maar hoe kun je dat dan zien, of kunnen modjes dat zien?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Waaw.
    Maar hoe kun je dat dan zien, of kunnen modjes dat zien?
    Dat kunnen wij niet zien, maar de mods volgens mij wel, want anders kan je mensen niet bannen.
    Ik weet niet of je ooit een forum hebt gemaakt op forum2go, maar dan kan je mensen ook op hun IP controleren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    MissSharp schreef:
    (...)

    Waaw.
    Maar hoe kun je dat dan zien, of kunnen modjes dat zien?


    Alleen de mods. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ah, oké. Nu snap ik het, en ik ben weer een beetje slimmer. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt