• oke ik ben erover aan het denken om een hellsing story te maken... maar echt maar heel weinig quizlet mensjes kennen hellsing! moet ik het dan wel doen...? ik ga jullie in ieder geval al maar een inleiding geven zodat jullie ook kunnen zeggen of het een goed idee is...?

    Sharona Hellsing is het kleine zusje van Integra Hellsing en blind. Ze is niet altijd zo geweest. Door een val toen ze probeerde te ontsnappen van haar oom kwamen er met de val in de cel van Alucard wat stenen in haar oog. Deze hebben haar blind gemaakt. Op een dag moet Sharona geëscorteerd worden van haar vakantie-verblijf terug naar haar zus Integra. De politievrouw die haar begelijd, Seras Victoria, is zeer vriendelijk tegen haar. Onderweg doemt er een vampier op en Sharona weet van niets...


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Ik ken Hellsing ook niet, maar het lijkt me wel een goed verhaal!
    En als er niet veel Hellsingfans zijn, dan d'r zijn wel veel vampierfans, dus ik zou 'm wel aanmaken ;)


    “Love is a contradiction.”

    FeelinAlive schreef:
    Ik ken Hellsing ook niet, maar het lijkt me wel een goed verhaal!
    En als er niet veel Hellsingfans zijn, dan d'r zijn wel veel vampierfans, dus ik zou 'm wel aanmaken ;)


    je hebt een punt ja, vampier fans zijn er genoeg. Kijk maar naar de aanhangertjes van sparkley-gay vampier cullen xD Maar Hellsing is wel een vet goeie anime xD


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    Ik ken de film(A)
    en lijkt me een coole story hahaha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    Ik ken de film(A)
    en lijkt me een coole story hahaha


    jay eindelijk nog iemand die hellsing kent xD


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    DeidarasGirl schreef:
    (...)

    jay eindelijk nog iemand die hellsing kent xD

    hahaha,er zijn er idd niet erg veel hier op Kwizzieland;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    (...)
    hahaha,er zijn er idd niet erg veel hier op Kwizzieland;p


    idd :P
    en toch ga ik mijn 2 BFFL's aansteken met het hellsing virus worde we straks allemaal zoals Alucard xD Enge freak vampier dingen xD


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    DeidarasGirl schreef:
    (...)

    idd :P
    en toch ga ik mijn 2 BFFL's aansteken met het hellsing virus worde we straks allemaal zoals Alucard xD Enge freak vampier dingen xD


    hahaha jaa doe maar!
    als ik mijn vriendinnen over vampieren vertel worden ze al gek.Maar ze slaan écht op tilt als ik over Harry Potter begin.Ze vinden dat namelijk echt niet leuk en worden altijd zowat geïrriteerd als ik er over begin hahaha


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    hahaha *gooit een zwart/rood drankje* hier alucard transformatie serum! net uitgevonden in de keuken xD


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    oke mensjes hij is dan aangemaakt! Hier is de link:


    http://www.quizlet.nl/stories/37811/blinded-by-the-vampires/


    Everyone can hurt you, can make you cry. But that's why you have those few real friends. To make you rise again.

    < verplaatst naar story problemen. ^^


    Let the Night embrace you