• Vanavond begint het weer en wordt het elke donderdag vanaf half 9 uitgezonden, jaj. (:

    Kandidaten dit jaar zijn: Anne-Marie Jung, Dio, Frits Hugnagel, Hadewych Minis, Liesbeth Staats, Maarten van der Weijden, Marion Pauw, Marit van Bohemen, Tim Kamps en William Spaaij. (:
    Wie van hen is de mol? x

    De mol is: Anne-Marie Jung, winnar is geworden Hadewych Minis en de verliezer staat op de naam van Liesbeth Staats.

    In de pot zat: €12601,-

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Marrit was wel fucking irritant met die fiets opdracht ..
    Moest ik even kwijt.


    Danmarks Dynamite.

    Weet Art ook wie de mol is?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Weet Art ook wie de mol is?

    Ja. Wie moest het anders aan haar hebben verteld?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    BRADFORDBOY schreef:
    (...)

    Hij moet er idd heel lang in blijven , hij is echt genius en ook niet erg om naar te kijken hahahaha.
    Mijn mening ..

    Klopt xD Kweenie of je de musical Marry Poppins hebt gezien, anyway daar ging ik heen met mn nicht en mn zusje en toen hij opkwam, werden we helemaal van OMG OMG OMG OMG OMFG xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Page394 schreef:
    (...)
    Ja. Wie moest het anders aan haar hebben verteld?
    heuh..?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Corvette schreef:
    (...)Dat zei mn vader ook, maar als de executie door was gegaan was éen er van uit gegaan en kan de ander alsnog de mol zijn, toch?
    /niet dat ik een van hun verdenk eigenlijk


    Ja, eigenlijk wel, daar dacht ik later ook pas aan. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovestalik schreef:
    (...)

    Ja, eigenlijk wel, daar dacht ik later ook pas aan. ;3

    idd


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    dance4ever schreef:
    (...)
    Klopt xD Kweenie of je de musical Marry Poppins hebt gezien, anyway daar ging ik heen met mn nicht en mn zusje en toen hij opkwam, werden we helemaal van OMG OMG OMG OMG OMFG xD


    Ik ben niet naar die musical geweest , maar ik wist wel dat ie het speelde. (:


    Danmarks Dynamite.

    Die ene politicus ofzo, hoe heet die ook alweer? Ik verdenk hem, vanwege z'n gedrag :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Die ene politicus ofzo, hoe heet die ook alweer? Ik verdenk hem, vanwege z'n gedrag :3


    Frits ;p


    Danmarks Dynamite.

    Defensive schreef:
    Die ene politicus ofzo, hoe heet die ook alweer? Ik verdenk hem, vanwege z'n gedrag :3
    Denk het niet, denk dat dat dan zo lijkt aangezien hij overdreven gay is.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    In het dagboek word er telkens in het meervoud geschreven; we, ons etc.
    Hadewych is zwanger, dus ze is niet alleen.


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Ik denk nu dat het Marit is. Ik vind William wel nice, ik ben voor hem. Veel mensen denken ook dat het Frits of Tim de mol is. Ik heb geen flauw idee, ik heb het al jaren fout(A)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Embraced schreef:
    Ik denk nu dat het Marit is. Ik vind William wel nice, ik ben voor hem. Veel mensen denken ook dat het Frits of Tim de mol is. Ik heb geen flauw idee, ik heb het al jaren fout(A)


    Jaa precies, ik ook haha. Alleen het kan Marit wel zijn ja. In het dagboek stond; ik kon lekker achterover leunen. En dat kan betekenen dat de mol de afgelopen afleveringen niet veel hoefde te doen, omdat al het geld op het spel stond bij de onderhandelingen.


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Fudgebrownie schreef:
    In het dagboek word er telkens in het meervoud geschreven; we, ons etc.
    Hadewych is zwanger, dus ze is niet alleen.


    Ondertussen is ze al bevallen, van een zoontje geloof ik. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you