• Vanavond begint het weer en wordt het elke donderdag vanaf half 9 uitgezonden, jaj. (:

    Kandidaten dit jaar zijn: Anne-Marie Jung, Dio, Frits Hugnagel, Hadewych Minis, Liesbeth Staats, Maarten van der Weijden, Marion Pauw, Marit van Bohemen, Tim Kamps en William Spaaij. (:
    Wie van hen is de mol? x

    De mol is: Anne-Marie Jung, winnar is geworden Hadewych Minis en de verliezer staat op de naam van Liesbeth Staats.

    In de pot zat: €12601,-

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    BRADFORDBOY schreef:
    (...)

    Marrit zat er heel makkelijk bij ,, t kan zijn dat william er uit was gegaan..
    ik moet wel zeggen dat ie best blij was (kan matuurlijk zijn door de 0 euro)

    Toch wel blij dat zowel Tim en William door zijn !
    Wellichr is 1 er van de mol


    Ja, daarom. Haha. Ik vondt het alleen eventjes raar toen William ging lachen toen er al twee groene kaartjes waren, alsof hij wist dat er een derde zou komen. ;D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Even over Hadewych dat is geen jeugdfoto van haar maar van de moeder van Frits... of vergis ik me nu ontzettend??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Even over Hadewych dat is geen jeugdfoto van haar maar van de moeder van Frits... of vergis ik me nu ontzettend??


    Die je in het begin ziet?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja! Dat klopt. Dacht ik ook al x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ilovestalik schreef:
    (...)

    Ja, daarom. Haha. Ik vondt het alleen eventjes raar toen William ging lachen toen er al twee groene kaartjes waren, alsof hij wist dat er een derde zou komen. ;D


    alsof hij wist dat t geld weg zou gaan ?
    Tenzij ze unaniem hadden gestemd (:

    Hahah , ik vind William echt genius ;3


    Danmarks Dynamite.

    BRADFORDBOY schreef:
    (...)

    alsof hij wist dat t geld weg zou gaan ?
    Tenzij ze unaniem hadden gestemd (:

    Hahah , ik vind William echt genius ;3


    Ahaha, ja. ;3
    Ik dacht eerste dat William de mol was, maar nu verdenk ik Tim meer. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is Liesbeth of Tim.
    Dat is alles wat ik erover te zeggen heb.


    #WWED - What Would Emma Do?

    ilovestalik schreef:
    (...)

    Ahaha, ja. ;3
    Ik dacht eerste dat William de mol was, maar nu verdenk ik Tim meer. (;


    ik ook (:
    Ik verdenk Tim ook , haha


    Danmarks Dynamite.

    ilovestalik schreef:
    William en Marit zijn de mol niet, want de mol gaat altijd door. Als die executie door was gegaan, moest een van hun er sowieso uit, ze konden niet beide doorgaan. (volgens mijn moeder, ahaha)
    Dat zei mn vader ook, maar als de executie door was gegaan was éen er van uit gegaan en kan de ander alsnog de mol zijn, toch?
    /niet dat ik een van hun verdenk eigenlijk

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 6:57 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Liesbeth, Frits of Tim, denk ik^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ilovestalik schreef:
    (...)

    Die je in het begin ziet?

    Jep


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Lol iedere keer als ik William zie, moet ik denken aan Marry Poppins en dat ik met hem op de foto ging, HIJ IS ECHT FACKING AARDIG, maar k denk niet dat hij gaat winnen. Hij moet ER ZO LANG MOGELIJK IN BLIJVEN, dus k ben blij dat de executie niet door ging.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Liesbeth is ook heel erg verdacht! Ze deed op het strand in de eerste aflevering geen moeite om naar dat vliegtuig te komen, en ze zei dat ze heel ver had gelopen, maar haar koffer was helemaal niet vies. Beetje vreemde mollenactie..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Liesbeth is ook heel erg verdacht! Ze deed op het strand in de eerste aflevering geen moeite om naar dat vliegtuig te komen, en ze zei dat ze heel ver had gelopen, maar haar koffer was helemaal niet vies. Beetje vreemde mollenactie..

    Ja ze zou een hele goeie mol zijn, soms zie k echt van die dingen bij haar... wtf ben je nu weer mee bezig.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    Lol iedere keer als ik William zie, moet ik denken aan Marry Poppins en dat ik met hem op de foto ging, HIJ IS ECHT FACKING AARDIG, maar k denk niet dat hij gaat winnen. Hij moet ER ZO LANG MOGELIJK IN BLIJVEN, dus k ben blij dat de executie niet door ging.


    Hij moet er idd heel lang in blijven , hij is echt genius en ook niet erg om naar te kijken hahahaha.
    Mijn mening ..


    Danmarks Dynamite.