• Ik zit op dit moment voor het eerst in mijn leven in een echt hotel. Alles is hier heel mooi en hotelachtig en het bed is gigantisch, maar de badkamer heeft een wat merkwaardige indeling. Een van mijn allereerste (half)wakkere inzichten in dit sprankelend nieuwe jaar was daardoor dat ik nog nooit, maar dan ook nooit, heb gewild dat ik in een spiegel zou kunnen kijken terwijl ik op de wc zat, maar dat iemand anders dit blijkbaar wel een goed idee leek.

    Wat waren jullie eerste wereldschokkende/supersuffe momenten van helderheid in 2016? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha, Inge :'D Geniet van je vakantie (?)!

    Mhh..ik lig nog steeds in mijn bed, though! Maar als je je kussen omdraait, is het veel koeler :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat het mooi weer is in nl. :') En ook nog op de eerste dag van het jaar.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2016 - 11:15 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Mijn eerste supersuffe moment was net na 00:00 naar buiten gaan om het vuurwerk te bekijken (voor het eerst in mijn leven, want ik zit hier in 't stad en anders in het hol van Pluto. :')), op mijn blote voeten omdat ik te tam was schoenen aan te trekken. Ach ja, als ik ooit een echt Hobbit wil worden, zal ik moeten oefenen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat Herman Finkers ook op een minder Twentse manier kan praten. Ik was echt geschokt.

    Mijn eerste moment in 2016 was dat ik met dikke bleinen op mijn voeten naar het vuurwerk ging kijken en daarna nog 40 minuten naar huis moest stappen. Ik heb het gehaald! :'D


    What would Emma do?

    Dat ik mooi door de eerste momenten van 2016 heb heen geslapen. Dat is al suf genoeg op zich, volgens mij. :'D


    The truth is out there.

    wahahah dat is zo akward naar jezelf op de wc kijken Ik mag dinsdag mijn rijbewijs gaan ophalen en ik kijk er naar uit om zelf te kunnen rijden en minder afhankelijk te zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had een kat op m'n armen, en het was niet de mijne.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    En mijn eerste achterlijke -dt fout is ook binnen. "Sinds ik je planning niet bijhoudt", je moet er ook maar Leah voor heten om dat tegen te komen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha wat erg. Dat lijkt me niets als je nr jezelf kan kijken op de wc.

    Mijn wereldschok was vannacht. Lag net lekker te slapen, komt mijn broer vet luidruchtig thuis. Slaan met deuren, muziek keihard op. Nou, en ik was weer wakker (': Fijn...


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik haat mijn plooifiets. We hebben er minstens een uur over gedaan om naar kot te fietsen. Momenteel kan ik niet recht zitten omdat mijn poep pijn doet van die zadel ervan. =(
    Maar ik heb wel nieuwe stukjes van Geel gezien. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Iemand naar de bushalte bremgem omdat ik haar niet alleen wil laten gaan en dan beseffen dat ik daarna zelf alleen door de zatte mensenmassa mag gaan stappen (':


    Mhm?

    Ik heb me net gerealiseerd dat we een enorme spiegel in de wc hebben thuis (de hele wand, vanaf de wasbak tot het plafond) en dat ik dat vreemd genoeg nooit awkward gevonden heb tot dit topic me erop wees :')


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Dat ik niet meer kon ademen door mijn neus omdat ik super verkouden ben.

    Dat ik me om twaalf uur maar weer eens besefte dat al mijn vrienden en vriendinnen vriendjes en vriendinnetjes krijgen en dat ik me schrikbarend alleen voelde.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.