• Van mijn 'oom'. Iedereen heeft wel vrienden in de familie die je van jongs af aan al oom en tante noemt en écht bij de familie horen.
    Nou zo eentje heb ik er dus ook en hij kwam me om 5 uur van mijn werk halen, samen met mijn ouders en we gingen uit eten.
    Maar ik mag nu dus volgende maand mee met hem naar London voor 3 dagen, gewoon omdat hij weet dat ik echt English ben en van Engeland houd, net als mijn vader. (Niet bij bloed maar voor de rest alles wel.)
    En hij betaald alles voor me. Dus mijn moeder zei: Moet je maar gaan sparen. Vraagt hij aan mijn moeder waarom, waarop ze antwoord dat ik ook leuke dingen wil kopen als ik daar ben.
    Zegt hij: Dan vraagt ze het toch gewoon aan mij?

    Iemand anders nog zo'n geweldig lieve oom? Of een ander familielid?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mijn mama :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Wat leuk!
    Nja niet echt, ik mag de helft van mijn familie niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Awh,wat een lieve oom.
    En mijn ouders,ik en mijn zus mogen op hun kosten naar Engeland voor 2 weken. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik mag de helft van mijn 'echte' vaders kant niet. Die van mijn stiefvader wel. Long story. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja, ik had ook zo'n oom. Een heel bijzonder en intelligent karakter had hij. Dat was echt iemand waartegen ik opkeek. Jammer genoeg overleed hij in 2010.


    No growth of the heart is ever a waste

    Awwh dat is leuk (:

    Nou ik mag de familie van mijn moeders kant niet echt. En de familie van mijn vader zie ik ook bijna nooit, wel mijn oma. Mijn oma vind ik heel erg lief.

    Aurelia schreef:
    Ja, ik had ook zo'n oom. Een heel bijzonder en intelligent karakter had hij. Dat was echt iemand waartegen ik opkeek. Jammer genoeg overleed hij in 2010.


    Dat is echt klote. D:
    I feel sorry for you.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Owh wat leuk!
    Ik heb weinig tot geen familie. Heb ik wel, maar ken ik niet. Dus nee, niet echt.


    Believe in yourself.

    Ehm, ja mijn oma van vaderskant, zij is echt lief.


    Physics is awesome

    Ik heb maar twee ooms, en met beide heb ik niet zo heel veel. Het zijn aardige ooms, maar ik zie ze ook niet veel. Maar heel veel plezier in Londen (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    dat is echt heel gaaf!
    maar de familie van mijn moeders kant mag ik niet en die van mijn vaders kant woont in Engeland. Al vind ik hun wel allemaal echt heel erg aardig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pericles schreef:
    Wat leuk!
    Nja niet echt, ik mag de helft van mijn familie niet.


    Bad decisions make good stories.

    Nope.


    26 - 02 - '16

    Oma van mijn moeders kant. Ze is zo'n schatje. Ze houdt er altijd van om me te knuffelen en ze is zoo lief (:


    Me so good.

    Beckett schreef:
    Mijn mama :Y)


    Pass the damn ham, please.