• Vanavond begint het weer en wordt het elke donderdag vanaf half 9 uitgezonden, jaj. (:

    Kandidaten dit jaar zijn: Anne-Marie Jung, Dio, Frits Hugnagel, Hadewych Minis, Liesbeth Staats, Maarten van der Weijden, Marion Pauw, Marit van Bohemen, Tim Kamps en William Spaaij. (:
    Wie van hen is de mol? x

    De mol is: Anne-Marie Jung, winnar is geworden Hadewych Minis en de verliezer staat op de naam van Liesbeth Staats.

    In de pot zat: €12601,-

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:27 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Onderschat Liesbeth niet. Ze houdt zich afzijdig en wordt steeds verdachter...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    Onderschat Liesbeth niet. Ze houdt zich afzijdig en wordt steeds verdachter...

    Ik verdenk haar sowieso ook (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Ik verdenk haar sowieso ook (cat)
    Klopt, maar hetzelfde is met Hadewych


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik verdenk Frits, geen rede, die heb ik nooit. (bat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Queensbury schreef:
    Marit had het erover dat ze niet van water hield. Mollen houden toch ook niet van water? :')
    Of is het echt dom gedacht van mij? :W


    Dat dacht ik ook al, haha. Vond het alleen iets té opvallend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook al, haha. Vond het alleen iets té opvallend.
    Daarom juist, iedereen kan bang zijn voor water :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Neeee niet Maarten t.t Hij is zo'n lieverd :c
    Ik wil dat Marit eruit gaat en Tim. Blergh. Als Frits eruit gaat ga ik gewoon huilen want hij maakt het spannend xd


    Alis volat propriis.

    Neeu, Timmetje moet er niet uit _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weeel D: Naja, in ieder geval had Maarten er niet uitgemoeten :c.


    Alis volat propriis.

    Ik heb alleen de tweede aflevering gezien, -die van vandaag kijk ik morgen wel- en ik heb voorspeld op Hyves dat Liesbeth de mol is, dat William wint en dat Maarten afvalt. Dat van Maarten had ik gelukkig goed. XD

    Oh en nog een hint: 4632, 4+6+2+3=15, Marit van Bohemen is de enige die een naam van vijftien letters heeft.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:55 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Tim
    - Tijdens de derde opdracht van aflevering 2 moesten de spelers een code doorgeven: 4623. Hierin bedacht Marit dat de 42 de schoenmaat van Tim was, 6 de maand juni waarin hij verjaart en de 3 van het trio waar hij inzat.

    Dit is zo leuk bedacht, maar Tim is jarig in juli, wat dus de 7e maand is.
    Toch verdenk ik hem (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    William is raar. Bij elke stap die iemand zet, verdenkt hij hem of haar. Misschien is hij wel de mol!! ""


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    William en Marit zijn de mol niet, want de mol gaat altijd door. Als die executie door was gegaan, moest een van hun er sowieso uit, ze konden niet beide doorgaan. (volgens mijn moeder, ahaha)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovestalik schreef:
    William en Marit zijn de mol niet, want de mol gaat altijd door. Als die executie door was gegaan, moest een van hun er sowieso uit, ze konden niet beide doorgaan. (volgens mijn moeder, ahaha)

    Zelfde gedachte :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    ilovestalik schreef:
    William en Marit zijn de mol niet, want de mol gaat altijd door. Als die executie door was gegaan, moest een van hun er sowieso uit, ze konden niet beide doorgaan. (volgens mijn moeder, ahaha)


    Marrit zat er heel makkelijk bij ,, t kan zijn dat william er uit was gegaan..
    ik moet wel zeggen dat ie best blij was (kan matuurlijk zijn door de 0 euro)

    Toch wel blij dat zowel Tim en William door zijn !
    Wellichr is 1 er van de mol


    Danmarks Dynamite.