• Hallo Adaph,

    Hierbij heb je toestemming om je zangwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic aan te maken en de link in het wedstrijdtopic te zetten.
    Veel succes!

    x


    Dat betekent dus dat de inschrijving nu geopend is, je kan je aanmelden. Voordat je dat doet, lees dan wel even de onderstaande punten door:
    1. Ik ben op zoek naar 15 enthousiaste zangers en zangeressen die zich tijdens de wedstrijd volledig inzetten. Denk dus goed na of je meedoet, of je er de tijd en de energie voor over hebt.
    2. Per week valt er steeds één deelnemer af.
    3. Als je uitstel wilt of nodig hebt, moet je dat ruim voor de inleveringsdatum melden aan mij zodat ik daar rekening mee kan houden.
    4. Per week lever je de weekopdracht in, die voldoet aan de gestelde eisen. Je dient het filmpje waarin jij zelf te zien bent op YouTube te zetten en mij een link te sturen in een privébericht. Mochten er problemen zijn met YouTube of wil je het liever op een andere manier laten zien? Laat mij dan even weten hoe!
    5. Je mag zelf bepalen of je in beeld komt of niet, dat laat ik aan jou over.
    6. Ik zoek in deze zangwedstrijd (helaas) geen mede-juryleden.
    7. De filmpjes worden gebundeld in een story, zodat iedereen jullie zangtalent kan bewonderen en reacties kan plaatsen.
    8. Zodra 10 deelnemers zich aangemeld hebben, komt de eerste opdracht online.
    9. Je mag ook in duo´s meedoen, bijvoorbeeld met een vriend of vriendin of iemand op Quizlet, just let me know!
    10. Je moet in het filmpje één couplet en één refrein zingen, anders duurt het filmpje te lang en gaat het zo snel vervelen.
    Ik hoop dat alles duidelijk is, vragen mag je in dit topic plaatsen.


    De deelnemers
    1. Starkiller
    2. Melancholia 1
    3. vezz 1
    4. Pendule 1
    5. xlufjoetoexx
    6. RainbowRoad
    7. Tranquilla
    8. NeverEnough 1
    9. Scandal 1
    10. HungryNiall
    11. NiallTree 1
    12. MissSpagetti 1
    13. Sneeuwvloky
    14. Camellia


    Opdracht 1 - Show me what you have
    Bij de eerste opdracht mag je zelf een liedje uitkiezen waarvan jij denkt dat bij jouw stem past. Dit doe ik zo omdat ik dan kan horen wat jij denkt dat bij je stem past en omdat je je eigen liedje mag kiezen voel het niet ongemakkelijk.
    Inleveringsdatum:Zaterdag 14 januari 2012
    Achtergrondmuziek of acapella (zelf bepalen)
    Waar let ik op bij deze opdracht:
    - De manier waarop je je stem gebruikt.
    - Of het liedje bij je stem past.
    - Zangtechniek


    Zangwedstrijd by Adaph - Story

    De inschrijving is gesloten!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:13 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    Heeft iemand een idee voor een eerste opdracht?


    Liedjes zingen. :W

    -Ik doe het niet via YT. Absoluut niet.
    -En een week is me te kort als er dadelijk ook nog de school bij komt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Liedjes zingen. :W

    -Ik doe het niet via YT. Absoluut niet.
    -En een week is me te kort als er dadelijk ook nog de school bij komt.
    Je kan er voor zorgen dat enkel personen met een link het filmpje kunnen zien en zo blijft het binnen quizlet en vanaf dat de wedstrijd afgelopen is, kan je het verwijderen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ehm... Ik heb de video's beluisterd, maar ik heb nog steeds geen idee hoe ik zou moeten weten waarvoor je deze wedstrijd organiseert.
    Anyway, ik wil denk ik wel meedoen. Al weet ik niet of ik goed zal kunnen zingen, ik ben namelijk de laatste twee maanden al ziek...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jammer dat je, jezelf moet filmen anders had ik mee gedaan.

    vezz schreef:
    Jammer dat je, jezelf moet filmen anders had ik mee gedaan.


    Herlees het tweede quote-ding eens:
    5. Je mag zelf bepalen of je in beeld komt of niet, dat laat ik aan jou over.


    (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Ehm... Ik heb de video's beluisterd, maar ik heb nog steeds geen idee hoe ik zou moeten weten waarvoor je deze wedstrijd organiseert.
    Anyway, ik wil denk ik wel meedoen. Al weet ik niet of ik goed zal kunnen zingen, ik ben namelijk de laatste twee maanden al ziek...

    Ik heb je erbij gevoegd, de eerste opdracht staat er inmiddels ook bij!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Is goed. Ik ga in het Nederlands zingen, maar ben van België, is dat dan een probleem? Ik weet dus niet of je er iets van zal begrijpen...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Haha, ik had wel eens willen meedoen :'D Helaas heb ik er geen tijd voor


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xlufjoetoexx schreef:
    Is goed. Ik ga in het Nederlands zingen, maar ben van België, is dat dan een probleem? Ik weet dus niet of je er iets van zal begrijpen...

    Nee, totaal niet. Daarom vind ik het belangrijk datje zelf je liedje mag kiezen.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik wil wel meedoen :'D

    -ik kan helemaal niet goed zingen :X-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik wilde het best proberen, maar ik krijg het vanaf volgende week weer erg druk en ik vind het een gedoe met youtube.
    maar heel veel succes ! (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 17:04 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    RainbowRoad schreef:
    Ik wil wel meedoen :'D

    -ik kan helemaal niet goed zingen :X-

    Dat maakt niet uit, het gaat tenslotte om de lol!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    MissSpagetti schreef:
    Ik wilde het best proberen, maar ik krijg het vanaf volgende week weer erg druk en ik vind het een gedoe met youtube.
    maar heel veel succes ! (:

    Hoe wilde je dan het filmpje laten zien aan mij?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik wil wel meedoen ;a

    NeverEnough schreef:
    Ik wil wel meedoen ;a

    Super, ik zet je erbij!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain