• Ik zoek iemand die met mij samen een Justin Bieber en/of One Direction verhaal wilt schrijven. Ik heb al een aantal ideeën voor een story, maar wil het niet alleen schrijven !


    Naam:
    Leeftijd:
    Hoe vaak ben jij online:
    Hoeveel story's heb je al geschreven:
    Over wie zou je graag willen schrijven : (1D/Justin Bieber)
    Schrijfstijl:


    -
    Voorbeeld schrijfstyle :
    Samen liep ik met Camille en Maddison naar het huis van Camille. Het was de eerste dag dat ze bij ons op school was, en gelijk had ze de volle laag gekregen van Destiny, de grootste slet van de school over haar kleding style en hoeveelheid make-up, dus hadden ik en Maddison besloten met haar mee te gaan naar haar huis en een meidendag te houden. “ Zayn I’m home.” Verbaasd keken ik en Maddison elkaar aan. “ Ik wist niet dat ze een broer had ?” Maddison en ik liepen achter Camille aan de woonkamer binnen, waar we onze tassen neergooiden. “ Camille wie is Zayn ?” Vroeg Maddison verbaasd. Camille keek Maddison aan met een blik die ik niet zo snel kon plaatsen. “ Het is mijn broer.” Maddison kwam weer naast me lopen. “ Zag je hoe ze keek, toen ik het vroeg.” Zei ze bij onhoorbaar, zodat alleen ik het kon horen. “ Het leek wel alsof ze ons ergens voor wilde waarschuwen.” Nonchalant haalde ik mijn schouders op. “ Willen jullie wat drinken ?” – “ Cola graag.” Maddison knikte instemmend en ging naast me zitten op een andere barkruk. “ Ik wil nu echt weten wat er zo erg aan haar broer is Ellie.” Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen. “ Het is heus geen crimineel Maddie.” – “ Wie is vast geen crimineel ?” Camille kwam tegenover mij Maddison en mij zitten en schoof de twee glazen cola naar ons toe. “ Oh, er is een nieuwe jongen in de buurt komen wonen, en hij is een beetje eng.” Camille grinnikte zacht, waarna ze haar Blackberry uit haar broekzak haalde en haar ogen over de display liet glijden. “ Mijn broer komt straks thuis met een goede vriend, dus we zijn helaas niet alleen.” Een brede grijns sierde het gezicht van Maddison, waarna ze me aankeek en als een idioot met haar wenkbrauwen wiebelde. “ Don’t even think about it Adams.” Triomfantelijk haalde ze haar schouders op en dronk het laatste beetje cola uit haar glas. Op dat moment hoorden we hoe de voordeur met een klap weer terug in het slot viel en twee jongens lachend de woonkamer inliepen. “ Camille ?!” - “ Keuken !?” Maddison keek op van haar afgekloven nagels en gaf me een stoot tegen mijn schouder. “ kijk.” Siste ze en wenkte onopvallend naar de twee jongens, die achter Camille aan de keuken in liepen.
    -

    Als je het leuk lijkt om met me te schrijven, laat maar een berichtje achter (: Ik zal zodra ik weet met wie ik wil schrijven, die gene een PBtje sturen met de ideeën zodat we kunnen kiezen. En ofcourse kan jij dan ook ideeën voorstellen, als je de mijne niks vindt.




    " No!" Jimmy protested.

    Ik vind het wel leuk, maar jouw schrijfstijl is heel irritant te lezen. Sorry, als het bot klinkt. Ik probeer alleen maar te helpen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:29 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Naam: Selina.
    Leeftijd: 14.
    Hoe vaak ben jij online: Toch wel vaak.
    Hoeveel story's heb je al geschreven:Veel, maar ik heb één actieve.
    Over wie zou je graag willen schrijven : (1D/Justin Bieber) Hmmpf, doe toch maar 1D.
    Schrijfstijl:

    "Alice, schiet nou eens op!", beviel m'n vader me, van onder aan de trap. Ik kreunde zacht en liep in mijn jurk de trap af. De jurk zat veel te strak en op de hakken kon ik niet lopen.
    "Prachtig!" Ik rolde met mijn ogen en stak mijn armen in de mouwen van de jas, die me zou verwarmen het komende uur.
    Ik was uitgehuwelijkt aan een arrogante kwal genaamd William Pettery. Nu zou ik hem gaan ontmoeten en ik zou koningin worden van zijn rijk. Hij had amper een rijk, maar laat hem maar in zijn dromen geloven.

    "Oh Alice, dit is denk ik liefde op het eerste gezicht", vertelde de kwal me, om vervolgens zijn lippen op mijn handrug te drukken. Ze voelde nat en ruw. Ik kreeg spontaan kots neigingen en moest me echt inhouden.
    "Alice." Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar mijn vader en vroeg me af waar mam was.
    "Waar is mam?", vroeg ik toch en trok onopvallend mijn hand weg. De jongeman snoof en ging kaarsrecht staan. Zijn arm lag op mijn onderrug en ik ging schuifelend wat verder weg staan.
    "Die is in de keuken, ze maakt samen met mevrouw Pettery het dessert." Oh, dus we blijven hier heel de dag? Ik zuchtte en schuifelde mee toen pap en William zich verplaatste naar de keuken. Die stond uitbundig te lachen en merkte ons niet eens op. Geweldig, kon deze dag beter?
    "Oh liefste, kom met mij mee!", fluisterde William en ik voelde gewoon zijn speeksel. Ik rilde kort en wou mijn hoofd schudden, totdat pap enthousiast "Ja" zei en ik dus mee moest.
    Hij nam mijn hand en trok me mee naar de gang om daar een andere deur in te lopen en zo in een overdekte bloemen ruimte terecht te komen.
    "Ik dacht, dit lijkt het perfecte moment om jouw lippen te voelen. Kus me mijn liefste!" Ik kuchte en liep snel verder. Ik hoorde hem grommen, maar terwijl dat grijnsde ik alleen maar breed.
    "Dit loopt nogal stroef, vind je niet?", vroeg de kwal die steeds meer me strot uitkwam.
    "Het loopt zo soepel als het kan! Het kan niet beter!" Het was zo sarcastisch als iets, maar blijkbaar had hij het niet door want hij mompelde enkel "Tja, als dat zo is, dan zal het aan mij liggen zeker" en stiekem hoopte ik dat hij begreep dat ik hem niet moest. Maar dat was het niet. Al snel kwam hij weer langs me stappen en nam terug mijn hand. Plots stopte hij en trok me naar hem toe. Zijn getuite lippen kwamen gevaarlijk dichterbij. Ik ging steeds meer naar achteren en ik kreeg paniek toen ik niet verder kwam. Snel trok ik een zonnebloem uit de grond en duwde die tegen zijn lippen.
    "Ik eh .. wou je de geur laten ruiken", stamelde ik en snelde weg. Het was hier een hel en ik wou het liefst weg. Nu.

    Naam:Verena
    Leeftijd:16
    Hoe vaak ben jij online:toch wel elke dag
    Hoeveel story's heb je al geschreven:veeeel, het is alleen moeilijker om ze af te werken als ik in mijn eentje schrijf.
    Over wie zou je graag willen schrijven : (1D/Justin Bieber) 1D
    Schrijfstijl: Vader stond recht, zijn rug stijf, zijn handen voor zijn oren. Moeder en ik volgde zijn voorbeeld. "Allahoe Akbar," Sprak hij vervolgens luid, als teken dat het gebed begonnen was. Zachtjes mompelde ik zijn woorden na. Allah was de grootste. Als Allah zo groot was, waarom liet hij mijn liefste broers dan sterven, waarom was er dan geen wereldwijde vrede?
    Mijn vader boog zijn hoofd. Zijn ogen strak gericht op de grond. Het gebed was nu officieel begonnen. Ik moest een zucht onderdrukken, ik was niet zo gelovig. Niet na alles wat er gebeurd was. Maar uit respect voor mijn dierbare vader, bad ik mee.
    "Soebhanaka Allahoema wa bihamdik wa tabaraka asmoek wa Ta'ala djadoek wa la ilaha ghairoek." Op automatische piloot prevelde ik de woorden mee. Ik had dit al zo vaak gedaan, zo vaak opgezegd, nooit had het geholpen. Heilig bent U, o Allah, en lof zij U, en gezegend is Uw naam en hoog is Uw roem, er is geen god behalve U. Geen woord van dit alles geloofde ik. Het was allemaal een mooie leugen, het was om mensen hoop in te praten, domme mensen. "A'oedoe billahi minasj sjaitaani radjiem" Mijn vader verhief zijn stem, het kraakte een beetje. "Bismillahi rahmani rahim." Mijn moeder slaakte een stille zucht. Zij had nooit geloofd in de Islam, maar had dit geloof aangenomen voor mijn vader. In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle. "Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien" De rest van het gebed kreeg ik niet mee. Mijn lippen prevelde de woorden, maar mijn gedachten zaten heel ergens anders. De naam die het meeste door mijn gedachten gleed was Jasmine, ik dacht aan haar prachtige verschijning, haar lieve lach, haar wijze woorden. Ze hield me op de been. Ze was de paal waarop ik leunde, hoe stom dat ook mocht klinken. Sinds ik haar ontmoet had, was het al een stuk beter met me gegaan. Maar ik was bang, bang om haar te verliezen. Wat gebeurde er als je een draagmuur van een gebouw sloopte? Juist, hij stortte in. Mijn grootste angst was instorten. De wereld hoefde het niet te weten, ik had hun medelijden niet nodig. Het gebed was bijna afgelopen. Mijn vader boog voorover. Weer volgde ik zijn voorbeeld.
    Nooit had ik gedacht dat het zo ver zou komen. Als kind had ik altijd geloofd in Allah, ik was een goede moslim. Ik rookte niet, ik dronk niet en naar meisjes kijken, durfde ik niet. Nu was alles anders, geloven was naïef.



    het is een fragment uit mijn zayn malik verhaal :)

    lijkt me wel leuk maar ik heb er niet zoveel tijd voor

    Niallvember schreef:
    Ik vind het wel leuk, maar jouw schrijfstijl is heel irritant te lezen. Sorry, als het bot klinkt. Ik probeer alleen maar te helpen.


    I totally agree.

    'Het was de eerste dag dat ze bij ons op school was, en gelijk had ze de volle laag gekregen van Destiny, de grootste slet van de school over haar kleding style en hoeveelheid make-up, dus hadden ik en Maddison besloten met haar mee te gaan naar haar huis en een meidendag te houden.'

    Deze zin is veel te lang en daardoor leest het erg ongemakkelijk.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik ga invullen!


    ' Nyctophilia '

    Ook al heb ik vaak van die dagen dat ik denk, Q, ik ga écht niet meer schrijven!
    Maar ik kan gewoon niet zonder!


    Naam: Femke
    Leeftijd: 14 Jaar
    Hoe vaak ben jij online: Elke dag, alleen aangezien mijn laptop niet meer aangaat, zal ik af en toe op mijn vaders pc verschijnen en zal ik zo vaak mogelijk op school in de mediatheek zitten.
    Hoeveel story's heb je al geschreven: Ik heb er twee online. Waarvan één afgelopen (=LiamPayne), en de ander kan ik niet meer mee verder. (1D)
    Ook heb ik nog vijf offline-stories staan, waarvan er drie beiden over Harry Potter gaan, aangezien die wereld me enorm fascineert. Eén daarvan is een mix met Harry Potter & Pretty Little Liars.
    Dan heb ik ook er ook nog twee, dacht ik, over OneDirection.
    Ik krijg tegenwoordig meer ideetjes, dan dat ik schrijf, zeg maar. Waardoor ik nog twee Try-Out-stories heb, waar in één vér uitgeschreven ideeën staan en in de ander losse ideeën.
    Over wie zou je graag willen schrijven : (1D/Justin Bieber) 1D, specifiek kies ik voor Liam Payne of Niall Horan.
    Maar het is ook leuke om een leuke afwijking te schrijven, voor bijvoorbeeld Zayn, of Louis. Harry lijkt me minder, omdat er al zó veel over hem geschreven word.
    Schrijfstijl:
    Zayn
    Ik stap uit de taxi en laat mijn koffer er uit sleuren. 'Be careful!' roep ik de chauffeur pissig toe. Drie uur lang in de auto, ik word gek! Mijn benen zijn erg slap geworden na die lange reis, vreselijk. Ongeduldig friemel ik aan mijn zwarte oorknopje.
    'Bedankt.' Snauw ik de man toe en loop richting het grote zwarte hek, wat op een kiertje openstaat. De koffer valt om en mompelend trek ik het recht.
    'Hallo? Eh, pardon, wacht even dan loop ik mee.' Ik draai me om en jongen met grote, bruine krullen komt aangerend. Verbaasd trek ik één wenkbrouw omhoog en kijk hem vreemd aan.
    'Ik ben Harry Styles, ben je hier ook voor het studentenhuis?' ik knik en loop samen met hem verder.
    'Zayn Malik, en ja, ik moet ook hier zijn.' Beantwoord ik zijn vraag, steeds komen we dichtbij het grote huis.
    Vermoeid laat ik me op de voorgeveltrap vallen. Harry volgt mijn voorbeeld en neemt zijn mobiel erbij. Sluw kijk ik vanuit mijn ooghoek mee, "MOM" staat er in grote letters op het touchscreen. Moederskindje. Ik grinnik bij die gedachte en sluit mijn ogen, genietend van de zon. De warme stralen die me huid lichtjes een massage geven, hier kan ik wel uren liggen. 'Doe je iets aan sport?' vraagt Harry ineens, geërgerd open ik één oog en kijk ik hem schuin aan.
    'Fitness, jij?'
    'Hardlopen.' Antwoord hij terug. Meteen is het weer stil, fijn. Ik sluit mijn ogen weer en leg mijn hoofd in de richting van de zon.
    'Heb je de laatste voetbal wedstrijd van Manchester United gezien, afgelopen week?'
    'Ja! Ze waren echt bagger.' Antwoord ik terug, met een geheel omgeslagen humeur. Voor voetbal kon je me 's nachts écht wakker maken.
    'Het ging echt niet goed, wreed veel gele kaarten en stuff. Vreselijk.' Instemmend knik ik. 'Ze moeten gewoon niet zo ruw terug spelen, dan zijn ze een stuk verder.'
    'Dan zouden ze misschien eens gescoord hebben.'
    'Ja.'

    Terwijl ik druk in gesprek met Harry bed, komt er in de verte een meisje in een zalmachtig, wijd shirtje aangelopen. Ik probeer me weer op het voetbalgesprek met Harry te concentreren, maar mijn ogen blijven aan het meisje geplakt. Ik kan er niets aan doen. Haar zwak omlijnde ogen met haar goed geëpileerde wenkbrouwen geven haar gezicht een vrolijke boost. Net zoals haar lieve, roze gekleurde lippen die haar witte tanden mooi bloot lachen. Haar haar hangt er losjes in een vissengraat over haar schouder bij, wat haar een volwassen tiener look geeft.
    'Hey, dude, je kwijlt.' Lacht het meisje en verward knipper ik met me op. Beschaamd sluit ik mijn mond. Zij en Harry schieten in de lach, met een rood hoofd kijk ik naar mijn zwarte schoenen.
    'Harry, en jij bent?'
    'Mila Wright.'
    'Zoals in Bonnie Wright, Ginny Weasley?' onbegrijpend schud ze haar hoofd en komt ze voor me staan. Ze steekt haar hand uit.
    'Zayn Malik,'
    'Bonnie, uhh, Mila.' Ik schiet in de lach en bekijk haar eens van dichtbij. Geen groot meisje, maar wel een leukerd.
    'Sorry van daarnet.'
    'Is al goed, hoor, Zayn.'
    We laten ons alle drie op de trap vallen. Een kleine zucht verlaat Mila's mond. Ze sluit haar ogen en gaat wat gemakkelijker zitten.
    'En wat doe je voor de kost, Mila?' vraagt Harry nieuwsgierig.
    'Ik ben in opleiding bij een fotografische carrièrebedrijf. Jullie?'
    'Nothing.'
    'Ik werk bij een bakker, niet zo heel moeilijk.'
    'Ah, ben benieuwd. Ga jij 's avonds de dessert maken?' Harry grinnikt en schud zijn hoofd.
    'Zo goed ben ik nou ook weer niet, hoor.'
    'Jammer, haha.' Beide stoppen ze met praten.
    'Ben benieuwd wanneer de rest komt.' Zucht Mila.
    'Ik ook!
    '

    ^Uit Haunted, met 1D (:

    xx

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 19:34 ]


    ' Nyctophilia '