• Hallo Adaph,

    Hierbij heb je toestemming om je zangwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic aan te maken en de link in het wedstrijdtopic te zetten.
    Veel succes!

    x


    Dat betekent dus dat de inschrijving nu geopend is, je kan je aanmelden. Voordat je dat doet, lees dan wel even de onderstaande punten door:
    1. Ik ben op zoek naar 15 enthousiaste zangers en zangeressen die zich tijdens de wedstrijd volledig inzetten. Denk dus goed na of je meedoet, of je er de tijd en de energie voor over hebt.
    2. Per week valt er steeds één deelnemer af.
    3. Als je uitstel wilt of nodig hebt, moet je dat ruim voor de inleveringsdatum melden aan mij zodat ik daar rekening mee kan houden.
    4. Per week lever je de weekopdracht in, die voldoet aan de gestelde eisen. Je dient het filmpje waarin jij zelf te zien bent op YouTube te zetten en mij een link te sturen in een privébericht. Mochten er problemen zijn met YouTube of wil je het liever op een andere manier laten zien? Laat mij dan even weten hoe!
    5. Je mag zelf bepalen of je in beeld komt of niet, dat laat ik aan jou over.
    6. Ik zoek in deze zangwedstrijd (helaas) geen mede-juryleden.
    7. De filmpjes worden gebundeld in een story, zodat iedereen jullie zangtalent kan bewonderen en reacties kan plaatsen.
    8. Zodra 10 deelnemers zich aangemeld hebben, komt de eerste opdracht online.
    9. Je mag ook in duo´s meedoen, bijvoorbeeld met een vriend of vriendin of iemand op Quizlet, just let me know!
    10. Je moet in het filmpje één couplet en één refrein zingen, anders duurt het filmpje te lang en gaat het zo snel vervelen.
    Ik hoop dat alles duidelijk is, vragen mag je in dit topic plaatsen.


    De deelnemers
    1. Starkiller
    2. Melancholia 1
    3. vezz 1
    4. Pendule 1
    5. xlufjoetoexx
    6. RainbowRoad
    7. Tranquilla
    8. NeverEnough 1
    9. Scandal 1
    10. HungryNiall
    11. NiallTree 1
    12. MissSpagetti 1
    13. Sneeuwvloky
    14. Camellia


    Opdracht 1 - Show me what you have
    Bij de eerste opdracht mag je zelf een liedje uitkiezen waarvan jij denkt dat bij jouw stem past. Dit doe ik zo omdat ik dan kan horen wat jij denkt dat bij je stem past en omdat je je eigen liedje mag kiezen voel het niet ongemakkelijk.
    Inleveringsdatum:Zaterdag 14 januari 2012
    Achtergrondmuziek of acapella (zelf bepalen)
    Waar let ik op bij deze opdracht:
    - De manier waarop je je stem gebruikt.
    - Of het liedje bij je stem past.
    - Zangtechniek


    Zangwedstrijd by Adaph - Story

    De inschrijving is gesloten!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:13 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Dus we moeten binnen twee dagen indienen maar weten niet wat we moeten zingen?

    Melancholia schreef:
    Dus we moeten binnen twee dagen indienen maar weten niet wat we moeten zingen?
    Echt hea. Ik eis uitstel. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat sowieso!

    Ik ben trouwens benieuwd wanneer we ons liedje te horen krijgen?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    Ik ben trouwens benieuwd wanneer we ons liedje te horen krijgen?

    Ik denk iedereen...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Trouwens, als ik niet inlever, dan moet je niet op mij wachten ofzo. Dan ben ik het ofwel vergeten en anders is het niet gelukt. Nja, ik heb al enkele weken een stekende pijn in mijn buik en dat verhindert een beetje mijn ademhaling dus adem ik meer met de longen dan met de buik als je begrijpt wat ik bedoel. En ik ben zo'n persoon die pas naar de dokter gaat als die bijna dood is. Daarbij kan het ook gewoon examenstress zijn omdat ik 7 weken aan een stuk geleerd heb om 4 weken examens te hebben.
    Dus als ik niet inlever ben ik het ofwel vergeten ofwel lukte het gewoon niet. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    iemand toevallig interesse in Justin Bieber?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beste allemaal,

    Vanwege persoonlijke omstandigheden is de tweede opdracht met een week verlengd, jullie hebben ook een pb'tje gekregen met wat info. Welk liedje je moet zingen staat inmiddels vermeld in de story bij het hoofdstuk dat over de tweede opdracht gaat!

    Succes!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik stop. Het lukt me niet voor zaterdag dat liedje te leren, laat staan zelf te zingen. Ik ben de hele week druk bezig geweest. Vandaag heb ik dan ingepland mijn kamer op te ruimen en mee te helpen stofzuigen, dweilen, afstoffen beneden. Morgen moet ik de hele dag in de keuken staan omdat ik zelf ga bakken voor mijn eigen verjaardag 's avonds en zaterdags moet ik trainen en heb ik de 2e shift om ergens te gaan tappen. Dus geen tijd om dat liedje in te oefenen.
    Jij vond dat Queen voor mij te moeilijk was, maar dat is dus totaal niet. Queen is een eitje tegenover dit liedje. Ten eerste omdat het liedje van Birdy totaal mijn ding niet is. Ik vind het geeneens een mooi liedje. En ten tweede had ik hiervoor nog nooit van People help the people gehoord, laat staan van Birdy. Birdy is totaal onbekend terrein voor mij. En ten derde: het liedje suckt. -sorry voor de mensen die dit wel mooi vinden-
    Ik kan maar 1 zin zingen en dat is 'People help the people'. Ik geraak hier dus zodanig gefrustreerd van, dat ik gewoon de handdoek in de ring gooi. Ik kan mezelf niet verplichten iets te doen dat ik niet graag doe.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik stop. Het lukt me niet voor zaterdag dat liedje te leren, laat staan zelf te zingen. Ik ben de hele week druk bezig geweest. Vandaag heb ik dan ingepland mijn kamer op te ruimen en mee te helpen stofzuigen, dweilen, afstoffen beneden. Morgen moet ik de hele dag in de keuken staan omdat ik zelf ga bakken voor mijn eigen verjaardag 's avonds en zaterdags moet ik trainen en heb ik de 2e shift om ergens te gaan tappen. Dus geen tijd om dat liedje in te oefenen.
    Jij vond dat Queen voor mij te moeilijk was, maar dat is dus totaal niet. Queen is een eitje tegenover dit liedje. Ten eerste omdat het liedje van Birdy totaal mijn ding niet is. Ik vind het geeneens een mooi liedje. En ten tweede had ik hiervoor nog nooit van People help the people gehoord, laat staan van Birdy. Birdy is totaal onbekend terrein voor mij. En ten derde: het liedje suckt. -sorry voor de mensen die dit wel mooi vinden-
    Ik kan maar 1 zin zingen en dat is 'People help the people'. Ik geraak hier dus zodanig gefrustreerd van, dat ik gewoon de handdoek in de ring gooi. Ik kan mezelf niet verplichten iets te doen dat ik niet graag doe.
    Idem eigenlijk. Justin Bieber ligt mij helemaal niet en ik heb nog steeds examens. + Ik heb Melancholia al een hele week niet gezien. Ik stop dus ook. Ik kan mijn genre nog verleggen voor een cover, maar mijn grenzen zijn bij dit lied teveel verlegd en dat ligt me niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Al langer dan drie weken niet op gereageerd door de wedstrijdhoudster, dus een slotje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.