• Hallo Adaph,

    Hierbij heb je toestemming om je zangwedstrijd te openen.
    Je hebt een week om het topic aan te maken en de link in het wedstrijdtopic te zetten.
    Veel succes!

    x


    Dat betekent dus dat de inschrijving nu geopend is, je kan je aanmelden. Voordat je dat doet, lees dan wel even de onderstaande punten door:
    1. Ik ben op zoek naar 15 enthousiaste zangers en zangeressen die zich tijdens de wedstrijd volledig inzetten. Denk dus goed na of je meedoet, of je er de tijd en de energie voor over hebt.
    2. Per week valt er steeds één deelnemer af.
    3. Als je uitstel wilt of nodig hebt, moet je dat ruim voor de inleveringsdatum melden aan mij zodat ik daar rekening mee kan houden.
    4. Per week lever je de weekopdracht in, die voldoet aan de gestelde eisen. Je dient het filmpje waarin jij zelf te zien bent op YouTube te zetten en mij een link te sturen in een privébericht. Mochten er problemen zijn met YouTube of wil je het liever op een andere manier laten zien? Laat mij dan even weten hoe!
    5. Je mag zelf bepalen of je in beeld komt of niet, dat laat ik aan jou over.
    6. Ik zoek in deze zangwedstrijd (helaas) geen mede-juryleden.
    7. De filmpjes worden gebundeld in een story, zodat iedereen jullie zangtalent kan bewonderen en reacties kan plaatsen.
    8. Zodra 10 deelnemers zich aangemeld hebben, komt de eerste opdracht online.
    9. Je mag ook in duo´s meedoen, bijvoorbeeld met een vriend of vriendin of iemand op Quizlet, just let me know!
    10. Je moet in het filmpje één couplet en één refrein zingen, anders duurt het filmpje te lang en gaat het zo snel vervelen.
    Ik hoop dat alles duidelijk is, vragen mag je in dit topic plaatsen.


    De deelnemers
    1. Starkiller
    2. Melancholia 1
    3. vezz 1
    4. Pendule 1
    5. xlufjoetoexx
    6. RainbowRoad
    7. Tranquilla
    8. NeverEnough 1
    9. Scandal 1
    10. HungryNiall
    11. NiallTree 1
    12. MissSpagetti 1
    13. Sneeuwvloky
    14. Camellia


    Opdracht 1 - Show me what you have
    Bij de eerste opdracht mag je zelf een liedje uitkiezen waarvan jij denkt dat bij jouw stem past. Dit doe ik zo omdat ik dan kan horen wat jij denkt dat bij je stem past en omdat je je eigen liedje mag kiezen voel het niet ongemakkelijk.
    Inleveringsdatum:Zaterdag 14 januari 2012
    Achtergrondmuziek of acapella (zelf bepalen)
    Waar let ik op bij deze opdracht:
    - De manier waarop je je stem gebruikt.
    - Of het liedje bij je stem past.
    - Zangtechniek


    Zangwedstrijd by Adaph - Story

    De inschrijving is gesloten!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 18:13 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    HungryNiall schreef:
    nog een vraagje: moet je achtergrondmuziek hebben of acapella zingen?
    XOXO

    Met achtergrondmuziek bij de eerste opdracht.. Ik zal het er per opdracht bijzetten!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    MordSith schreef:
    (...)'
    Dat is dus het probleem mijn fototoestel is doodgegaan D:

    Doe je mee of niet?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    (...)
    Met achtergrondmuziek bij de eerste opdracht.. Ik zal het er per opdracht bijzetten!


    Heel erg bedankt!
    XOXO


    It's darkest just before the dawn <3

    We zijn nog op zoek naar de laatste drie deelnemers, dan kunnen we eindelijk beginnen!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Adaph schreef:
    (...)
    Met achtergrondmuziek bij de eerste opdracht.. Ik zal het er per opdracht bijzetten!


    Huh? Bij de opdracht staat toch dat het niet uitmaakt?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Huh? Bij de opdracht staat toch dat het niet uitmaakt?


    Ja inderdaad, vraag ik me ook af haha.


    The sun will rise and we will try again.

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Huh? Bij de opdracht staat toch dat het niet uitmaakt?
    Oh dan doe ik liever zonder. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij de eerste opdracht mag je kiezen of je acapella zingt of met muziek, dat mag je bij deze opdracht zelf bepalen.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Kan ik nog meedoen?

    Sneeuwvloky schreef:
    Kan ik nog meedoen?

    Jazeker! Ik zal je erbij zetten!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Als vandaag 2 mensen zich niet meer aanmelden, gaan we gewoon beginnen!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Mag ik meedoen!???!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Starkiller schreef:
    I'm in!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Camellia schreef:
    (...)

    Okay, ik zet je erbij! Hopen dat de laatste zich vandaag meld, dan kunnen we beginnen!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    De wedstrijd is begonnen, zometeen een pb´tje van mij in je inbox!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain